Fanfictception: nou concurs de ff!

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: marta_ginny »

Bones!

L'estiu ja s'acosta, per alguns més que d'altres, o sigui que ja toca fer un nou concurs de fanfictions! Aquesta vegada, però, serà una mica diferent, com veureu a les normes. Pel que fa a termini, s'obre avui, 14 de juny, i es tancarà el 7 d'agost! Teniu fins aquell dia per apuntar-vos-hi i penjar les vostres històries :)

Normes:

- El tema serà "Fanfiction d'una fanfiction", és a dir, en lloc de basar la vostra ff directament en Harry Potter, l'haureu de basar en alguna ff de les que hi ha penjades a harrypottercat!
- La ff ha de ser obligatòriament d'aquesta web, i preferiblement d'un autor que estigui actiu a la web encara que la ff s'hagi acabat (per exemple, podeu agafar Els misteris de la Laura de Potter_granger, però no El nou mag de roni). També hauríem d'intentar que hi hagi varietat de ff, que no tothom ho faci de la mateixa! Quan us apunteu heu de dir de quina ff ho fareu.
- El text ha de tenir al voltant de 5000 paraules, amb un mínim de 3500 i un màxim de 6000.
- Pot tenir un sol capítol o més.
- Els personatges principals de la vostra història han de ser canon de la ff, és a dir, s'han d'haver mencionat, encara que només sigui un cop. Us podeu inventar els secundaris, tot i que estic segura que si pregunteu als autors i autores originals tindran un munt de noms que no han sortit mai però que hi són! Però això és opcional, és clar :) Tenint-ho en compte, podeu triar el lloc, el temps, els personatges, les situacions, etc.
- També és lliure el format del text: pot ser una narració, una epístola, un conte, un assaig, un diàleg, o barreges de tots els que vulgueu.
- També votarem 1r, 2n i 3r premi, i es donaran 50, 20 i 5 punts respectivament.

Això és tot! Que el sol de l'estiu us ajudi a cuinar les idees i surtin unes ff tan bones com les que hem tingut fins ara! I pels que estigueu d'exàmens, molta sort amb l'última apretada!

Bon estiu a tothom!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Agatha Black »

M'apunto, m'apunto, m'apunto! Al principi tenia intenció d'agafar una altra ff, però avui mateix m'he iluminat i ja tinc pensat un argument amb els personatges d'una altra fanfic!

Faré una fanfic de la fanfic Caradot de la marta-ginny! Apa, apuntada!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Em sembla una idea molt bona per a un fanfiction ^^ El títol em recorda a la pel·lícula "Inception", o sigui que està molt bé. :mrgreen:

M'apunto amb la història "A través del diari" de l'Antares Black. No tinc molt clar què faré exactament, però tinc un parell d'idees, així que suposo que funcionarà. :pray:

Fins aviat,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Unapersona »

Molt bona idea! M'apunto amb la ff Abyss de Potter_granger (no està acabada però segurament el protagonista no serà cap dels dos personatges principals de la ff original). Aquí fan núm. 1 d'Abyss :)

Bé, encara no tinc ni idea de què ho faré però ja trobaré alguna cosa... espero!
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: marta_ginny »

Després de pensar-hi molt, crec que ho tinc! Faré una ff a partir de La sala d'objectes perduts d'Antares Black!

Sort a tothooom ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola,

em sap molt greu (especialment perquè és la segona vegada que ho faig, em fa sentir com un impresentable però és que la vida real se'm menja), però no podré participar al concurs. Aquestes següents setmanes estaré ocupat i no em podré posar a escriure. Tenia fins avui per escriure el fanfic però tenint en compte que només porto menys de la meitat del primer capítol, no acabaré a temps.

Espero que vosaltres en participeu i gaudiu!

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Agatha Black »

WoooooO! Shit! Quan he vist això he vist les dates i mhe quedat morta! Era fins el 7 d'agost? Pensava que era fins al final d'agost! OMG, no he fet res! :deumeu Wow, okay, ho intentaré i em posaré el turbo, a veure si ho puc escriure en una setmana, tot i que no ho veig clar! Hahahaha, que patata! :lol2:
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Antares_Black »

Em semblava un tema genial per un repte de fanfictions! Jo hauria participat amb una fic que tenia pensada (però l'autor no és actiu al fòrum, o sia que se sortiria de les normes de concurs), però de tota manera no hi participaré, perquè ara mateix tinc un altre projecte entre mans...

Tanmateix, quan he llegit tot això:
em sap molt greu (especialment perquè és la segona vegada que ho faig, em fa sentir com un impresentable però és que la vida real se'm menja), però no podré participar al concurs. Aquestes següents setmanes estaré ocupat i no em podré posar a escriure. Tenia fins avui per escriure el fanfic però tenint en compte que només porto menys de la meitat del primer capítol, no acabaré a temps.

Espero que vosaltres en participeu i gaudiu!
WoooooO! Shit! Quan he vist això he vist les dates i mhe quedat morta! Era fins el 7 d'agost? Pensava que era fins al final d'agost! OMG, no he fet res! :deumeu Wow, okay, ho intentaré i em posaré el turbo, a veure si ho puc escriure en una setmana, tot i que no ho veig clar! Hahahaha, que patata! :lol2:
he pensat que era un llàstima que abandonéssiu el concurs, perquè la idea era molt bona. I més encara veient que dues persones volien fer-ho de fanfictions meves! :sol
M'apunto amb la història "A través del diari" de l'Antares Black. No tinc molt clar què faré exactament, però tinc un parell d'idees, així que suposo que funcionarà. :pray:
Després de pensar-hi molt, crec que ho tinc! Faré una ff a partir de La sala d'objectes perduts d'Antares Black!

Que hauria estat tot un honor!!!! :adora

Si a la Marta li sembla bé (ja que és qui va proposar el concurs) i a la resta de participants també us ve bé, voldria proposar que s'allargués el termini del concurs... Seria possible?


Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Unapersona »

M'aniria bé allargar el termini perquè vaig curt de temps i d'idees (sobretot d'això últim :atontat ). A més, des del 7 fins al 20 d'agost estaré fora de casa sense internet, o sigui que poca cosa podré fer. Espero que se m'acudeixi alguna cosa aquesta setmana!
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Unapersona »

Hi ha cap problema si agafo algun personatge que surti a la FF però també als llibres de Harry Potter com a protagonista? Encara no tinc cap idea definida, però és per descartar o considerar altres possibilitats. Suposo que el context ha de ser el mateix de la FF en la que ens basem.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Agatha Black »

A mi també m'aniria bé allargar... :sua Si no el pbnjaré igualment, perquè ja tenia a història pensada, però ho faré més endavant fora de concurs.

I, unapersona, mentre estigui basat en la FF, jo crec que evidentment ho pots barrejar amb personatges cànon de la Rowling sempre que tingui sentit amb l'ambientació (és a dir, que l'època i l'espai físic s'hi adiguin). Jo també pensava fer sortir personatges cànon, a banda dels de la FF.
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: marta_ginny »

Em sembla que estem tots igual hahaha ho deixem per finals d'agost? Diumenge 28?
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Agatha Black »

A mi em sembla bé i prometo intentar-ho! A veure si m'hi poso en sèrio i ho tinc per llavors! :pray:
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, gent, tinc un petit problema amb el tema de penjar la FF.

Com alguns ja sabeu, aquesta setmana em canvio de pis. Aquesta tarda em traslladaré al pis nou i encara no hi tinc internet de moment. Els de ONO el cap de setmana no treballen i no poden passar a posar-me internet fins dilluns.

Tinc la FF a mitges, potser la podria acabar per diumenge, que és el dia límit, però és clar, no la podré penjar a la web. Ja que ho hem aplaçat unes setmanes, es podria aplaçar fins el dia 31 que és final de mes? Com a mostra de bona fe (XD) penjaré ara els dos capítols que porto escrits de moment (en total en són cinc), perquè veieu que realment m'hi he posat.

Si no es pot allargar, la veritat és que no passaria res, perquè em sembla que només participarem dues persones i potser igualment seria una mica tonto fer aquest concurs si ni tan sols es poden entregar els tres premis.

Així doncs, penjo fora de concurs? Eliminem el concurs i els pengem tots fora de concurs perquè així tothom que s'hi havia presentat ho pugui penjar sense pressió? Allarguem el concurs uns dies més? Ho dic més que res perquè em sembla que finalment l'única que s'hi presentarà a temps serà la Marta... (em sap greu, Marta, de veritat que pensava que ho podria tenir fet). Ja direu!
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfictception: nou concurs de ff!

Entrada Autor: marta_ginny »

Dimecres 31, doncs!

De veritat que no s'hi presentarà ningú més? De veritaaaaaaaaat? TT
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Respon