*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jajajajajajajajajaja! Home, no n'hi ha per tant...És tenien "carinyu"...^^

XDXD

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

dons devien tenir un carinyo una mika mortal no?????? xk xk hagi matat al dumbledore...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però si en nDumbli li diu: -Si us plau Severus....- Segur que li demanava que el matés abans de morir, o conventir-se en in Inferi (com ha dit l'Aina al tema INERI )...

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

Juas!!! Calis xdona...deviem sta scrivint els missatges alhora i kuan l'has ublicat yo no le pogut veure ^^ jejejeje... k trist

X cer, yo kuan vai llegir akell fragment de ses llibre vai creure k era un sentiment de necessitat xk stava feble i k decidís el k decidís l'Snape, en Dumbli ya numes podia star d'acord amb ell; o el matava o.... sk no hi han + possibilitats... pensu k ia havien ekdat en k el mataria, ara si k u tinc clar (la maledicció meva actuarà, ya u vureu XD)
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

dons jo krek k el Dumbledore no volia morir, volia avisat¡r l'Snape fent-li veure k ell volia k mates als Caballers de la Mort, i k ell era el unik k podia fer front a l'Inominable, x el moment, xk el harry no se si esta gaire preparat, (nomes es una opinio)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Però el Dumbledore no és un covard!!!!! Què deia, doncs: Severus, si us plau, no em matis, que si no em mates només morirà el Draco!!! No, no.... cada cop estic més convençuda que el Severus és innocent, i que el va matar perquè el Dumbie li havia dit.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

b aixo no o podrem saber fins d'aki uns dos anys no??? fins k no treguin el 7e i s'aclareixi...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Això esta clar, però per teories que no faltin!! :wink:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

A veure... per ser fan del sevy.. no has d'enntrendre el que fa ni estar-hi d'acord, simplement has d'entendre que és una perosna torturada a l'infància a l'adolescència i a la maduresa...

I nosaltres... entenem que odii el harry perquè realment.... és odiós...

abans en algun lloc.. Fanfictions o Golallop tenieu una ff que vam fer entre bastants al forum vell... xD si la trobeu per aqui digueu-m'ho....

Mireu...jo nose... crec kel sevy o bé va per lliure ( seria 1 bona cosa) o bé està amb els bons.... o bé ja té la llicència x morir-se del voldy i la pot fer servir quan vulgui ^_^ hihihih

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

I...

Entrada Autor: shiro_17th »

I si realmen en Voldy ya sap k sta fen aket doble joc i al 7è ens mata el Sevy?? Yo crec k es 1 dels personatges k acabarà morint... vagi x lliure, sigui dels bons, o sigui dels dolents...

Molaria k acabés morint x salvar en harry, digueu el k digueu, ncara k tingui parts de caràcter k no siguin gaire interessants, en harry s mu bon noiet XD (tinc protafòbia i x tan, tots els protes matrauen siguin mascles o femelles XD). Llavors finalment en harry sabria tot el k n Sevy ha stat fent x ell (k ara putse no ens n'adonem, po segur k ha stat d'ale k te pego guaitant x en Harry...^^)

Apa!!! 1k!
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
el cant del fènix
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 07, 2005 9:59 pm
Ubicació: països catalans

més i més....

Entrada Autor: el cant del fènix »

uooooooo!! q interessant!! 8O :)

m'encanta el tema sevy... jiji :riure: i últimament m'han vingut imatges a la memòria del sevy ajudant al harry... per exemple a no sé a quin llibre en un partit de quidditch el severus estava vigilant al harry "protegint-lo" i va ser quan l'hermione va calar foc al seu seient pq ella i el ron es pensaven q estava maleïnt al harry, i quan el fals moody al 4t llibre es volia carregar al harry (i quedar-se el mapa de magatotis, crec!) una nit pels passadissos de hogwarts va aparèixer el severus q tmb stava vetllant pel harry i va impedir q el moody el matés... quan se'm vagin acudint situacions exculpatòries les anirè afegint... segur q n'hi ha més... :hungry: mmm...

Un altre apunt interessant... q hem deixat enrere... les paraules del dumby quan es bebia el veuratge... (q encara no entenc com se li va acudir de veure-se'l! :boig: tinc la teoria q ell ja sabia q el debilitaria.. i tot... només estava mostrant-li al harry com havia de fer-ho el pròxim cop q vingués... pq ell ja tenia planejat tot el seu poc futur de vida...) (pq al final el harry diu q haurà de tornar sol a la cova.. no??.. però pq.. si a la cova ja no hi ha cap horcrux d'aquells?)... :wall:
bé.... tornant a les paraules...(uff!) eem a mi em van sonar com si li transportessin la ment a una situació dolorosa (potser enforanta-se al voldy... o a la mort o al es seves pors?) però com si fos un presagi d'alguna cosa en el futur... :flame:

PS. ei voldy! stà xulu el croquis/plànol dels sentiments/odis del sevy... però aketa teoria haurà de complementar-se amb una altra de poderosa de pq el sevy és INDISCUTIBLEMENT bo.. segons el dumbli i tmb segons jo... (encara q ns faltin dades per demostrar-ho completament....) aaish!! :juggle:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Però en el quart llibre, el Murri en cap moment planeja de matar el Harry a Hogwarts, per tant no val com un acte de noblesa per part de l'Snape.

I quan el salva al 1r llibre am l'escombra... crec que ho fa per tancar el deute pendent que ttenia amb en James, ja que ell el va salvar advertint-li què trobaria si travessava el passatge sota el Pi Cabaralla.

En el fons, l'Snape és un tros de pa...

:roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Ups poso una frase del primer llibre que se m'acudit ara i que pot tenir a veure amb que el Sevy mati al Dumby perque ell s'ho hagi demanat.
"S'ha de ser molt valent per enfrontar-se als enemics, però s'ha de ser igual de valent per enfrontar-se als amics." (I li dona els punts al Neville per desempatar, després em diran que no afavoreix a Gryffindor, ja!¬¬)
Imatge

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

Juas! Yo crec k li diem akesta frase an Sevy i se keda =... aix, és un home k atrau XD putse és un dels personatges k aixeca + admiració; amor i odi a la vegada, bo i dolent... aix... jejeje

De fet, pensu k podriem posar 1 enkesta a veure k pensa la gent sobre les tendències (a kin bàndol sta, no sobre l'acera a la qual se troba ¬¬' jejeje) den Sevy... ^^

Enu! nanit 1k
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

a veure... no. l'snape és dolent. no hi ha esperança del contrari. ja sé que tothom diu que l'snape és bo però... no. totes aquestes teories que teniu s'aguanten força bé però seria massa fàcil no? que tothom cregui en l'snape, llavors si realment fos així al setè llibre no hi hauria misteri no? no, el tema de l'snape l'ha deixat pràcticament tancat en aquest llibre que per això porta el seu nom. ara en el proper 'només' s'ha de centrar en el tema horcruxes i profecia i tal. és com ho veig jo. hem tingut tema snape durant 6 llibres, ja és molt, ja el podia tancar. a més, a ella mai li ha agradat l'snape. vaja com a personatge x escriure sí però quan algú li deia q li agradava l'snape sempre deia, n'estàs segur/a? com dient... q no he deixat prou clar q no és de fiar?
quan vaig acabar-lo encara tenia alguna esperança, però després de llegir l'entrevista q li van fer de the leaky caudlron i de mugglenet a la rowling i ja la vaig perdre tota.
(perdoneu q ocupi tant :? però crec q és necessari)
MA: OK, big big big book six question. Is Snape evil?

JKR: [Almost laughing] Well, you've read the book, what do you think?

ES: She's trying to make you say it categorically.

MA: Well, there are conspiracy theorists, and there are people who will claim -

JKR: Cling to some desperate hope [laughter] -

[...]

JKR: Well, okay, I'm obviously – Harry-Snape is now as personal, if not more so, than Harry-Voldemort. I can't answer that question because it's a spoiler, isn't it, whatever I say, and obviously, it has such a huge impact on what will happen when they meet again that I can't. And let's face it, it's going to launch 10,000 theories and I'm going to get a big kick out of reading them so [laughs] I'm evil but I just like the theories, I love the theories.

ES: I know Dumbledore likes to see the good in people but he seems trusting almost to the point of recklessness sometimes.

[Laughter] Yes, I would agree. I would agree.

ES: How can someone so -


JKR: Intelligent -

ES: be so blind with regard to certain things?

JKR: Well, there is information on that to come, in seven. But I would say that I think it has been demonstrated, particularly in books five and six that immense brainpower does not protect you from emotional mistakes and I think Dumbledore really exemplifies that. In fact, I would tend to think that being very, very intelligent might create some problems and it has done for Dumbledore, because his wisdom has isolated him [...]

ES: Was Dumbledore planning to die?

JKR: [Pause.] Do you think that's going to be the big theory?

MA & ES: Yes. It’ll be a big theory.

JKR: [Pause.] Well, I don't want to shoot that one down. [A little laughter.] I have to give people hope.

MA: It goes back to the question of whether Snape is a double-double-double-triple-

JKR: [Laughs] Double-double-quadruple-to-the-power-of - yeah.

MA: …whether this had been planned, and since Dumbledore had this knowledge of Draco the whole year, had they had a discussion that said, "Should this happen, you have to act as if it is entirely your intention to just walk forward and kill me, because if you don't, Draco will die, the Unbreakable Vow, you'll die," and so on —

JKR: No, I see that, and yeah, I follow your line there. I can't — I mean, obviously, there are lines of speculation I don't want to shut down. Generally speaking, I shut down those lines of speculation that are plain unprofitable. Even with the shippers. God bless them, but they had a lot of fun with it. It's when people get really off the wall — it's when people devote hours of their time to proving that Snape is a vampire that I feel it's time to step in, because there's really nothing in the canon that supports that.
amb això el q entenc q vol dir és que no l'encertarem pensant això q el dumbledore li va demanar a l'snape que el matés però que alguna cosa bona en treurem... no sé.
MA: Oh, here’s one [from our forums] that I’ve really got to ask you. Has Snape ever been loved by anyone?

JKR: Yes, he has, which in some ways makes him more culpable even than Voldemort, who never has.
:| si això no és definitiu... ara, la pregunta seria, qui ha estimat l'snape? això sí que és interessant, i no si l'snape estimava la lily! :riure:

l'snape que coneixíem ha mort :tombstone: i ha nascut l'snape real. :shithappens:
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Bloquejat