Vinc a proposar un nou repte de fanfictions! Ja sé que l'últim no va tenir gaire tirada, però ara ve l'estiu i tots tenim una mica més de temps (alguns més que altres, però ja se sap!).
I el tema d'aquest repte serà SPIN-OFF! Per si algú no sap què vol dir, poso una definició de Viquipèdia:
Ja sé que es pot dir que totes les nostres fanfictions són Spin-offs de Harry Potter, i és ben cert, el que passa és que aquesta vegada heu de fer un spin-off d'una fanfiction pròpia Per tant, s'ha de fer una fanfiction on el personatge principal / lloc dels fets / univers, no siguin de la Rowling sinó d'una fanfiction vostra.Una sèrie derivada o spin-off és una sèrie de televisió, programa de ràdio, videojoc o qualsevol treball narratiu creat a partir d'un altre treball existent, prenent d'aquest algun element principal, comunament, un personatge que va ser part de l'elenc protagonista o secundari, o el lloc on passen els fets, o univers fictici de la sèrie original.
Acceptarem fanfictions d'entre 2.000 i 6.000 paraules (que venen a ser d'entre 4 i 12 pàgines de word), així que teniu prou marge per fer un one-shot o bé uns pocs capítols, com us vagi més bé!
La data per apuntar-se al repte serà fins el 24 de juny (sant Joan) i per entregar la fanfiction fins el 31 de juliol (aniversari del Harry Potter). Trobo que serà una bonica manera de celebrar-lo!
Quan us presenteu, heu de dir de quina fanfiction vostra fareu l'Spin-Off!
Com sempre, farem tres premis:
1r premi --> 50 punts
2n premi --> 20 punts
3r premi --> 10 punts
Aneu dient noms i us vaig apuntant!
Jo, em presento al concurs també, tot i que com sabeu tinc una feina nova i vaig una mica atabalada, així que no estic segura que pugui entregar... però com que sóc optimista de mena, m'hi llanço sense pensar-hi gaire. Ja se'n preocuparà l'Agatha del futur! (L'Agatha del futur sempre m'ha tingut mania...)
Faré el meu Spin-off basat, és clar, en El Clan de Magatotis (i posteriors, perquè tots estan relacionats)
CONCURSANTS
- Unapersona --> La llum
- marta_gynny --> Julie Potter
- Agatha Black --> El Clan de Magatotis