El personatge més odiat

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quins són els tres personatges de Harry Potter que més odies?

Lord Voldemort
25
8%
Belatrix Lestrange
75
23%
Lucius Malfoy
15
5%
Draco Malfoy
7
2%
Dolors Umbridge
79
25%
Severus Snape
9
3%
Ben Babbaw
54
17%
Cornelius Fudge
30
9%
Rufus Scrimegeour
10
3%
Altres
16
5%
 
Vots totals: 320

Visitant

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Visitant »

Jo he votat a la Bellatrix a l'Umbridge i altres.

A la Bellatrix pel simple fet de matar al nostre Sirius, això jo ho veig motiu suficient com per votar-la.

A l'Umbridge per allò que li va fer a en Harry (ho de la mà), per vestir amb molt mal gust, per penjar molts decrets a les parets de Hogwarts i per fer fora del lloc de director al Dumbeldore.

I l'altres és en Dumbeldore, no puc argumentar el perquè.

Visca el Goth!!!

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: hermi_girl »

Bé, els personantges que més odio jo són:

La Bellatrix: Perquè veig molt fort i ho trobo suficient motiu ho de haver matat a en Sirius.

L'Umbridge: Perquè apart de vestir de rosa (que no m'agrada gens) era una borde i com les coses no estiguesin com ella volia posava castigs severs.

I per acabar:

En Lucius Malfoy: May m'ha caigut bé, jo contra el seu pobre fill no en tinc res en compte, és més, es compren perquè és així en Draco, tenint un pare racista, caballer de la mort i amb una xuleria que deu ni do... no és exrany pobret.

Visca el Goth!!!
Imatge
Imatge

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

Jo he votat a:

A la Bellatrix, perque primer va torturar els pares del Neville i després va matar el Sirius.

Al Cornelius Fudge, perque ell es el jefe de l' Umbridge i aquesta està influenciat per ell, i perque no para d' anar contra en Harry i en Dumbeldore.

I a en Ben Babbaw perque es un asqueròs i maleit traïdor, i no es mereix ni està mencionat al llibre.

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: vareta_magica »

Per a mi el personatge més odiat i he votat és en Lord Voldemort, ja que tota la resta de personatges que hi ha a la llista van a remolc d'ell i va ser qui la va liar.

Definitivament Voldemort!
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Tanit »

M'he "pajarejat" molt i només he votat el Fudge.

És evident que en primer lloc va la Bel·latrix per haver-nos robat el Sírius....snif...la mare que la va pa..! Però a més a més aquest fanatisme malaltís....quin mal rollo de tia!!

Però el Fudge em va cremar moltíssim al 5è llibre....aquesta covardia, corrupció, avaricia... aquesta gent que s'enganxa al poder amb super glue, sent a més a més absolutament incapaços de liderar, curts, irresponsables, censuradors, egocèntrics, arrogants... aaaaaaaaahhh!!!!!! Jo sóc el Dumbledore i li foto una òstia...que mira, potser no serveix perque es cregui que Voldemort ha tornat però em quedo més a gust...!

La Umbridge també és odiosa, però els alumnes de Hogwarts (l'exèrcit d'en Dumbledore i els bessons amb l'espectacle pirotècnic) van tranquilitzar-me amb tots els actes de rebel·lió i venjança...O sigui que com que va rebre, no m'altera tant!

El Ben Babaw no m'agrada gens però trobo que (treient que va ser causant directe de la mort de la Lily i el James) és més digne de llàstima que una altre cosa.Aquest éssers tan covards que només s'arroseguen i s'humilien al voltant dels més poderosos...ecs! Prou pena té, no va viure una vida pròpia, primer a costa dels líders de l'escola el Sírius i el James i després com un cuc al servei d'un pirat anomenat Voldemort... M'hagués agradat que se l'hagués carregat el Sírius com a venjança pel seus amics.

L'Scrimgeour tampoc es pot dir que sigui sant de la meva devoció però almenys no es pot negar que té un parell de co...Els que hagueu llegit el 7é sabreu pq.
Poseu-me al dia!!
Tota la informació que tingueu per la secció de cultura envieu-la a tanit11@hotmail.com

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: marta_ginny »

1. La Bel·latrix Lestrange: pq es una falsa i va matar el Sírius.

2. La Umbridge: sin comentarios, suposo k us imaginareu pq.

3. El Rufus Scrimgeour: no se pq, mai ma caigut b, i mencanta k l Harry el trgui de polleguera al 6e llibre.

Dew

Marta_ginny
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: lord-granger »

marta_ginny ha escrit:1. La Bel·latrix Lestrange: pq es una falsa i va matar el Sírius.
Home jo crec que la bel.latrix Lestrange pot ser moltes coses però falsa precissament no, es bastant mes fals en lucios malfoy o el percy weasley.

Els meus mes odiat son:

Lucios malfoy: 6 llibres siguent el malo malote i en el sete s'ens raja.

La umbridge: Nomes amb el medallo del 7 llibre ja paga.

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Jo odio la Umbridge, que ja és bastant p*ta al 5, i al 7 ni parlar-ne; el Fudge, que en el seu món de color rosa la veritat s'ha de pintar; i com no, el personatge que més odio de tots, la meva estimadissima bel·la, no per en Sírius ni per les altres morts, sino pels comentaris i el plaer pel sofriment dels altres. En resum, que és una sàdica l'odio, l'odio, l'odiooo! Muere belatrix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Muere Umbridge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cabrejat: Muerete más!!
Spoiler:
No es nota, no, que avui no m'he pres el calmant?
Spoiler:
Eh? :jawdrop: Com que si que es nota?!!!! :chainsaw:
Spoiler:
No, no m'obligaràs a pendre el calmant!!! auxiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Spoiler:
*es pren el calmant*
Spoiler:
Hola... bon dia.... fa molt bon dia, no?... els ocellets canteeen.... piu... piu... piu...
Spoiler:
més calmant... nyamm... té gust de maduixa... més.... :crispetes:
Spoiler:
n... no en dec ha...aver p...p...pres ma...ssa..a :ambfebre:
Spoiler:
Estimats germans, ens hem reunit aquí... :tombstone:
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 14, 2009 5:52 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: rodlel14 »

Pos per mi els pitjors son :
La Bel·latrix: Es carrega a en Sirius, trastoca als Cul-llarg (Longbottom jejeje) i es una manaire.

La Umbridge: Li fa allo de la ma a en Harry, te molt mal gust, engega a rodar les parets de Hogwarts traient els quadres i posant anuncis estranys, i fot fora al Dumbledore temporalment.

I en Babbaw, perquè és un malparit que, s'acobla a la colla del Sirius, del James i en Remus, es carga als Potter (es xiva :cabrejat: ) i es un cagat! Si no fos perque ressucita al Voldie, estaria a dalt, davant de la Bel·la!

Bueno, i potser ara em direu, que potser aixo es bo? Per mi si! M'encanta en Voldie!! JEJEJEJEJEJE!

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

hermi_girl ha escrit:Bé, els personantges que més odio jo són:

La Bellatrix: Perquè veig molt fort i ho trobo suficient motiu ho de haver matat a en Sirius.

L'Umbridge: Perquè apart de vestir de rosa (que no m'agrada gens) era una borde i com les coses no estiguesin com ella volia posava castigs severs.

I per acabar:

En Lucius Malfoy: May m'ha caigut bé, jo contra el seu pobre fill no en tinc res en compte, és més, es compren perquè és així en Draco, tenint un pare racista, caballer de la mort i amb una xuleria que deu ni do... no és exrany pobret.

Visca el Goth!!!
Voldria preguntar una cosa: Per què tothom diu que en Malfoy es racista? :eh: :eh: :eh:
No ho sé, no li veig el racisme... :nose
Contesteu!!!!
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2009 3:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

*Luna Lovegood* ha escrit: Voldria preguntar una cosa: Per què tothom diu que en Malfoy es racista???????????????????????????????????????????????????? :eh: :eh: :eh:
No ho sé, no li veig el racisme... :nose
Contesteu!!!!
És que quan diuen racista no es refereixen a color de la pell o religió com coneixem, sinó a això de la sang pura de mags i la sang de muggles, i discriminar a la gent i separar-la segons això, i l'odi als muggles per no ser mags, és a dir per ser diferents i tot això, suposo que amb això es refereixen a "racista".

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
*Luna Lovegood* ha escrit: Voldria preguntar una cosa: Per què tothom diu que en Malfoy es racista???????????????????????????????????????????????????? :eh: :eh: :eh:
No ho sé, no li veig el racisme... :nose
Contesteu!!!!
És que quan diuen racista no es refereixen a color de la pell o religió com coneixem, sinó a això de la sang pura de mags i la sang de muggles, i discriminar a la gent i separar-la segons això, i l'odi als muggles per no ser mags, és a dir per ser diferents i tot això, suposo que amb això es refereixen a "racista".
Ah, vale, ja ho pillo. Però així, no ho son tots els cavallers de la mort, de racistes? Pq si van amb l'ideal de Voldemort, "només bruixots de sang pura, sense muggles ni descastats"...
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: Pau_55 »

clar que si tots els cavaller de la mort son racistes pero en malfoy o es especialment ja que mostra molt mes intolerant :wink:

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: LUN@ »

Jo no sé ben bé perquè, però al Voldy i a l'Snape els hi tinc cert "carinyo"...
Al Draco no el votaria ni de broma, pobret meu.
La Bel·la fa el crim més gran de tots (ay, el meu pobre Sírius :cry: ), però és que sempre he sospitat que de petita es va donar un cop al cap ja que el seu aficionament a en Voldemort ja és massa.
El Rufus em cau malament però és que comparat amb el Fudge...
Per tant he votat a: El Fudge, l'Umbridge i el Ben.
Tots tres em cauen malament, molt malament, però especialment el Ben.
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: El personatge més odiat

Entrada Autor: lanark »

Sincerament, al principi m'ha costat decidir-me entre l'Umbridge i el Babbaw... però finalment, vote per Umbridge. El Babbaw és un traïdor i ja sabem que la seua traició va costar molt cara, però així i tot, personalment, crec que no arriba al grau de persona altament irritable de l'Umbridge...
Mira que té mala folla la pobra dona! A més, a banda de totes les seues obres i miracles que tots coneixem, només per la decoració dels seus despatxos a base de colors rosa i plats de gats mereix que la vote! :wink:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Respon