MAGIXAT :pc:

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Unapersona »

Visca visca! Jocs! Ja tinc ganes de fer de Rita Skeeter quan juguem al joc de la professora Trelawney :mrgreen:

No acabo de veure la gràcia al "Qui t'estimes més?". Suposo que si hi juguem ja ho aniré veient. El de matar personatges (i passar tardes íntimes) sí que pot ser divertit... que ens surtin els costats foscos! :riure:

Sobre el nombre de jugadors dels llops, jo hi jugava que hi ha d'haver un mínim de cinc jugadors (comptant l'Albus): un cavaller de la mort i la Trelawney i dos membres de l'Orde (s'ha de dir que un joc així dura un sol dia i acostuma a ser molt ràpid). Però jo també jugava que l'equivalent de la Rita no apareixia fins als 8, i l'equivalent del Voldemort fins als 10. I evidentment no tenim prou gent per aquí com per arribar a tants, em sembla. El problema és que el Voldemort o el Malfoy, per exemple, són rols que fan molt "mal" a l'Orde, i si hi ha poca gent amb una sola nit poden guanyar. Què en penseu?
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola!! [wavey]

Venia a preguntar com ho teniu per organitzar un dia de Magixat!! :mrgreen:

Poseu per aquí, com teniu els dies. :elis
Ja m'empescaré com posar-ho, perquè sembla que la taula no és gaire útil per posar per aquí, ho faríem amb llistes, per exemple...

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola!

Doncs jo puc dimecres o dijous a partir de les 6. Alguns divendres i caps de setmana també podria. Depenent del dia que surti ja intentaria muntar-m'ho!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Antares_Black »

Fantàstic! :ok

Aneu dient com ho teniu, a veure si trobem un espai comú.
Jo tinc uns horaris força flexibles, així que miraré d'adaptar-me al que aneu dient.

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola!
Em preguntava si aquests dies esteu més lliures!
Podríem fer per fi un Magixat! ^^

En principi, jo podria qualsevol dia. Els que tingueu feina/horaris digueu quan us va millor, i la resta ens adaptem!

Va, que portem molt de temps intentant-to. Em pensava que us feia il·lusió...

Antares

PD: Per si de cas hi ha algú que no sap de què va la cosa, poso l'enllaç a les instruccions dels jocs: MAGIXAT: Instruccions dels jocs
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Unapersona »

M'hi apunto! Realment, no tinc horaris fixos, però les meves vacances sempre són caòtiques i improvisades, o sigui que igualment pot ser que l'hora proposada no em vagi bé! Aneu dient, i creuem els dits perquè estigui lliure :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Antares_Black »

Ei! Doncs genial! :ballar:

A veure què us sembla:

----------------------------
DIMECRES 31 DE JULIOL
2019 a les 19h :ok
----------------------------


Aneu dient si us hi apunteu!

Podem pensar una mica què farem o dimecres improvisar! :lol:

Si algú no té clara com funciona, que pregunti!

Antares

PD: En escriure-ho hi he caigut: Farem el Magixat el dia de Harry Potter!! :o (Aniversaris d'en Harry i de la Rowling)
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Arwen Black »

M'hi apunto, m'hi apunto!

Animeu-vos que és una bona manera de celebrar el dia de Harry Potter :ok
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Antares_Black »

A la vista dels foscos esdeveniments d’aquestes setmanes, hem pensat que estaria bé que aprofitéssim per fer un MAGIXAT!!! Que ja toca! :mrgreen:


Imatge
ImatgeImatge
Imatge

Només us cal una estona (i això és molt més possible de tenir i de coincidir ara per ara...) per connectar-vos al xat de la web (és preferible que feu servir un àlies que concordi amb el que teniu a la web, mínimament perquè se’ns pugui identificar tots).

Ah! I presentem-nos amb RODA DE NOMS I PRONOMS! ;)

La idea és la de sempre:

-Xerrar una estoneta
(del que vagi sortint. El monotema
Imatge
està permès en la mesura justa de trencar el gel i de trobar un alleujament que ens permeti oblidar-nos-en i deixar de pensar en la falta de paper higiènic.... (el tema s’està tornant massa viral... bé, d’acord a la seva naturalesa...)
-Jugar als jocs del Magixat que ens vinguin de gust.
(acordem quins i com ens organitzem. Recordeu que cal que algú en faci la crònica i recompte de partides (l’Albus Dumbledore) (Si no recordeu algunes normes, teniu els temes del Magixat amb la llista de jocs i els reglaments. Si hi ha cap dubte, pregunteu pel xat).
-Podríem comentar els projectes que tenim per la pàgina.
-El que vulgueu compartir!


Us deixo enllaços als temes del fil del Magixat::
Imatge
General del MAGIXAT
MAGIXAT: Instruccions dels jocs
MAGIXAT: La Crònica


No cal dir que hi heu d'assistir!! Res de comportar-vos com una vulgar banda de babaus embabaiats!!! :deumeu
Imatge

Poseu per aquí la vostra disponibilitat (especialment aquesta setmana) i discutim quin dia (o dies) el farem! :celles:

No es moguin de la seva sala comuna. I un professor els acompanyarà a les classes cada dia. No hi ha excepcions!
Imatge
Hi ha una cosa que han de saber: si no eradiquen aviat aquell-que-no-hem-d’anomenar, és quasi segur que l’escola haurà de tancar...

vull dir...
Imatge

HpCat no tancarà mai!!

Imatge

Vinga, a reviure la web i a xalar! :pastanaga

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Unapersona »

M'hi apunto! Jo sí que tinc horaris limitats, però, perquè els examens continuen per internet (tot i que amb horaris una mica més flexibles). En principi puc totes les tardes i vespres (tot i que això últim depèn de si fem vespre de jocs de taula amb la família :P). Evidentment, caps de setmana lliures.

I endavant amb els jocs! Seria guai jugar a la profe trelawney si som prou gent, però qualsevol joc m'està bé :D
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Arwen Black »

Guai! Em sembla una gran idea!

Jo puc per les tardes, perquè pels matins els profes són molt moderns i ens controlen a distància :sua

Però que si tothom pogués només al matí ja miraria de muntar-m'ho... vull dir, excepte les videoconferències, la resta és una mica unilateral... :clueless: ehem ehem

Però si pot ser una tarda o vespre, millor!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

A mi em va bé qualsevol dia. Els professors em controlen però no gaire, i pràcticament tot el que he de fer és treball personal. Em va bé tant el matí com la tarda, tot i que en aquest cas millor cap al vespre. En principi no hauria d'interferir amb les classes, però si fos el cas ja us ho faria saber.

Cassie

PS. Porto escrivint tants correus aquests dies que anava a afegir un "Cordialment" hahahaha
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Antares_Black »

Fantàstic!!! :ballar:

Tarda vespre, us sembla bé cap a sis-quarts de set?

Quin dia preferiu? :clap:

(Sobre la feina, jo tinc treballets de pa sucat amb oli, el que avanço són més coses meves, i els puc fer quan no fem xat, així que escolliu. Si no m'anés bé, ja em queixaria! xD)

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: Arwen Black »

L'hora em sembla molt bé :ok , el dia m'és igual. :nose
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
HarryHermione Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. ago. 09, 2015 5:47 pm

Re: MAGIXAT :pc:

Entrada Autor: HarryHermione Potter »

Eii

Em sembla una idea meravellosa!!!

La veritat és que no sé quins dies ni quines hores estaré disponible, perquè els professors ens avisen per fer les classes online amb molt poca antel•lació. Però vosaltres digueu dies i hores, i ja m'ho intentaré montar per a poder participar una mica!

(Per ser sincera, no recordava que hi hagués aquest apartat de xat... Hahaha)

Respon