Valoració del llibre

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quina puntuació posarieu al sisé llibre?

2
0
No hi ha cap vot
3
0
No hi ha cap vot
4
1
2%
5
0
No hi ha cap vot
6
3
5%
7
10
15%
8
17
26%
9
18
27%
10
17
26%
 
Vots totals: 66

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Valoració del llibre

Entrada Autor: kk_xû_black »

Quina seria la vostra valoració del sisé llibre?
Us poso l'enquesta amb opcions del 2 al 10. I el número 0 no el poso, perquè se suposa que si sou fans de Harry Potter com a mínim us havia d'agradar una mica... I l'1 tampoc perquè no m'hi cabia xD. Ara que si algú li posa un zero o un u, ho comenta i endavant.
He tingut curiositat perquè jo he trobat que no m'ha agradat tant com els altres, nosé, l'he trobat com distant, potser no és la paraula adequada, però tampoc la sabria trobar.

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

jo li he posat un 7. És Harry Potter i m'ha agradat però no sé le trobat una mica fluixet, comparat amb el cinquè. Perquè el cinquè m'havia encantat!!!!!però bueno el sisè també està bé.Potser és perquè un nen molt simpàtic m'havia explicat el final.....
Imatge

Imatge

Icarus
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 1:32 pm
Ubicació: f - En llenguatge burocràtic, lloc on hi ha situat un edifici o terreny.

Entrada Autor: Icarus »

ronsantanna ha escrit:jo li he posat un 7. És Harry Potter i m'ha agradat però no sé le trobat una mica fluixet, comparat amb el cinquè. Perquè el cinquè m'havia encantat!!!!!però bueno el sisè també està bé.Potser és perquè un nen molt simpàtic m'havia explicat el final.....
A mi al revés.

El 5é, sí, es molt guapo i tope de llarg, però el veig buit. En canvi aquest 6é es més curtet però bastant més intens, al menys per mi xD. M'ha mantingut vigent tota l'estona. I en canvi en el 5é on més havia estat vigent havía sigut quan marxen els bessons Weasley, i el final de la profecía blabla. :3
mmmmmmmmmmmmorè, mmmmmmmola.

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Jo l'hi he posat un 8, però sense cap dubte aquest m'ha agradat molt més que el cinquè que al final m'acabava ratllant de que el pobre Harry sigués tant desgraciat (en el sentit de que no li feien cas i el castigaven sempre). En canvi aquest he trobat que m'ha enganxat molt més facilment...

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

un sis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o comparat amb els altres per mi a sigut dels que menys m'han agradat, es que el 5 va estar molt bé, i (per mi) aquest a caigut en picat, nomes m'ha agradat el final que me l'he pasat plorant :oops: , clar que també pot ser que d'estar tant de temps esperant la sortida m'esperes alguna cosa més, pero no se...
A més a estat massa curt.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

doncs jo un altre set. a veure, el llibre m'ha agradat però el final el trobu una mica sobtat, aixo de que les escenes del tren de tornada no hi fos...es que magradaven molt :mrgreen: el sisè també se'm fa una mica estrany perquè això de que ja ha començat la guerra i tot... bueno no se, el conquè m'ha agradat més però tot i així el sisè també :wink:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs jo un 9!!!
X mi, ara q l'he tornat a llegir, és el millor de tots, sens dubte...
I això q un dels meus eprsonatges favorits (era en Sírius) no surt, però... No se, és q ensenyen la vida del Voldemort, i em sembla molt important e interessant, expliken una mica moltes coses q han anat passant... I a més fins i tot ara aprecio més l'Snape, a contrari de la majoria q ara li ha agafat tírria (o més), ara es pot apreciar la duressa de la seva tasca, i a més la Rowling ara està fent-nos dubtar, i està molt bé, personatges bons es tornen dolents, dolents es tornen bons, etc.... I es veu màgia més avançada...
Sí, el millor, x mi...

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Dons jo un 10!!! Tot i que no m'ha agradat gaire el culebron protagonitzat pel ron i l'hermione,el final del llibre ho compensa!! És brutal... Vaig plorar com una magdalena,tant (no llegiu si no heu acabat el llibre) quant es va morir el dumbledore com quan el van enterrar... :cry: :cry: :cry:
Un 10!!! :ballar: Ésta molt bé....
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Elena, a akest tema no cal q possis avissos ni res, no et preocupis... :wink:
És cert, el petit culebró i la repentina búskeda de parella d'en Ron i l'Hermi x donar-se "gels" (o al menys a mi m'ho sembla) és el q no fa q li possi un 10...

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

LunaBlack_Lovegood ha escrit: És cert, el petit culebró i la repentina búskeda de parella d'en Ron i l'Hermi x donar-se "gels" (o al menys a mi m'ho sembla) és el q no fa q li possi un 10...
Per quin motiu? Però si ja ens ho esperavem... Més aviat, ens moriem de ganes que passes alguna cosa d'aquestes... I això també hauria de millorar el llibre i posar-hi més emoció :P

A mi m'agradava molt més el 5è, perquè aquest m'ha donat la impresió com si no estigués llegint Harry Potter, com si no tingués res a veure, com si al mig no hi hagués tanta emoció i tot s'acumulés al final... En canvi a el 5è, anaven passant coses pel mig (només faltaria, amb aquell totxo... xD) i el final també era emotiu... I trobo que no se l'hi dóna gaire importància al mig príncep al nus del llibre, i que en el desenllaç es descobris tot de cop.
A més, deixa molts interrogants i et quedes amb les ganes (potser ni ens en recordarem quan surti el setè, ves a saber quan...). I vaja, m'ha donat la impresió que el setè seria una merda, sense Hogwarts. Perquè et mostra, per les paraules del Harry, que serà una mena de búsqueda, com un llibre d'aventures, i només puc dir que a mi aquestes coses "no em molen..." Perquè si es passen el setè vivint aventures sense l'estil de Harry Potter de sempre (no sé si m'enteneu), no ho trobaria un final adequat per aquesta trama, i acabaria sense ser fan de Harry Potter.

No m'enrollo més... >.<

The Kamikaze Kaito
kk_xû_black l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 27, 2006 8:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

io li he posat un nou, perquè, tot i que no es perfecte, m'ha encantat. L'únic que falla son les escenes entre el Ron i l'Hermione... Les he trobat, no se, mooolt penoses, sobraven bastant. Però es que el final ha estat genial, encara que ja sabia des de fa temps que es moria el Dumbledore (perque un nen mooolt amable es va dedicar a dirme spoilers), m'ha impressionat molt. Crec que la Rowling ho ha fet molt be, amb aquest llibre. Han valgut la pena dos anys d'espera, almenys per mi...

Pro weno, la meva opinio no conta gaire, pk m'agrada casi tot el que llegeixo, fins i tot els llibres k ens fan llegir pel cole...
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Jo també li he posat un 9. No està perfecte del tot, però si el comparem amb el cinquè... És que ha sigut el que menys m'ha agradat de tots sis.
Està molt bé, hi ha molta informació i s'hi revelen molts dubtes, encara que tambés se n'hi obren de nous. Com ja heu dit, les escenes de gelosies Ron-Hermione queden molt penoses, cursis.
Per mi també han valgut la pena aquests dos anys.
kk_xù_black: Doncs a mi tot el contrari! vaig trobar que el cinquè s'allunyava molt de la línia que havia seguit la Rowling, en canvi aquest, doncs m'ha sembat més 'com els altres'.
Evidentment que m'he quedat amb les ganes de llegir el setè, perquè aquest obre molts interrogants a la majoria dels quals no podem respondre.
Com diu la Lunablack_lovegood, jo també he acabat apreciant més a l'Snape, encara que això que ha fet al final m'ha entristit...
...HD...

Avatar de l’usuari
CaPiTana
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: CaPiTana »

Una nota numèrica? Doncs no us ho sabria dir!
Només que aquest llibre pot esdevenir un dels millors (esperem a veure que passarà al 7è). Potser sonarà a suat i repetitiu (ja que ho he sentit a molts llocs) però és el llibre on en Harry creix de veritat en tots els aspectes: per fi el seu amor és correspost i li toca prendre decisions molt dures. Entén que ell ha de salvar el món màgic perquè així ho ha volgut en Voldemort i a més ho haurà de fer sol, perquè el seu guia (en Dumbledore) ja no hi serà per ajudar-lo. A més, allunya del seu costat a tots el que pot posar en perill, i això és una decisió molt madura. L'integritat del mçon màgic per sobre de la seva felicitat.
Només una cosa negativa, al pobre Harry se li mor tothom al que estima (tothom tothom no, però deunidoret).
La Rowling ha fet un llibre sobre en Harry adult per lectors adults!
Un 9'5! Excel·lent!

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Si al HArry se li mor tothom.. pro com pot ser que no tingui ningun altre familira a part de la germana de la seva mare?? Argggg avis? tiets i cosins llunyans?? no pot ser!!

A jo he votat un 9. Mmm.. el cinquè és molt pesat, no em va agradar gaire... també és el que mesnys recordo.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Doncs... jo li e posat... un 9. ma agradat molt al Harry sel veu molt madur i dscobrex coses q ningu altre a dscobert o no diu realment si o sap o no. Cada vegada em fa mes pena el Harry... es un incompres, smpre el castiguen... i aura algun curs on el Harry no stigui castigat cap cop? la resposta es no, tenint en compte q ja no tornara...
Un llibre d Harry Potter sns Hogwarts? no, jo crec q tornara si mes no d tan en tan, parlara am el quadre dl Dumbledore... xq no?
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat