Les 7 proves de la pedra filosofal

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Dalila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 2:29 pm
Ubicació: Tenerife

Les 7 proves de la pedra filosofal

Entrada Autor: Dalila »

Bon dia! no se si akesta teoria l'hauran posat al forum pero per si de cas la penjo aki.
Diu que les 7 proves de la pedra filosofal guardes una relació am ls 7 llibres de Harry Potter.
1ªprova: el gos de 3 caps.
Representa a en cancerbero, el guardiá de la entrada als inferns. Equivaldria al primer llibre i a la entrada de en Harry al mon màgic, sota la amenaça de Voldemort. El ke li mostra a en harry akes mon es en Hagrid, el amo del gos de 3 caps.
2ªprova: el lazo del diablo.
(per roni) Pot simbolitzar la valentia que en Harry ha de tenir per lluitar contra en Tom, que per SALVAR la pell sa destar sere, no se, hi han algunes coincidencies de com guanyar la planta de com anar pel 2n llibre :D
(per mi) el trio arriba a la segona prova caient per un tobogan fins a sota la escola, igual k la arribada a la cambra secreta. Despres "la planta comenzó a extenderse como una SERPIENTE para sujetarle los tovillos"(texte literal). Ron i Harry es keden sols lluitant am les plantes-serpents i Hermione es keda paralitzada al marge de la lluita(cuan va ser atacada al llibre 2on) pero tot i k Hermione no i es lluitant am les serpents ella lis ajuda "me alegro mucho saber como se llaman es de gran ayuda-gruñó Ron Calla, estoy tratando de recordar como matarla-dijo Harmione"en el llibre 2on Hermione li diu el nom del mostre (Basilisc) i com matarlo. Mes endavant en la 7º prova, cuand Voldemort lo ataca apareix aquest fragment "Harry sintió como si el Lazo del Diablo lo hubiera clavado en el suelo. Petrificado observó a Quirrell). Potser no tingui importancia, pero relaciona la cualitat de petrificar de el Basilisc am la planteta, por lo k esta representa a la serpent del 2on llibre
3ªprova: les claus voladores i les escombres.
Clara referencia al Quidditch. El 3ªcurs es el unic en k el harry juga els 3 partits i el primer curs en k guanya la copa.
4ªprova: el ajedrez màgic.
Potser simbolitza el laberint, la batalla o el començament de la guerra. Crec ke cuan en harry observa am por la cara blanca de la reina, es sembla a cuand veu la cara a en voldemort el dia del seu retorn.
5 prova: el trol desmaiat.
En el llibre 5 varem coneixer al "germanet" den Hagrid, estaben tb nomes en Harry i la Hermione i el gegant estaba dormint i no desmaiat pero si sembla :P Potser el troll estigués mort per lo que simbolitzaria la mort den Sirius.
6 prova: pocions
Cualsevol k sagi llegit el llibre 6 sadonará k el parentesc es ENORME :wink:
7 provä:el mirall
Arriba Harry preparat per afrontarse am Snape, pero descubreix un traidor inesperat, k el creia bo.
Despres veu el mirall am por (k ja la havia fet servir abans) i pot veure lo k mes desitja el seu cor.
Per mi, aixó vol dir 3 coses:
En el libre 7 ens trovarem al final am un traidor. Pero sera un traidor inesperat, k ens sorprendrá molt i seria molt Rowling (ella va dir k el final ens deixará am la boca oberta)
Per tant els traidors NO seran ni Percy, ni draco, ni snape, ni el ministre de magia, ni rita skeeter ni cap d'akestos, ja ke en Harry es porta mal am ellss i la seva traició no sorprenderia als lectors.
M'esperu una traició per part de : algun weastley, Hermione, en hagrid, en llopin, luna lovegood, thonks, algun profesor o algun altre de la ordre del fènix.
Seria una traicio inesperada i dolorosa i donaria dramatisme al final.
Despres Harry , en perill, sol i dolit per la traicio, desitjaria de tot cor k el seu padri estigues am ell, i tornaria el mirall de'en Sirius i el veuria a tra ves del mirall.
I potser tambe k en harry mori.
Weno, i k interpertacions de la teoria troveu vosaltres?
Va, comenteu plissss :P
Dalila l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2006 5:27 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La 2a prova falla bastant la planteta aquesta no te cap protagonista.

Per lo demes la troba bona l'unic que voldria dir es que els ments brillants del forum la recolzin amb les seves teories o te la destrossin trobant tots els errors que te.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa està curradíssima aquesta teoría. Hi ha alguns punts que ballen una mica (com el del trol o la planta) no he llegit el sisè així que tampoc puc valorar les pocions, però pel que per aquí es comenta passa algu amb l'Snape (NO HO VULL SABER!) però que algú bo aparegui com dolent és totalment estil Rowlineà, flipariem en colors com en Ron aparegui com un traïdor, tindria tota la informació per passar a en voldemort (és lintim, ho sap tot) i sempre ha tingut un ressentiment cap a en Harry (sóc fan Ron total, Ron 100%, però sempre l'hi ha tingut enveja) i aquesta enveja és precisament la que va portar a en Babbaw a traïr els Potter. Tot quadra! :o :o

Ron, no ho facis!! :police:

PD: jo no sóc cap ment brillant, a mi no em foteu ni cas :P :P :imslow:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

m´encanta akesta teoria esta molt currada lo unic lo del segon... no te molta relació amb les plantes no¿

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

ondia esta molt ben pnsada aketa teoria. M'encanta, felicitats :clap:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oooh!! Com diria l'Ichabod Crane..."Interesante....u_u..."
Em sembla molt bona, encara que és veritat que la segona no coincideix, les altres si, i seria una "metáfora" molt xula de la Rowling...
Potser no ho va fer a posta, ili va sortir així, i ara se n'aprofitarà i dirà que era per això...xD

X cert, he pensat, que a la 2a prova, fan referència a la llum del sol...I a la segona història el basilisc i la seva llegenda "surten a la llum"...
Ja se que és una mica xorrada, però seria possible¿?¿?

X cert, m'encanta akesta teoriaaaa!!!! ^^

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Wenu, la teoria molt be, i els punts ja els vam discutir, el segon, rediscutit, ja larreglo tal com ehm kedat x msn okis?? Wenu, sta molt be la teoria :D
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Trobo que és una bona teoria....I ara una super paranoia... ( collita pròpia ):
Quan entren i veuen al Quirrel, se'ls hi trenquen els esquemes, no?¿ No s'ho esperaven... això es pot lligar amb la "forma" que tindrà el 7è llibre...

Wno, deixeu-ho estar, és una parida meva... xD
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

I tot apunta al mateix....Un traidor....
Un altre¿?¿? 8O

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

uooo m'ha agradat molt, fins i tot té lògica!!! (raro en aquest fòrum...huhu...normalment són bastant paranoiques, com diu la meva estimada amiga Berta xD) però no crec que el harry vegi en Sírius al mirall, no crec que hi hagi cap mirall, però si que es vegi obligat a fer el que realment vol, pendre una decisió d'acord amb el que més desitja. i el traïdor? el Dumbledore!!! jaja no em feu cas...

Avatar de l’usuari
Laureta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. oct. 22, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laureta »

OoOoOoOoHh!! :o no l'havia sentit mai akesta teoria!! xò si té sentit i tot!! (weno, am el 6é nse, xq encara no le llegit, xo si dieu ke es tan obvia...). Així ke hi haurà un traidor, mmmm, ki serà?...algu té alguna teoria? (jo no em poso a pensar teories ke se men va la olla.... :mrgreen: )
^_^ DreaMeR ^_^
<*¨¨*> I want to feel this way longer than time <*¨¨*>

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo si, però fins Març no la puc dir...u_u

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Aviam la teoria esta molt be i quadra xo jo krec k el llibre ja esta currat xo no tant!!! Estaria molt be k des de el principi la Rowling ja ens deixes caure una mika fets de cada llibre xo jo penso k serà una coincidencia.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Molt interessant això que tots els llibres es basen en el primer... Molt bona... Potser tan bona com aquella que es va dir fa un temps dels homes llops...

Mit :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 69
Membre des de: ds. abr. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermione »

Molt currada aquesta teoriaa!! No hi avia pensat pero tens toots la raoo!!
Tot cuadraaa!! i La del 6è llibre al que mes... potser va ser al kumensar al 6è que se'n va adonar d'aquesta coincidencia... no se....xD
Molt ben trubada aquesta teoriaa!! :ballar:

Bloquejat