Imposible... o no?

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Imposible... o no?

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Imatge

Obr el tema per parlar de la fic que estic preparant. Us cont l'argument:

L'Izzy i el Peter s'acaben de conèixer i senten que ho saben tot l'un de l'altre. Pareix que estan destinats a viure una preciosa historia d'amor... excepte per un petit problema, son germans. Quant ho descobreixen, no deixen de pensar: Impossible... o no?

Be, que us pareix? Serà curteta, de pocs capítols, ja que serà la meva primera historia nomes centrada en una historia de amor i m'estim que sigui curta si al final resulta una merda, XD. Esper que us agradi, crec que d'aquí uns dies ja tendre el primer capítol llest.

Pues crec que ja us he dit tot el que us havia de dir, nomes una darrera coseta, si la fic te algun que altre fan entregat, he preparat la segona part amb mes personatges, mes capítols i mes historia, on hi haurà molt musica i serie un poc com la fic de songfics que he esborrat.

Be, ja esta, si voleu, comenteu, i si no, seguiu al vostre rollo, XD

PD: A que en Peter esta molt bo? Es el que farà de Finnick a En Flames, perdudament enamorada d'en Sam Claffin desde que va surtir a Pirates del Carib...
Hermione Mitchie l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 28, 2012 3:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Imposible... o no?

Entrada Autor: JoanaPotter »

Bon dia,
estigues totalment segura que jo seré una lectora d'aquesta fanfic perquè a mi els amors prohibits m'encanten i no n'he llegit mai un d'entre dos germans. Esperaré ansiosa el teu mini-fic, que el pots allargar si a la llarga tens més lectors, o fer-ne una continuació.
Jo també pensava fer un fanfic nou, ja l'anunciaré per aquí.
Ja em dirà el dia que penges i a mi també m'agrada el Sam Claffin, diria que quedaré desmaiada a En Flames :D

Petons,
una noova lectora

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Imposible... o no?

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Gracies! Jaja, a jo també m'encanten, esper que t'agradi la fic. Crec que no l'allargaré, el que faré serà la seqüela amb els mateixos personatges i de nous.
Ja he vist el teu fic, em fa moltes ganes de llegir-lo
Ja som dues, jo em vaig desmallar quan vaig saber que faria de Finnick...

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Imposible... o no?

Entrada Autor: Potter_granger »

Jo també te'l llegiré, el fic.
L'argument promet, crec que estarà bé.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Imposible... o no?

Entrada Autor: marta_ginny »

Buf, la veritat és que amb el 2n de BAT estaré bastant atabalada... xD Quan vaig veure que hi havia noves ffs vaig pensar que no en llegiria cap perquè estic saturada de feina. Però el tema promet, i les teves altres ffs m'han agradat molt, i com que, a més, sempre m'has estat llegint, he decidit que faré una excepció i aquesta la llegiré ^^ Així que penja molt molt aviat, que tinc ganes de veure com va tot :)
En Finnick és el meu personatge preferit per sobre de TOTS. I molt per sobre xD En Sam Claffin promet moltíssim, és un gran actor i crec que pot brodar en Finnick donant-li un to... bueno, un to Finnick :P
Ens veiem a la ff! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Imposible... o no?

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Moltes graciés a les dues! (no he pogut comentar abans per que no se per que no em deixava). Be, crec que ja ho heu vist, però primer capítol penjat! Per llegir-lo, pitgeu aqui

Respon