Això era un forum respectable....

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Això era un forum respectable....

Entrada Autor: calis »

Ei una cosa.... Em rallen molt les coses aquestes de fer una escola de hogwarts i classes i coses aixi... o botigues de varetes, de caramels , d'articles de broma etc....

En català hi havia una pàgina que es deia hogwarts en català o alguna per l'estil i que estava molt bé, per què no aneu allà a fer aquestes coses....
Em sap greu pe`ro és que sempre m'ha semblat molt infantil aquest concepte de webs

I nose aqui som més de discutir opinar i tal.. no de jugar a fer veure que som estudiants....
Em sap greu... pe`ro =ment suposo que no sóc l'u8nica k opina aixi... per molt k la resta no escriguin res :greetings:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Una cosa, tens bastant raó, però això de que "era un fòrum respectable".... crec que ho continua sent... :roll:
És veritat que hi han coses infantils, o que no són tema de discusió sobre HP, però també hi han temes de discusió, on es comenten el sisè llibre i la quarta peli, i es parla de coses "importants" o "series" d'HP....
Vull dir que hi ha de tot ! :wink:

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

La Calis te tota la rao dl mon i mes i jo tambe em sentu kulpable per algunes "escenes" estupides k s'han viskut en alguns temes.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Hi han alguns temes que sobren pero cadascu es com es i aixo fa que el forum sigui com. Pero no insultem a la gent que ha fet aquests temes ni diguem quins ens semblen que sobren. Trobo que aquest tema en certa manera es ofensiu. D'acord que hi han algunes tonteries pero si no ens agraden no responem i ja esta.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

A part de les tonteries, crec que molta gent fa missatges xorra de frases amb 5 paraules, i això hauríem de mira d'evitar-ho, perquè per seguir aquest sistema existeixen els xats.

Mit
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Hauriem de deixar clar quin model de fòrum volem.

La veritat és que ultimament s'han diversificat molt les edats que entren a asquest fòrum.
Crec que no és estrany que surtin missatges tipus concursos.
Ara bé, a mi tampoc em molesten gaire, fan entretingut al fòrum. Però el que em molesta més són el missatges de una línia. Siusplau, no puc seguir un xat, cosa que normalment és per pujar el rang.

Després el tema del Hogwards, respectem la desció ( en jep no) com ja heu pogut veure. Ara bé sempre en han demant qeu fagim alguna cosa així, ho podriem fer, però podeu mirar la majoria de Hogwards? Estan totalment morts. A més comporta molta feina. Falta constancia.

Sigui com sigui no canvairem la linia de la pàgina.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ups, doncs jo hi ha vegades que poso missatges d'una linia.

O.o

Però no ho faig per pujar de rang!!! :( :( :( :cry: :cry:
Ara em sento malament. :|
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Tampoc es misatges de una linia el que vull dir. Sinò el sistema xat. (missatge e una linia
:mrgreen: )

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

si

Entrada Autor: hermionegranger »

si et refereixes a mi, que faig el de pelis jomast, o faig per que sigui divertit i la gent s'animi a provar coses diverents en un forum.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

hermionegranger, no et preocupis ho diu perque hi ha alguns temes nous una mica patetics, pero no es el cas del concurs que va arribar a les 5 pagines positives i preocupades.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Crec que tal com ha dit en Jomast, suposo que hi fa molt que en aquest fòrum hi ha gent de moltes edats i que som tots molt diferents. Això deu haver provocat que algunes persones obrissin temes exageradament infantils...Però bé, no són la majoria oi??

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

be

Entrada Autor: hermionegranger »

be jo faig (fare) primer d'ESO i no em considero infantil :boig:

a mi m'agrada obrir temes divertits i en que es pot opinar. :boohoo:

a per cert no vaig poder veure les 5 pagines positives em fa pena perque en jomast va tancar el tema sense q pogues veure els comentaris. :cry:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Ei ei que no sempre és en jomast qui tanca temes.,... hi ha molts mes moderadors eh

Avatar de l’usuari
Kimi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 4:33 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Kimi »

doncs jo sempre procuro publicar temes enquesta en que es facil opinar...
i intento no extendrem massa ia q em pensava que a la gen no li agradaven les parrafades... en fi... :roll: ia procurare ompli mes el pergami :mrgreen:

:eh:
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

no vull pas ofendre't hermionegranger......hi ha gent que té 18 o 20 anys i és molt infantil i obre temes una mica tontos...
que tu facis primer d'eso no vol dir que siguis infantil....
i respecte el títol del tema, jo penso que això encara és un fòrum respectable....He visitat moltes webs per internet..de tot tipus de temes, i aquest és un dels fòrums que més m'ha agradat...hi ha un ambient molt respectuós i saludable. Felicito als moderadors que dediquen part del seu temps privat a mantenir-lo!

Bloquejat