Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Enllunat, Cuapelada, Lladruc i Forcat

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Creieu que el grupet d'amics Sírius, James, Llopin i Ben eren un bon grup??? :wink: :wink:
En els llibres bé diuen que varen fer moltes trapalleries durant la seva estancia a Hogwarts, cosa totalment normal jeje
Però voslatres què en penseu; són bons fent això, són dolents fent passar males estones a la gent o simplement digueume, que en penseu d'aquest grupet????????? :juggle:

RON :heart: :heart: :heart: HERMIONE
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Dons sí qu'eren entremaliats i feien de les seves sempre perque per sortir del col·lègi cada mes per lo del Llopin.. i per a fer-se animàgics (com es digui en català) van tenir unes idees descavellades i eren molt llestos.
Si comparem els merodeadors amb el trio de Harry, Ron i Hermione, ells tres son uns santos al costat dels altres, ami m'agradaria que s'espavilessin més en els estudis (ho dic per Ron i Harry..) i que s'els ocorreixi més coses per a fer.
Això es cosa de la Rowling i no li puc dir : -escolta que el Harry i el Ron podrien ser més espavilats en els estudis.

Aquesta es la meva opiniò. :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

El grupet del James, eren molt intel·ligent, i si fas comptes, son llestos guapos, divertits, fan bromes jugaven al quidditch i això, jo krek k eren els "populars" de Hogwarts, En canvi el Ron i el Harry no foten ni brot i no treuen bones notes.... estan al·lelats, kina llàstima,
una pregunta k no se respondre'm, si el Harry té els ulls de sa mare, perq sempre dibuixem al James amb ulleres i la Lily sensE?

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

li-kiow ha escrit:
una pregunta k no se respondre'm, si el Harry té els ulls de sa mare, perq sempre dibuixem al James amb ulleres i la Lily sensE?
perqué Harry ha heretat el color dels ulls de sa mare,però la miopia li ve de son pare.Així de clar.
Color de la mare,defecte del pare.
A mi em passa el mateix,tinc el color com ma mare (marró fosc),però sóc miope com mon pare,que els té marró molt claret,cuasi daurat

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Si jeje

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Eis, molt bé els tres comentaris, m'agrada que ho discutiu, sí sí i a més m'ha fet gràcia lu dels ulls, al llibre també diuen alguna cosa del nas no?¿¿?¿
Bé, seguiu commentant cosetes i apa ciaw!!!!!! :reading:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

eren joves i punt. Com diu en Remus: estaven en l'edat. Pero alemys eren inteligents, ves. Lu que el harry crec que te el caracter de sa mare o del seu pare pero al no tindre pares perd tota la trepallaria del seu pare... el que no entenc es que els seus pares treien bones notes en canvi el harry...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A veure les notes del James eren escel·lents, però les del HArry no es pot dir que siguin dolentes, millorables si, però dolentes no.

Els merodeadors ens els pinten com els populars, els més divertits, més enrotllats, etc. però en la vida diària no sé si eren aixi. Crec que en van fer de grosses (i el trio no es queda enrere) però al revés que les del trio ells no tenien excuses. A més ells el que feien era dur a un extrem més bestia l'enimistat que hi ha entre el HArry i en Malfoy.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Arrrggg!!!! JO els odio!!!! a tots!!! bé, al Lladruc potser no tant!!! ecss!!!!!! els hi tinc fòbia!!! em recorden als cabrons aquells d'Hanbol, fent mal a la gent nom,és perque existeixen, fent-los fer el ridícul sempre, baixant'ls-hi els calçotets i encantant a la gent. i també odie a Cuapelada, només per quedar-se allà mirant com si talvolta fora agradable i simpàtic per a qui ho fan...

Massa>>> :idea:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

A mi em queien bé al principi, per la raó de que un era el pare de :heart: Harry :heart: , l'altre un dels meus personates favorits (Sírius) i l'altre em cau bé perque és més seriós i responsable (Remus), però el seu comportament no em sembla adequat... A veure, si és Snape el que comença a ficar-se, em sembla molt bé que l'ataquen. El que no aguante és que es claven amb algú perque si, sense raó alguna.
El meu parer és si més no, semblant al de Lily Evans, intentaria anul·lar el conflicte, però si Snape em diu Sang de fang a sobres de defensar-lo, és que ademés m'apunte amb Sirius per fotre-li.
Au cacau.


xè! :mrgreen:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Clar k em keien b!!!
eren uns liantes d cuidadu!!!, era l'anima d l'ecola, tipu en Fred i en George xo dl passat.

Lo dl Snape, cony es k és l'Snape, el nasset d mocs, el cavaller d la mort...
k voleu k hos digui, se la tenien jurada des del primer any, i no només eren ells heee, k l'altra tmb els molestava!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

Em cauen mol simpatics!!!! menys el cuapelada k era un llepaculs, pilota de merda acabat, sempre alla empanat i despres va i traeix al seu millor amic :cabrejat: :x
En canvi els atres 3 em cauen b, son uns semi-gamberrus :lol: :lol: , menys l'enllunat, k es veu k els controlaba perke no es passessin d la ratlla
I wenu jo crec k ja estava B k fotessin al Snape, encara k potser aixo va contribuir bastant a k es tornes contra el Harry (ja ho crec k si :emtrenco ) i k fes capullades conrta amics i parental dl grupet
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

A mi m'encanten!!^^
Crec que una vegada ja ho vaig dir, la Rowling hauria de fer llibres sobre la vida a Hogwarts quan estaven tots 4, l'Snape, la Lily, etc...M'agradaria saber més sobre aquella època...A més, que tant en Sirius (personatge favoriiiit!!) i en Remus són personatges que m'encanten...
El que no entenc és si eren intel·ligents i treien bones notes...Com és que eren populars? Vull dir, normalment qui és popular (al menys als instituts) és qui es passa el dia fent bromes i trapelleries, però no estudia ni és gens intel·ligent...u_u
Això sí, o tenien dies de 48 hores, 24 per estudiar i aprendre i 24 per fer bromes i trapelleries, o són molt irreals... :roll:

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

de fet als llibres s'els pinta prou gamberros,sobretot James,que era un cregut acabat.Fin si tot a la Lily ,al principi li queia com el cul.
M'agrada més Llupin,sembla més bon xic,i en Sirus no se,no m'agrada massa ,com James ,una mica massa cregudets.
Cuapelada ,evidenment ,no m'agrada gens,al final els traix,i fa que maten als Potter.
En conjunt ,no m'agraden massa,perque em dona la sensació (si la Rowling no ens sorprén),que totes les bromes pessades i gamberrades que li feien a Snape,van ser en part el que va impulsar (entre d'altres coses) a decantar-se, definitivament ,pel costat fosc.Recordeu que és possaven amb ell per ser "raret" i agradar-li les arts fosques ,de fet jo m'identifico prou més amb Snape,que amb els altres.
Els xics es creien ser la pera,i això és de ser un mica cretí,la veritat.
Si escriguera sobre els tios aquets ,jo em suicido (bé ,no però ja m'enteneu).

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Ai, dons a mi em cauen bé ^^!!

Weno, reconec ke la part de pasar-se amb l'Snape no esta gaire bé, aixo si ke no m'agrada :evil: , nomes es posaven amb ell per divertirse, aixo no esta be...

Po son simpaticots, tot i axi :P !

Aixo de ke com podien ser populars i inteligents alhora ke ha dit la Luna, jo crec ke pot ser. Si ke es mes "habitual" ke els populars treguin males notes, po no te perke ser axi... Jo crec ke com ke eren molt inteligents tot els hi entrava molt be i ho aprovaven, po tampoc crec ke ho fosin taaan, la Rowling els posa com molt amunt, po no crec ke ho fossin tan.

Dons a mi si ke m'agraderia ke fes un llibre d'ells, pot ser divertit saber com vivien, ke feien, la relació Lily-James, psi, m'agraderia :mrgreen:

Avatar de l’usuari
alba_potter
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 16, 2005 6:57 pm
Ubicació: fent puenting amb el portatil...... no ti fot XD

Entrada Autor: alba_potter »

Dons a mi m'encanten!!!!!!
son genials , reconeixo que havegades es passaben i que eren bastan ( molt) creguts, pero esq no ho se......... no ho puc evitar ..... son genials !!

Vale que son una mica irreals , pero segur q mes d'un li agradaria ser com ells o tenir una amistad com la seva , no crec que molta gent es fes animag cm ells..................

Bueno en Ben o va fer mes que res per interes i perk es !"$%&/(YT(//($%%$!"···$·ª%·%·%&%&///& ( codificat , q despres em renyen)

Pos aixo q a mi , m'encantan , pero reconeixo també q tenen defectes...
"En Ste Mundo De Sombra Y De Luz , La Verdad Se Logra Ocultar , Pero Siempre Suele Llegar Alguien Q No La Deja De Buscar "

Bloquejat