Relació entre el Snape i la Lilly

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

Pot ser que iages agut alguna relacio pero potser nomes eren amigs

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Si podria ser...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo no crec que hi hagués cap relació, ni tan sols que fossin amics. Simplement crec que la Lily hagués fet el mateix amb qualsevol altra persona, hagués intentat defensar-la sigui qui sigui :D

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La Lily va defensar al Severus nomes xq no li semblava b que el James i els demes si fiquessin sense motiu. Pero daqui a que sortissin hi ha molt cami x fer :police: Tot i que segurament a lSnape li agradava pq la Lily era la tipica noia maca, bona, agradable i etc
de la que tots ens enamorariem si la coneguessim :oops:

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

putser només el defensava x ràbia al james i les seves brometes...

home a mi m'agradaria k hi hagues alguna relació (kualsevol tipus encara k fos damistat) entre la lily i lsnape, mes que res x la relació harry-snape, seria interessant k el harry sen assabentes...
pero personalment no ho crec.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo crec q la Lily va defensar a l'Snape simplement va fer el q avia d fer xq crec q era delegada axi q com a delegada avia d fer alguna cosa. Pero a l'Snape si q li a molat la Lily i x axo mai la critica, i a la Lily sempre li a molat el James
Costa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 14, 2006 5:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Esque pobre Snape "el nas de mocs" que sempre li feien de les seves la colla, pero un dia en James el va salvar de la mort oi? Aixi potser l'Snape va salvar el Harry.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jomura ha escrit:Aixi potser l'Snape va salvar el Harry.
No ho pillo.
Costa ha escrit:Jo crec q la Lily no va defensar a l'Snape simplement va fer el q avia d fer xq crec q era delegada axi q com a delegada avia d fer alguna cosa. Pero a l'Snape si q li a molat la Lily i x axo mai la critica, i a la Lily sempre li a molat el James
Per cert que fos delegada no vol dir res pensa amb el Llopin que tambe hi era i era delegat. I l'ho que sempre li ha molat el James no va ser fins sise o sete ho va dir el SIrius. I si pensem be l'Snape despres que l'ajudes li va dir a la Lily: " no necessito que cap sang de fang m'ajudi". Per tant hem de pensar que l'Snape era com el Draco Malfoy i jo no m'imagino cap dels dos enamorats d'una sang de fang (amb el perdo de la noia en qüestio) es mes ni si fixerien si esta be o no.

Avatar de l’usuari
Nuriona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dt. ago. 10, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Nuriona »

Tema Snape: Jo crec que això de dir-li sang de fang a la Lily només ho va fer per ràbia en aquell moment i per guardar la imatge davant dels altres, però que en el fons està (estava) enamorat d'ella. Sí, perquè com que era bonica,intel·ligent... i sobretot bona persona, doncs és fàcil que tothom se sentís especial amb ella, i d'aquesta sensació després en pot sortir l'amor, no?
De totes maneres no crec que hi hagués cap relació entre ells dos.

Tema Lily: No penso que estigués enamorada de l'Snape (tot i que amb l'edat l'home ha anat agafant atractius, tot sigui dit), i sí d'en James. De totes maneres no li agradava gens que en James fos tan cruel i prepotent, i per això s'hi encara. De fet, estic segura que a la Lily li feia mal de veritat quan en James i els seus amics feien aquestes coses.

Tema James,Sírius,Llopin...: En James està (estava) coladet per la Lily, per això li feia més cas que a la resta. En Llopin... no ho sé eh, jo penso que potser va tenir algun moment de debilitat (confusió amor i amistat i tal) però que més aviat era admiració, pot ser? I en Sírius no! Estic d'acord amb els que heu dit que el Sírius fa tota la cara d'haver estat un "lligon".

:juggle:

Avatar de l’usuari
Nuriona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dt. ago. 10, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Nuriona »

Alaaaaaa quin rotllo he deixat anar!!! :o
:boig: :boig: :boig:

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Sisi, Aquesta Lily devia ser l'angelina jolie de l'època: "ara m'apetisca un brad pitt, el proper any igual un tom cruise...nosénosé..." :oops:

P.D.: Maco el titol d'aquesl tema, "resalcio..." , bonito palabro! :?
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

No crec... la lily estava per fer el deures.... devia estar pilladeta del james, pe`ro els tios no la devien preocupar gaire més....
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
orioru_kyu
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dt. jul. 26, 2005 4:18 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: orioru_kyu »

La Lily tenia un tresor o k?? Tothom estava enamorat d'ella!!!! Fins i tot els professors diuen que era fantàstica, la millor, mireu sinó *************!!!! Personalment el James no el suporto, i crec que tots els merodeadors estaven enamorats de la Lily ( qui mes qui menys) ho se sentien molt vinculats a ella. Però a la Lily l'envolta una aura de misteri impressionan k la j.k no ha volgut desvelar fins ara,sospitos, mol sospitos....
Levantó la cabeza y miró a esos ojos azules que le observaban fijamente.- Entonces, ¿qué pasará?

Ha Wichi!

^^

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No crec que al Sírius li agradés la Lily....

La Rowling va dir que estava massa ocupat fent broems i tal com per preocupar-se per les noies...

I bé... jo en lelgir aquell tros del sisè vaig pesnar que sí que podia agradar-li la Lily a l'Snape. Està clar, però, que a la Lily nol li podia agradar el Severus...

També vaig pensar que podrien ser família... Qui diu que els Snape no són família dels Evans?

Afegiria una cosa, però aquest no és un tema SPÒILER.... :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo crec que no tindrien cap mena d relacio... pq si hi penses podries dir que a l'Snape li agradava la Lily... però al 5e llibre es veu claramen als records d l'Snape que li diu sang d fang i la tracta malament tot i la Lily havent-lo defensat... pero wenu... tot pot ser possible.. pero x mi entre ells no i a res.

Bloquejat