Edat d'en Harry Potter

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Edat d'en Harry Potter

Entrada Autor: harry_james_potter »

Hola gent, com molt bé heu pogut llegir al títol, vull parlar sobre l'edat d'en Harry Potter.
Jo sempre havia cregut que la història començava el 1999 (any en que es va publicar el primer llibre, Harry Potter i la pedra filosofal), però no! Mercès a que a l'ultim llibre, Harry Potter i les relíquies de la Mort, veiem l'any de defunció dels pares d'en Harry -1981- podem deduir que en Harry Potter va nàixer el 1980. Per tant, Harry Potter i la pedra filosofal transcórrer l'any 1991 (quan en Harry té 11 anys), la batalla final passa l'any 1997 (quan en Harry en té 17), i l'epíleg passarà l'any 2017 (quan en Harry en tingui 36).

Llavors, què collons representa que en Harry vagi amb convers (que van estar de moda als 80 i ara), que els alumnes de Hogwarts ensenyin els calçotets, i tantes mandangues modernes que foten a les pel·lícules?
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Edat d'en Harry Potter

Entrada Autor: harry_james_potter »

D'aquesta manera podem estipular les següents dates i edats dels personatges:

Harry Potter: Neix el 1980. El 1991 entra a Hogwarts per sortir-ne el 1996, ja que el 1997 lluita des de la clandestinitat. El 1997 s'enfronta a Lord Voldemort a la Batalla de Hogwarts i el mata. El 1995 va a la Conelleria d'Afers Màgics a "salvar" en Sírius Black i acaba lluitant contra els Cavallers de la Mort. Actualment (2012) té 31 anys, i el 30 de juliol d'enguany en farà 32.
Ronald Weasley: Neix el 1980. El 1991 entra a Hogwarts per sortir-ne el 1996, ja que el 1997 lluita des de la clandestinitat ajudant a en Harry. El 1997 lluita a la Batalla de Hogwarts. El 1995 va a la Conelleria d'Afers Màgics a "salvar" en Sírius Black i acaba lluitant contra els Cavallers de la Mort. Actualment (2012) té 31 anys, i el maig (?) en farà 32.
Hermione Granger: Neix el 1980. El 1991 entra a Hogwarts per sortir-ne el 1996, ja que el 1997 lluita des de la clandestinitat. El 1997 El 1997 lluita a la Batalla de Hogwarts. El 1995 va a la Conelleria d'Afers Màgics a "salvar" en Sírius Black i acaba lluitant contra els Cavallers de la Mort. Actualment (2012) té 31 anys, però en farà 32.
Draco Malfoy: Neix el 1980. El 1991 entra a Hogwarts per sortir-ne el 1997, després de la Batalla de Hogwarts. Actualment (2012) té 31 anys, però en farà 32.
Nevile Longbottom: Neix el 1980. El 1991 entra a Hogwarts per sortir-ne el 1997, tot i que aquest últim any el passarà mig amagat dins dels secrets del castell per tal de salvar la pell. És un dels herois de la Batalla de Hogwarts, ja que planta cara a Lord Voldemort davant de tothom i mata la serp Nagini. El 1995 va a la Conelleria d'Afers Màgics a "salvar" en Sírius Black i acaba lluitant contra els Cavallers de la Mort. Actualment (2012) té 31 anys, però en farà 32.
Ginny Weasley: Neix el 1981. Entra a Hogwarts el 1992 per sortir-ne el 1998, tot i que ha de marxar el 1997 per salvar la pell. Lluita a la Batalla de Hogwarts. El 1995 va a la Conelleria d'Afers Màgics a "salvar" en Sírius Black i acaba lluitant contra els Cavallers de la Mort. Actualment (2012) té 30 anys, però en farà 31.
Luna Lovegood: Neix el 1981. Entra a Hogarts el 1992 per sortir-ne el 1998. Els Cavallers de la Mort la rapten el 1997 per fer xantatge al seu pare, Xenòfil Lovegood, que és l'editor de la revista El Tafaner, revista afina a en harry Potter i que carrega contra la tirania de Lord Voldemort. Lluita a la Batalla de Hogwarts. El 1995 va a la Conelleria d'Afers Màgics a "salvar" en Sírius Black i acaba lluitant contra els Cavallers de la Mort. Actualment (2012) té 30 anys, però en farà 31.

James Sírius Potter: Neix el 2004. El 2015 entra a Hogwarts. Apareix a l'últim llibre amb 12 anys (2016).
Albus Severus Potter: Neix el 2005. El 2016 entra a Hogwarts. Apareix a l'últim llibre amb 11 anys (2016).
Lily Luna Potter: Neix el 2007. El 2018 entra a Hogwarts. Apareix a l'últim llibre amb 9 anys (2016).
Rose Weasley: Neix el 2005. El 2016 entra a Hogwarts. Apareix a l'últim llibre amb 11 anys (2016).
Hugo Weasley: Neix el 2007. El 2018 entra a Hogwarts. Apareix a l'últim llibre amb 9 anys (2016).
Scorpius Malfoy: Neix el 2005. El 2016 entra a Hogwarts. Apareix a l'últim llibre amb 11 anys (2016).
Ted Llopin: Neix el 1997. El 2008 entra a Hogwarts. Apareix a l'últim llibre com a nounat (1997) i amb 19 anys (2016).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Edat d'en Harry Potter

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo això de la edat ja ho tenia bastant acceptat, perquè sóc molt d'informar-me de les coses abans d'escriure i quan vaig començar el meu primer fanfic ja fa anys vaig empassar-me totes les línies temporals dels personatges i successos dels llibres.

I això que dius en general està bé, però has de pensar que no s'entra a Hogwarts l'any que fas 11 anys, si no quan ja els tens fets, per tant, si algú va néixer passat l'u de setembre hi entra un any més tard (no sé si m'he explicat bé, es podria dir que funciona igual que aquí per treure't el carnet de cotxe o treballar, que fins que no ha passat el teu aniversari i tens els anys fets no pots fer-ho). Que jo sàpiga de la primera generació només és més gran l'Hermione, però pot ser que a la segona també hi hagi algú.

Tot i això, quin currasso fer tot això! Em postro davant de sa excel·lència!

:adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Edat d'en Harry Potter

Entrada Autor: JoanaPotter »

harry_james_potter ha escrit:Hola gent, com molt bé heu pogut llegir al títol, vull parlar sobre l'edat d'en Harry Potter.
Jo sempre havia cregut que la història començava el 1999 (any en que es va publicar el primer llibre, Harry Potter i la pedra filosofal), però no! Mercès a que a l'ultim llibre, Harry Potter i les relíquies de la Mort, veiem l'any de defunció dels pares d'en Harry -1981- podem deduir que en Harry Potter va nàixer el 1980. Per tant, Harry Potter i la pedra filosofal transcórrer l'any 1991 (quan en Harry té 11 anys), la batalla final passa l'any 1997 (quan en Harry en té 17), i l'epíleg passarà l'any 2017 (quan en Harry en tingui 36).

Llavors, què collons representa que en Harry vagi amb convers (que van estar de moda als 80 i ara), que els alumnes de Hogwarts ensenyin els calçotets, i tantes mandangues modernes que foten a les pel·lícules?

És estrany que t'adonis que el Harry va començar el 1991 i no el 1999 (en realitat el llibre en angles va apareixer el 97) fins a l'últim llibre. Al segon, al capítol de mortniversari o algo així (que hi ha l'aniversari del a mort de Nick per poc sense cap) , pots saber que passa al 92 perquè diu que el Nick va morir el 1492 i diu que fa cinc-cents anys.

BelitBlack ha escrit:Jo això de la edat ja ho tenia bastant acceptat, perquè sóc molt d'informar-me de les coses abans d'escriure i quan vaig començar el meu primer fanfic ja fa anys vaig empassar-me totes les línies temporals dels personatges i successos dels llibres.

I això que dius en general està bé, però has de pensar que no s'entra a Hogwarts l'any que fas 11 anys, si no quan ja els tens fets, per tant, si algú va néixer passat l'u de setembre hi entra un any més tard (no sé si m'he explicat bé, es podria dir que funciona igual que aquí per treure't el carnet de cotxe o treballar, que fins que no ha passat el teu aniversari i tens els anys fets no pots fer-ho). Que jo sàpiga de la primera generació només és més gran l'Hermione, però pot ser que a la segona també hi hagi algú.

Tot i això, quin currasso fer tot això! Em postro davant de sa excel·lència!

:adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora
Jo igual que la Belit, abans de fer les fanfics m'he empassat les linies temporals i de llinatge, per la qual cosa sabia que el Harry era del 80!
Petons,
JoanaPotter

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Edat d'en Harry Potter

Entrada Autor: harry_james_potter »

BelitBlack ha escrit: Tot i això, quin currasso fer tot això! Em postro davant de sa excel·lència!
:adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora
No cal que em tractis d'excel·lència, amb Déu omnipotent ja en tinc prou. :mrgreen:

No, ara de debò, moltes gràcies.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Respon