Harry Potter i els Set Elements

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
hitchcockpotter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 14, 2013 7:06 pm

Harry Potter i els Set Elements

Entrada Autor: hitchcockpotter »

(el títol és una porqueria, ho sé)

Bé, aquest és el meu fanfic, si voleu llegir-lo i comentar-lo encantat. Aquesta entrada la faré servir per anar penjant informació extra del FF. Espero que us el llegiu, us agradi, el comenteu i tota la pesca.

A part d'això, també el penjaré, en català i castellà (i en anglès quan acabi la Uni, que ara entre aquesta, teatre, la feina i mantenir una vida social digna no tinc massa temps), a FanFiction.Net.

He afegit alguna modificació als llibres originals, basada en detalls que he llegit a la wikipedia de Harry Potter. Per exemple, allà hi ha escrit que Alquímia (una assignatura mai mencionada als llibres) és una classe electiva que es pot fer a 6è i 7è si hi ha demanda. Doncs bé, aquesta assignatura es farà optativa des de 3er, i tindrà com a alumnes coneguts (se'n mostrarà alguna classe) a l'Hermione, la Lavender, la Parvati i el Neville. Per altra banda, els clubs d'Art Màgic i Música Màgica (també trets de la wikipedia, apareixen en algun joc; m'he pres la llibertat de suposar que són màgics perquè també hi ha els clubs de Art i Música Muggle) també seran optatives des de 3er, i el Dean les farà.

Amb aquesta història, a part d'introduir el personatge i la història alternativa que he creat, m'agradaria centrar-me en alguns secundaris. Així, el Neville, la Luna i el Dean especialment, i el Seamus, la Lavender i les bessones Patil en part seran més nombrats i apareixeran força més.

Com ja he posat al capítol, intentaré pujar un o dos cops cada setmana-deu dies. Espero que us agradi, critiqueu i comenteu!

PD: Els Set Elements del títol tardaran molt a sortir, ho dic per si us pica la curiositat.

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Harry Potter i els Set Elements

Entrada Autor: Potter_granger »

Pinta molt bé, no ho deixis aquí!
Puja aviat el proper capítol, que em tens intrigada!
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Harry Potter i els Set Elements

Entrada Autor: Antares_Black »

Salut!

Vaja, em pensava que pujaries cada setmana o deu dies.
Fa dos mesos que no puges...
Potser estàs d'exàmens...
No triguis a actualitzar, que se'ns escaparà el fil! :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon