Horcruxes

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Però si estan fent un 69 (un fent la vertical, per exemple), llavors no es trobarien pas!! Ha!!! :ballar: :riure: 8)
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Les autoritats sanitàries adverteixen que Itàlia perjudica seriosament la salut.
:wall:


:lol: :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Òstia no que allà pots sortir de festa i respirar!!!!


Però si parles de la salut mental, t'he de donar la raó.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Mental, mental. ^^

Un altre oferiment de raó. Voldy, estàs estrany. xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo amb la meva habilitat x no llegir els temes havia obert un x dir això del medalló (o guardapelos....XD) a ca els Black...
El q em pregunto és ki té akest horcrux, potser el va salvar el kreatcher, o potser l'ha robat en Mundungus...Seria més interessant la segona, i q buskin als mons de "l'hampa"... :twisted:

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

No entenc per què dieu que Voldemort és un horcrux. Jo tinc entès que volia fer 7 horcruxes, 7 particions que sempre parteixen d'un original Voldemort en si. Les 7 més ell, 8 trocets de Voldemort Oo
Mmm... no defenso això.. pro això és el que he entès... pot ser m'hauré de tornar a repesar el capítol.. aix aquest anglès!

I...mmm això ja ho he posat per un altre tema pro dóna igual, apa!

--------------
Mmm... això dels assassinats...el setè horcrux l'havia de fer amb la mort del Harry oi? Hauré de rellegir-ho.

Quan Voldemort va 'morir', quan el seu cos es va quedar sense vida, el trocet d'ànima va destruir-se o es va quedar pululant pel món?


Si va quedar pululant, hem d'entendre que la resurrecció de Voldemort és la reencarnació d'aquest trocet d'ànima en un nou cos, diguem que es va fabricar el cos. Per tant en teoria els horcruxes queden intactes. Ara quan queden? (ELL no conta) en teoria 7, pro si el Harry el núm. 7 i no el va matar, hem de pensar que 6. També tenim la possibilitat que el Voldemort original=ressusitat=trocet d'ànima pululant un cop tingués una mica de forces hagués fet el 7 horcrux frustat amb el Harry, per exemple amb la Berta NOca.
Dic que Voldemort no conta doncs diu que volia fer 7 horcruxes, és a dir, 7 vegades l'acte de partir l'ànima, 7 nous trocets i el trocet d'on parteixes.
NOO? Així ho entenc jo...

----------

Mmm i l'altre possibilitat de que s'hagués destruit, aleshores tindríem el sis horcruxes (el setè no la pogut fet, amb la mort del Harry) i NO Volemort original.
El que Cuapelada va ajudar a ressucitar seria un horcrux... aquest horcrux podria haver fet un altre horxcrux amb la mort de lla Berta Noca per exemple..


________________________

XD Pensant-ho bé, pot ser és la primera opció pro contant Voldemort com si fos un horcrux, així només tindriem 7 trocets de Voldy (contant que n'hagués fet un al final que no fos amb la mort del Harry)


A veure qui ha tingut paciència per llegir-se això i entendrem!!
Pro siusplau a veure si m'ajudeu perque no m'aclaro, no sé què pensar? Ha dit alguna cosa la Rowling respecta això?
I ja per acabar qui diu que en RAB només n'ha robat un? No sabem ni la destruit o no. No sabem res... crec que ha estat el millor llibre de la saga!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Lady, ho diu en Dumbledore en algun lloc no se ben bé quan, en Voldemort volia dividir-se en set fragments, per tot allò de que és el número màgic per excel·lència; va fer sis Horcruxes i la setena part de l'ànima és la que es troba dins del cos que té ara (però no és cap Horcrux) i que va ser l'únic tros del seu antic cos que va sobreviure després d'intentar matar en Harry. La ressurecció d'en Voldemort va ser agafar aquest trosset d'ànima que li quedava i crear-li un nou cos. No se si això et serveix per aclarir-te una miqueta :wink:

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

No em trivialitzeu el problema!! Padfoot, em dius que no he de considerar Voldemort com horcrux no? Així és com he començat el meu comentari!
Simplement que em pensava que si Voldemort volia fer 7 Horcruxes aleshores trobavem a 8 trossets de Voldy... pro pel que es veu només en vol fer 6. D'acord.
I tornem altra vegada... (ho canvio amb el números correctes):


Mmm... això dels assassinats...el SISÈ horcrux l'havia de fer amb la mort del Harry oi?

Quan Voldemort va 'morir', quan el seu cos es va quedar sense vida, el trocet d'ànima va destruir-se o es va quedar pululant pel món?


Si va quedar pululant, hem d'entendre que la resurrecció de Voldemort és la reencarnació d'aquest trosset d'ànima en un nou cos, diguem que es va fabricar el cos. Per tant en teoria els horcruxes queden intactes, ningún es va destruir. Ara quants en queden? (Voldy no conta) en teoria 6, pro si el Harry (el núm. 6) no el va matar, hem de pensar que CINC.
També tenim la possibilitat que el Voldemort original=ressusitat=trosset d'ànima pululant un cop tingués una mica de forces hagués fet el SISÈ horcrux frustat amb el Harry, per exemple amb la Berta NOca.

En total SET trossets de Voldy existint...
-----------------------

Si pensem que Voldemort va morir, la seva ànima també, aleshores tindríem el CINC horcruxes (el SISÈ, intent frustat harry) i res més.

El que Cuapelada va ajudar a ressucitar seria un horcrux... aquest horcrux ressussitat podria haver fet un altre horxcrux el SISÈ amb la mort de la Berta Noca per exemple..

D'aquesta manera només trobariem 6 parts de voldy existint...


______________________________

A veure, la teoria més lògica és la primera. Pro hi ha una gran contradicció. Els horcruxes permeten que siguis immortal entre cometes, doncs quan et maten, tens un trosset d'ànima guardat en un altre lloc. Atenció... ets immortal en el CONJUNT, pro cada TROSSET és MORTAL. Es poden destruir els horcruxes, i també és pot destruir Voldemort. Voldemort com a un tros d'ànima ha de morir davant de l'obitus per subtium!!!

Clar que la segona teoria és massa esbojarrada 'un horcrux que fa un horcrux' Oo XD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

A veure si em se explicar :P

En Voldemort tenia previst fer el seu sisè i últim Horcrux aprofitant la mort d'en Harry (però no convertint el Harry en Horcrux eh!), però com que no va poder matar-lo doncs es va quedar amb cinc Horcruxes que van permetre que no morís, va perdre el seu cos però el que li quedava d'ànima s'en va anar a refugiar-se a Albania amb en Quirrel :P Quan es troba amb en Cuapelada i mata en Frank Bryce decideix aprofitar aquest assassinat, tornar-se a dividir l'ànima un altre cop i convertir la Nagini en el seu sisè Horcrux
A veure, la teoria més lògica és la primera. Pro hi ha una gran contradicció. Els horcruxes permeten que siguis immortal entre cometes, doncs quan et maten, tens un trosset d'ànima guardat en un altre lloc. Atenció... ets immortal en el CONJUNT, pro cada TROSSET és MORTAL. Es poden destruir els horcruxes, i també és pot destruir Voldemort. Voldemort com a un tros d'ànima ha de morir davant de l'obitus per subtium!!!
Tots els trossets són mortals, però el tros que es troba dins del cos d'en Voldemort no podrà ser destruit fins que no hagin desaparegut els sis Horcruxes. Pots fer tots els Obitus per subitum que vulguis a en Voldemort però mentre tingui algun Horcrux passarà el mateix que ja va passar, li destruiràs el cos però sempre quedarà la seva ànima pululant pel món :P

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

D'acord, d'acord! Així el trosset d'ànima de Voldemort, només pot morir si primer s'eliminen els horcruxes.

Però per què? Per què el trosset en si de Voldemort no és mortal? Jo crec que si que ho és!! Torno a insistir Voldemort és immortal en el conjunt, doncs quan li facin un obitus per subitum morirà, i el que tornarà serà un horcrux.

Ja entenc el teu raonament Padfoot i és el dóna entendre el llibre sobretot en la ressurecció. Però encara no he trobat cap argument en contra de pensar que Voldemort és immortal en el conjunt, que té 7 vides, 7 obitus per subitum (un a ell i 6 a cada horcrux, ja sé que no és destrueixen amb un obitus!! Però la seva teorica reencarnació si no? Com mataries el Voldemort del diari si hagués aconseguit tornar??). I no pas creure que pot resistir milers obitus per subitum perque té els horcruxes amagadets. :eh:


La nota d'en RAB és pot entendre de les dues maneres, no?


I have stolen the real Horcrux and intend to destroy it as soon as I can. I face death in the hope that when you meet your match, you will be mortal once more.

Destruir Horcruxes per tal que tornis a ser immortal (reconec que és la més apropiada).
O destruir Horcruxes perque de les 7 vides només en quedi una la Voldy original.

No sé si enteneu el meu raonament rebuscat. :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jo interpreto que en Voldemort pot resistir tots els maleficis de la mort que li llenbcin sempre hi quant tingui un horcrux, es a dir la seva anima partida en dos.
Lady ha escrit:Destruir Horcruxes per tal que tornis a ser immortal (reconec que és la més apropiada).
No hauria de ser "per tal que tornis a ser mortal"?

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

uix si sis ja no sé ni el que escric!

algú m'enten? No vull dir que a Voldemort li poden fer 7 obitus eh eh??? Sinó que amb un ja el maten pro que li queden 6 altres...

Deixo ja estar aquesta paranoia. Pensaré el que pensa tothom, que és el més lògic. Immortal no són 7 intents, sinó infinits. Jo ja us entec pro em preocupa saber que ningú a mi :( ( Calimeroo, soy un incomprendido...)


:peace:

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

bufff aket tema es una mica liant...per variar la JK ens vol liar jajaja.En fin, jo el k he entes es lo k ja s'ha dit aki, k te 7 particions de l'anima , una la te ell per tal de poder viure!!!!i les altres estan en objectes.es aixo no???pero wueno, ara ves a sapiger on estan els objectes akets....no se ki ha dit lo del kreacher pero pot ser probable k algun objecte estigi a casa dels Black...i els altres....Segur k algun esta al orfanat on va passar la infantesa, algun altre a casa del seu avi, el Morvosc, i els altres....no se no se
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Sí que n'és de liat...

Per que ens entenguem, el horcrux no és en principi un invent per tornar a reconstruir-te un cop et mors, sinó que és una assegurança de continuar viu sempre i quan hi hagi un horcrux sencer. Llavors, fent set hòrcruxs, obligues el teu enemic a suar la cansalada buscant-los arreu abans de poder-te guanyar. Encara que el matis, només que quedi un horcrux, en Voldy inicia el procés penós de reconstruir-se, que seria més o menys el que li va passar amb l'Obitus al Harry bebè.

Ara bé, i per mi això és una incoherència de la Rowling i que em fa entendre la lògica de la Lady: perquè caram el diari d'en Tod jovenet està a punt de reviure un altre Voldemort, paral·lel al que s?està reconstruint a Bulgària?? Els horcruxs són depositaris de l?ànima, de fet són com l'Anell Únic del Senyor dels Anells. Mentre no es destrueixi la preciossssitat en Sàuron ja pot ser destrossat físicament, que sempre torna, però no des del lloc físic de l'Anell! Si el diari pot crear un Voldy, perquè els altres horcruxs no? Uh! Set Voldys a la vegada a l'estil Ten Shin Han?

O és un error de la Rowling o una particularitat molt particular del diari. Sinó perquè caram el Tod jovenet està a punt de tornar a ser individu dos anys abans que el seu alter ego vell ressuciti?

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Doncs... perquè s'alimenta de l'ànima de la Ginny... però posant per cas que arriba a sortir del diari per sempre... i que després també es pot rescussitar en Voldy amb el mètode que ho va fer... hi hauria dos Voldys?? xD
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat