Dubtes de la web

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
^Mione^
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 29, 2007 1:43 pm
Ubicació: En la lluna... ^^

Entrada Autor: ^Mione^ »

Jo tinc un dubte: on estan els fans fictions. Vull dir... Hi ha molts temes sobre fans fictions, però les històries en si, on puc trobar-les? Moltes gràcies i una abraçada forta.

Un petó,

^Mione^
^Raquel^
Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »


Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Hi pots accedir desde l'inici de la web, a l'esquerra del tot, al tercer bloc sota el comptador on diu Fanfics/Hist Fans o sino directament a aquesta adreça:

http://www.harrypottercat.com/fanfictions/

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

k es aquet tema de "normes de la seccio restringida"''?
i qui i pot entrar perque a mi no em deixa...
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

La secció restringida és la zona especial per poder parlar sobre tot el que passa al setè llibre per evitar que qui no se'l llegeixi fins que surti en català s'enteri de les coses abans d'hora.

Per entrar-hi cal anar aquí, apuntar-vos-hi i esperar que us accepti

http://www.harrypottercat.com/forums/groupcp.php?g=4034

No és obligatori haver-se llegit el llibre evidentment, però es recomana que no hi entreu fins que no l'hagueu acabat per no destrossar-vos el final abans d'hora :wink:

Això també vol dir que queda prohibit parlar de l'argument del llibre en qualsevol lloc que no sigui aquesta secció, ni en altres temes del fòrum, ni comentaris a les fotos de la galeria, les notícies, etc.

Els moderadors intentarem estar atents a qualsevol persona que és coli i ho posi on no toca per garantir la seguretat de la resta de gent que no llegirà el llibre...si veieu qualsevol indici de comentari/missatge on no toca si us plau aviseu-nos :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

El que ara diré no sé si va en aquest tema o no però no he sabut trobar quin és l'adequat i no crec que n'hi hagi per obrir un tema nou.

A partir d'ara a la pàgina d'inici no es veuran els últims temes publicats del fòrum de Harry Potter com a mesura preventiva pels títols de la secció restringida o és un error que hi ha hagut. Ho dic perquè la web és de Harry Potter i no em sembla bé que es mostrin només els temes del fòrum muggle però si és per evitar spoilers, cap problema.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Finalpotter ha escrit:El que ara diré no sé si va en aquest tema o no però no he sabut trobar quin és l'adequat i no crec que n'hi hagi per obrir un tema nou.

A partir d'ara a la pàgina d'inici no es veuran els últims temes publicats del fòrum de Harry Potter com a mesura preventiva pels títols de la secció restringida o és un error que hi ha hagut. Ho dic perquè la web és de Harry Potter i no em sembla bé que es mostrin només els temes del fòrum muggle però si és per evitar spoilers, cap problema.
Com molt bé has dit és a mode de prevenció... tot i que a la secció restringida s'adverteix de que els títols són visibles a l'índex, sempre pot haver un descuit i per tan es va decidir de treure de l'índex el menú del fòrum HP...

Potser si que és una decisió molt dràstica, però és la única que s'ha trobat de moment :P
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

Ostres, doncs si que es una mica dràstica, perquè ara haig d'anar mirant tota l'estona si ho llegit o no... bé en fi, es un mode de prevenció, però en teoria els que no estan a la secció restringida no ho poden veure no? Llavors no entenc el perquè s'ha tret, perquè no es vegin els titols i la gent pugui veure alguna cosa que no hauria de veure o com?

No se si m'he he explicat gaire bé.... :?


:mrgreen:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

ivi_potter ha escrit:Ostres, doncs si que es una mica dràstica, perquè ara haig d'anar mirant tota l'estona si ho llegit o no... bé en fi, es un mode de prevenció, però en teoria els que no estan a la secció restringida no ho poden veure no? Llavors no entenc el perquè s'ha tret, perquè no es vegin els titols i la gent pugui veure alguna cosa que no hauria de veure o com?

No se si m'he he explicat gaire bé.... :?


:mrgreen:
A veure... per molt que la secció restringida sigui oculta els títols dels tems que s'obren es veuen a la pàgina d'inici...

Et faria gràcia trobar-te un títol que digues La mort de X personatge?

Espero que hagi quedat clar ja...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Luna_20
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. set. 24, 2006 4:53 pm
Ubicació: ~En el viatge de la nit al dia~
Contacta:

Entrada Autor: Luna_20 »

Jo voldria saber com es fa perquè a dal d'una cita no posi "cita:" sinó "tal_persona escrigué:"


Enteneu el que vull dir?

Gràcies!
La meva fanfic és Nova generació a Hogwarts :reading:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

[quote="Luna_20"]Jo voldria saber com es fa perquè a dal d'una cita no posi "cita:" sinó "tal_persona escrigué:"


Enteneu el que vull dir?

Gràcies![/quote]

Així :wink:

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

perque no hi ha posts al sub forum general del forum del hpcat
EDITO: ara que m'hi fixo tambe s'han desconfigurat les dades
F.G. wesley l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 11, 2007 9:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

F.G. wesley ha escrit:perque no hi ha posts al sub forum general del forum del hpcat
Docns sincerament no se sap certament que va pasar... però els temes de subfroum General i el de LLibres del forum de Harry Potter van desapareixer.

De moment no s'ha pogut fer res però segons informen les altes autoritats (jajaja) es podria recuperar alguns temes en breu.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Sips, Roger J. Potter tots els moderadors estem (estan :p xD) mirant la manera de recuperar els temes, el Jomast té Back Ups de fa dues setmanes, ara estan buscar a veure si es poden trobar els més recents...

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Si us plau, moderadors, recuperau tan aviat com pugueu els temes que s'han perdut.

En concret, necessit repassar un tema del subfòrum sobre el setè llibre (secció NO restringida), que tractava del títol "Deathly Hallows".

Respon