R.A.B.

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Però jo no he acabat d'entendre per què us heu de suïcidar. :eh:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:Però jo no he acabat d'entendre per què us heu de suïcidar. :eh:
Es vol suicidar perque tot i despres d'haver-se confirmat que R.A.B. vol dir Regulus no- se-que Black encara hi ha gent que diu que es casi segur que es en Regulus pero pot ser que no ho sigui. Aixo en voldy i la calis es vol suicidar per solidaritzar-se amb ell o potser per assegurar-se que ho fa :twisted: Resumin per una tonteria.

PD: voldy i calis si m'equivoco corregiu-me que sou qui ho saveu millor els motius.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Però si en voldy no ha dit mai que estès segur que en R.A.B fos en Regulus... :lol: :wink:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Padfoot tens rao no ho ha dit mai :riure:
voldy ha escrit:EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

Es pot dir més gran, però no més clar. :riure:

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

finalpotter ha escrit:Padfoot tens rao no ho ha dit mai :riure:
voldy ha escrit:EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

EN RAB ÉS EN REGULUS.

Es pot dir més gran, però no més clar. :riure:
una cosa, voldy, no es podia dir mes gran :riure: :riure: :riure: allo es la lletra mes gran k i ha!! jajajaja :riure: :riure: :riure: :riure:
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

EN RAB ÉS EN REGULUS BLACK, HÒSTIA!!!


Aquí ho tens 8)



PD:AND IF ANY OF YOU, SONS OF BITCHES, GOT ANYTHING TO SAY, NOW'S THE FUCKING TIME!!!!!!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ehem...

Tampoc cal passar-se, no?

El que has dit no ha estat gaire poètic. :juggle:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

És poesia pura!!! De fet, té copyright, perquè és d'una peli que la calis, si es connectés, identificaria a l'instant... I no crec que sigui l'única, si la gent que corre per ací té un mínim de frikisme...



PD: i per si t'he de convèncer que és poesia, compara-ho amb aquest fragment de l'Estellés...

Suetoni, que és un fill de pu.ta,
cosa que no té cap mèrit, car tot ho féu la seua mare
amb el consentiment i el consell del marit,
a més d'ésser ell, suetoni, de pròpia collita, un bon cabró,
parla de mi en termes més que maliciosos.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

voldy ha escrit:És poesia pura!!! De fet, té copyright, perquè és d'una peli que la calis, si es connectés, identificaria a l'instant... I no crec que sigui l'única, si la gent que corre per ací té un mínim de frikisme...



PD: i per si t'he de convèncer que és poesia, compara-ho amb aquest fragment de l'Estellés...

Suetoni, que és un fill de pu.ta,
cosa que no té cap mèrit, car tot ho féu la seua mare
amb el consentiment i el consell del marit,
a més d'ésser ell, suetoni, de pròpia collita, un bon cabró,
parla de mi en termes més que maliciosos.
:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: xo aixo es real¿??? o ens estas foten el pel de alguna cansoneta d'akelles frikis k canta la gent infantil i se t'ha quedat?????

ara mirare avere si trobo a l'Estellés i akest poema...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

voldy ha escrit: PD:AND IF ANY OF YOU, SONS OF BITCHES, GOT ANYTHING TO SAY, NOW'S THE FUCKING TIME!!!!!!
Temo haver de corregir-te, però la calis, que s'ha connectat i que parla en 3a persona, com el bo d'en crom....( xd ) Ha identificat aquesta frase com la del discurs que l'O 'Ren Ishii fa als seus subordinats Yakuzas la nit del seu ascens com a "capo" de la màfia... I he de dir que la senyoreta Ishii diu:

GOT ANYTHING else TO SAY

Fi del comunicat ^_^


Per cert crec que en algun altre post ja vaig comentar que el voldy de tant en tant no és ni contemplatiu, ni poètic, ni reflexiu ^_^
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Oh! És ver. M'ho podràs perdonar? :pray:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Entrada Autor: lanark »

rony ha escrit:
voldy ha escrit:És poesia pura!!! De fet, té copyright, perquè és d'una peli que la calis, si es connectés, identificaria a l'instant... I no crec que sigui l'única, si la gent que corre per ací té un mínim de frikisme...



PD: i per si t'he de convèncer que és poesia, compara-ho amb aquest fragment de l'Estellés...

Suetoni, que és un fill de pu.ta,
cosa que no té cap mèrit, car tot ho féu la seua mare
amb el consentiment i el consell del marit,
a més d'ésser ell, suetoni, de pròpia collita, un bon cabró,
parla de mi en termes més que maliciosos.
:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: xo aixo es real¿??? o ens estas foten el pel de alguna cansoneta d'akelles frikis k canta la gent infantil i se t'ha quedat?????

ara mirare avere si trobo a l'Estellés i akest poema...
Sí, és un poema d'Estellés. El Suetoni, segons diuen, és José Ombuena, director del diari "Las Provincias" en l'època d'esplendor de Estellés i un anticatalanista del País Valencià.
Un 10 per Estellés!

I per cert:

RAB = REGULUS A.? BLACK

Sinó.. per què collons li va crear un germà la Rowling al Sírius si no anava a tenir cap utilitat?
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Exacte. El que no havia entès de la pregunta, era si el que no es creia és que fos un poema, o què... : S Perquè si es pensava que en un poema no es pot posar fill de pu.ta, és que té una idea força... innocent de la literatura...

Hi ha aquell poema de Catul que comença...

"Us donaré pel cul i per la boca..."
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Entrada Autor: lanark »

La poesia sap apreciar la bellesa de les paraules malsonants... No només té que parlar de coses boniques o transcendentals. Ki va dir que en els poemes no és poden posar tacos?
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Bé conclusió d'aquest tema: m'he de tornar a llegir el llibre!

Dacord posem que el Regulus és en R.A.B perquè realment nomès tenim el seu nom que cohincideix amb les inicials, tot i així dubto que en Regulus sàpigues res dels Horcruxes, i menys que el Voldemort esmentès als seus seguidors les seves intencions, segurament no deu fiar-se ni de la seva ombra.

A més a més tenim constancia de que no existeix molta informació sobre els Horcruxes, ni tan sols es troba explicat als llibres de howarts. La informació que obtingues en Regulus probablement la deuria aconseguir a travès d'alguna transmisió per una altra persona, potser de la seva familia, no m'extranyaria que els Black sapiguessin alguna cosa.
Això de l'objecte que no es pot obrir a ca els Black és una pista que en la que no havia pensat, però si el qe suposeu es cert, en Harry ha de trobar-lo i per tan tornar a la casa de Grimauld Place que pel testament del Sirius li pertany, però no és reconegut com a hereu. Aquest és un altre tema que queda a l'aire..que se'n farà de Grimauld Place nº12?

Bé tot i que no puc assegurar-me que es el RAB el regulus (encara no et matis Voldy) és l'única persona coneguda de la que disposem i realment seria bastant interesant que ho fos, per tant no em pronuncio... però ho dono com a l'única opció que tenim! (ja sé que no s'enten re però weno, jo tmpoc m'entenc així que més clar no ho puc dir!) :roll:
Imatge

Bloquejat