Horcruxes

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

iRiS_MaLFoY ha escrit:home...Sin serament crec que aixó es pasar-se tres o quatre pobles (com a mínim) no crec que la JKR sigui tant recargolada... :S
Em costa creure que tot Hogwarts pugui ser un horcrux (horricreu em va venir ganas de vomitar :vomita xDD)

Jo diria que els 7 horcrux son (com ja han dit moltes persones abans):

-El diari d'en Ryddle (destruït)
-L'anell dels Gaunt (destruït)
-La copa de Helga Hupplepuf
-El "guardapelo" (que surt al 5è llibre a cal Sirius)
-Nagini
- el propi Voldemort (el tros d'ànima del seu cos)

i ara dubto entre:
-Quelcom de Gryffindor (Harry Potter)
-Quelcom de Ravenclaw (una opció molt interessant és l'àliga del despatx d'en Dumbledore, ja que només pel fet de ser tan fàcil de trobar, seria poc probable que se'ls passés pel cap)

sincerament m'agradaria que fos en Potter, però de fet crec més probable que sigui alguna cosa de Ravenclaw, ja que el dessig d'en Voldy era un Horcrux de cada fundador, i si en va fer un de Hupplepuf ( que están pitjor considerats a Slytherin... hi hauria d'haver un de Ravenclaw no??


Ya ho veurem...xDDD



vale, algu de Ravenclow, però i de Gryfindor?? te algun horcrux de la seva casa rival??

en Harry?? no crec que compti com un horcrux de Gryfindor... ames... personalment no crec que en Harry sigui un horcrux.. però això es un altre tema...

a, i una altra cosa, quin "guardapelo" de la casa de'n Sirius? no em sona.. a on surt? (m'aure d tornar a repassar el llibre...)
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Paranoia d'un conegut meu:

En RAB és mort amb en Sírius i gràcies al mirall en Harry hi podrà parlar (perquè podrà comunicar amb l'altre barri) i li comunicarà quin és l'horricreu en qüestió que pugui faltar. El meu amic també creu que l'horricreu és al món dels morts i que serà en Sírius qui l'haurà de destruir!

En tot cas, la idea del Hogwarts-Horricreu també té el seu què!

:-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Beauxbatons
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 10:18 pm

Entrada Autor: Beauxbatons »

El tros d'esperit que en Voldemort guarda dins el seu propi cos no és un Horcrux.
Des étoiles lumineuses dans le ciel obscur.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Beauxbatons ha escrit:El tros d'esperit que en Voldemort guarda dins el seu propi cos no és un Horcrux.
Crec que tens raó però en part estàs equivocat/da. Un horcrux és quelcom que guarda un tros de l'ànima del bruixot que l'ha creat però en Dumbledore considera en Voldemort com un horcrux. Suposo que és perquè al tenir tant fragmentat l'esperit el cos d'en Voldemort i la part d'ànima que conté no deixa de ser com un horcrux. Això sí, per acabar amb ell primer s'han de destruir els altres horcruxs.

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

jo crec que el harry pot ser un horricreu perque al interpretar malament la profecia va decidir marcar en harry perque el considerava important i sabem que el obitus per subitum es de color verd pero... ¿sabem de quin color es l'encanteri per fer un horricreu? no se que en penseu? i es possible que el harry sigui un horricreu i q matara el voldy i dspres ell es matara
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

F.G. wesley ha escrit:sabem que el obitus per subitum es de color verd pero... ¿sabem de quin color es l'encanteri per fer un horricreu? no se que en penseu?
Quina importància té el color de l'encanteri? Si ho dius perquè en la primera peli es veu (es veu, no?) l'obitus per subitum és un detall insignificant potser la Rowling diu després que és de color verd (s'arriba a dir en algun llibre de quin color és aquest malefici?) pot ser que la Rowling el faci verd perquè és com surt a la peli.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Home, en Harry sempre que "veu o somnia" en el moment que van morir els seus pares veu una llum verda, no?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

JoTGi ha escrit:Home, en Harry sempre que "veu o somnia" en el moment que van morir els seus pares veu una llum verda, no?
Tens raó però jo em preguntava quina importància té el color del malefici que s'ha d'utilitzar per crear un horricreu.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

NO en te cap ni una d'importància!!!

Si a la peli va sortir verd, serà perquè els hi agradava 8)

Em sembla que jo tampoc entenc perquè es relaciona els encanteris amb els seu color :?
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Em sembla que són verds els maleficis i malediccions de les Forces del Mal i vermell els encanteris i sortilegis (segons el nom anglès). En principi, la diferència està entre que els primers els utilitzen els Cavallers de la Mort i els segons els de l'Orde, però com ja va dir algú, no tot el món es divideix entre Cavallers de la Mort i la resta.

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Entrada Autor: george_(fred) »

Avans d'escriure res, ho sento si algu ho ha escrit avans, no em llegire tots els missatges del forum :)


bueno jo crec, k:

el harry podria ser-ho, pero trobo mes logic k:

davant de 2 nens k els 2 poden ser els elegits (neville i harry) a un el va senyalar i a laltre, simplement x assegurarsen el devia fer horricreu... ja que al harry no el va poder fer pk tenia lencanteri akell de la seva mare...


pro krec k hi ha algun horricreu a la vall de godric i k al harry li costara mol pk i pot aver els seus pares encantats com els atres morts...

ui... ja acabare d'escriure-ho k tink pressaaaaaAAA!!! xD

Bloquejat