Les 7 proves de la pedra filosofal

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Gwen Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 2:55 pm
Ubicació: en algun racó de hogwarts.. xD
Contacta:

Entrada Autor: Gwen Weasley »

eis mol bee ee mai i auria kaigut jeje i al llegir axo ma fet pnsar una ksa... esta kmprovat, yo krek, k kuan a la Rowling els personatges ja no li servexen els mata ex: Sirius u_u . I eu parlat dun traidor oi? Fixemons en els merodejadors : en james es mort, si no la historia no tindria sentit, al sirius el van matar i numes keden en pettigrew i en llopin
En Petigrew está als llibres xke ajuda a en Voldemort a turnar a la vida...
i ara jo dik..... i en llopin ke?? n llopin ja va fer el k tenia k fer a la 3ra peli i nkara la Rowling no se la karregat, xke?? dns xke *suposicio meva*
i te k tenir molta importancia al 7è llibre, i km diu la teoria d'un traidor , en llopin traira en Harry o al seu bàndol, i km vam veure a la 3ra ntrega facilment es pot descuidar la pocio per lu de home llop, i sent un home llop pot fer el k vulgui (ja m'enteneu)
nose si tindré rao o no, pro segons la teoria krek k kuadra^^

Avatar de l’usuari
Lestrange
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dj. des. 29, 2005 1:57 pm
Ubicació: CaTaLuNyA!! BCN

Entrada Autor: Lestrange »

Oh!!!!! :o
molt bona observacio!!!!!!!! tns rao..... xo speru q no ho faci!!!! :cry:
------- > YuNa <--------
•- Erotic dreams makes you a victim in her sight -• †Sirius Black† ·$ is Lovely$1
Imatge

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

es vritat potser el llopin fa alguna cosa inesperada ......espero que no perquè em cau molt bé el llopin 8O
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Sobre en Lopin

Entrada Autor: memoriespotter »

Jo crec k no els trairà desde el meu punt de vista. Va entregar als tres nois xk sabia que en Sirius era inocent ( en la tercera peli)
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

esperem que el Llopin no sigui un traidor i que es prengi la poció cada quan li toca (cosa difícil si no la sap fer :mrgreen: ) per tal de que no mati a ningú de tots aquests.
la teoria, però, si que quadra tot i que també podem espera de que faci una bona obra (i que no es mori com la meitat dels rondadors :cry: )
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

bona observació, i encara m'enrecordo que a la web de la JKR deia que ja ho tenia plantejat tot des del 1r llibre. Podria ser veritat que hi hagues una traicio important al 7 llibre, pero podria ser que la traicio no bingues dels bons, sino dels dolents: doncs en ben (babaw) encara li deu la vida a en harry y en Draco potser es pasa el costat lluminos de la força... :mrgreen:

:reading: :reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

sta b la teoria, pro me falla la planteta i el trol. Podria se k fos una metafora d la Rowling, pro la vei namika forçada. Krek k les proves poden significa alguna kosa, pro sauria daprofundir i polir akestes teories.
Jo no sok kap ment brillant dl forum, o sigui k millor no ferme kas jeje.

La Rowling ens prepara sorpreses...ja ho dic ho ja, tot sta lligat...l'RAB, les teories d les 7 proves, la mort dl nostre bon amic...

petri misteri, petri emocio!! (jajajaja, sempre avia volgut diru... :mrgreen: :wink: )
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

La planta es una prova viscosa en la que es salven gracies a l'hermione ...? SI no ha gues estat per l'hermione no s'haguessin salvat
o pot ser que entrin dins la gran "maranya" del llibre

El trol crec que es perque els hi donen tot fet? Es la sisena prova no?...

Solysg idiota poc inspirat...
Imatge

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Uaa, trobo k sta molt be akesta teoria!! :riure: pero no vull k el traidor sigui el llopin... L'e.n.bou té raó, potser es del costat dolent al costat bo i no al revés... :reading: pero mo espero tot de la rowling...(no llegiu la següent frase si per causes majors no heu llegit el sisé llibre) em va matar el dumbi o sigui k...

Si en el seté llibre coinsideix la podrem donar per bona
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo crek k tot te relacio 7 llibres, 7 proves, 7 horricreus, el set es un numero essencial a la magia, ... k creieu? jo crec que els llibres amaguen moltes coses... sigui ki sigi i aura 1 traido podeu fer especulacions pero segur segur k ningu su espera podria ser fins i tot la mateixa mc gonagall... mai se sap

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

està bé la teoria jo no hi havia pensat, pot ser que tingui relació o que només sigui casualitat... algunes relacions estan molt bé la 6a per exemple i n'hi ha d'altres que potser no tant però potser hi ha una relació que encara no hem vist.
Jo el que si que havia pensat és això de 7 horcruxes, que podria tenir relació amb els 7 llibres i ara que heu dit això de les 7 proves també pot ser que hi tingui relació... Tot i que el que fa els proves no és el VOldemort i per tant, només serien casualitats de la vida, igual que amb els llibres... vull dir que en Harry no es pot fixar amb les 7 proves per trobar les horcruxes perquè les ha fet en voldemort i les proves no... bé també pot ser que no tingui cap relació i que apreixi tant el 7 perquè és el número màgic però mai se sap, la Rowling sempre ens sorpren.
Crec que és molt possible que hi hagi un traïdor o més d'un i en esl dos bàndols. No ho sé el draco, el ben, l'snape, el llopin, la luna... mai se sap...

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Seguint akesta teoria, pot ser q la 5a prova (el trol) simbolitzi la conselleria, i kuan ja has vençut a la conselleria, tens + fàcil poder combatre al voldemort.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

ojala la traició sigui per part dels dolents....... q en Ben traexi el Voldemort, o q el Malfoy s passi am els bons, o q l'Snape finalmen sigui dels dolens (cosa q no crec) i q tmb els traexi. tot i que el traido tmb podria ser del bandol dls bons.... :? :?
nuxavem.... caldrà esperar el sete llibre...
apa siau!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

PicKzs
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. jul. 29, 2006 1:06 am
Ubicació: Harry Potter
Contacta:

Entrada Autor: PicKzs »

Jo se qui es el traidoooooooooor!!!!

Vaig trobar una Profecia que no surt a ningun llibre!

Y deia una pista, potser no es la persona qui penso, pero es que es la més probable!

I a mi m'ha deixat amb la boca oberta!

Si m'ho demaneu us deixare la Profecia i endevineu qui es ^^

Petonss!!
Sense saber com era que la tenia,que el fénix se'n havia anat,que havia deixat Hogwarts per sempre,de la mateixa manera que en Dumbledore havia deixat l'escola i havia deixat aquest món... i havia deixat en Harry.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

A veure, no entenc què vol dir això de que vas trobar una profecia que no surt a cap llibre, però si vols explicar alguna cosa fes-ho directament...No cal que demanis a la gent que t'ho supliqui :?

Bloquejat