sirius

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

-sandra- si no em falla la memoria la Rowling va dir que el mirall tindria importancia. Pero m'agrada la teva interpretacio.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

[quote="-sandra-"]Jo crec que, per desgràcia, en Sirius no tornarà, perquè si tornés, la Rowling perdria tota la credibilitat, almenys per mi, quna una persona és morta, pues és morta, no hi ha marxa enrera.
Jo també ho penso però si realment ressussita la rowling guanyarà més credibilitat si la manera amb que el reviu és lògica i interessant
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

JO no crec q en Sirius estigui mort... xq va passar la cortina i prou... jo crec q esta viu pero q esta al mon dls morts... i el mirall tindra un`paper important en alguna part dl llibre... (lultim)
(acabo d dir la xorrada mes gran del sgle... pero em nego a accpetar q stigui mort...)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: sirius

Entrada Autor: aurea »

Costa estic amb tu! Si no es al sisé ben pot ser al seté...Pero com q passar per una cortina?? Eixe espècie de cosa rara per on caigué Sirius q es suposa q es exactament??? :? :? :? Al sisé llibre ni es menciona... no? 8O Jo sí que crec que s'ha mort,,, pero no se pense que trovaran alguna manera de solucionar-ho...Pero es que no para de morir gent!

Bloquejat