A mi em van regalar l'any passsat pel tio el llibre de partitures de Harry Potter i el pres d'azkaban en versió fàcil per piano. Ja en sé tocar dues!!XD Però estan faciletes. Hi ja la tipica de sempre (pels que tingueu el CD es diu Lumos! Hedwig theme) però si l'escoltesiiu tots la coneixerieu. Si a algú li interessa m'ho podeu dir i faria alguna cosa per que les pogueu tenir. Hem dieu quina hos interessa i si la tinc (recordeu que nomes tinc un llibre el 3er) mirare de fer algo!!
Gemms
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.
Gemms ha escrit:A mi em van regalar l'any passsat pel tio el llibre de partitures de Harry Potter i el pres d'azkaban en versió fàcil per piano. Ja en sé tocar dues!!XD Però estan faciletes. Hi ja la tipica de sempre (pels que tingueu el CD es diu Lumos! Hedwig theme) però si l'escoltesiiu tots la coneixerieu. Si a algú li interessa m'ho podeu dir i faria alguna cosa per que les pogueu tenir. Hem dieu quina hos interessa i si la tinc (recordeu que nomes tinc un llibre el 3er) mirare de fer algo!!
Gemms
Jo la conec, és la primera!! La tens per a piano? Me la podries passar?
Ara, que tocaré taaaaan bé que si em sent John Williams li agafa algo.
Au cacau!
xè!
Gemms ha escrit:A mi em van regalar l'any passsat pel tio el llibre de partitures de Harry Potter i el pres d'azkaban en versió fàcil per piano. Ja en sé tocar dues!!XD Però estan faciletes. Hi ja la tipica de sempre (pels que tingueu el CD es diu Lumos! Hedwig theme) però si l'escoltesiiu tots la coneixerieu. Si a algú li interessa m'ho podeu dir i faria alguna cosa per que les pogueu tenir. Hem dieu quina hos interessa i si la tinc (recordeu que nomes tinc un llibre el 3er) mirare de fer algo!!
Gemms
magradaria molt k me la passesis!!uooohh please gemms!! la de Hedwig theme!
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!