Informació sobre la cinquena pel·lícula

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Larongyea ha escrit:Ahhh està molt bé. Vull més fotos, més fotos!! :P Però, es veritat, he llegit els comentaris d'aquella web, i duu pantalons, no representava que se li tenia que veure la roba interior? Ahh? :lol: Respecte al cabell, greixòs si que es veu :mrgreen: pero el porta massa enretirat de la cara!! M'agradaria veure-li la cara de més a prop. Bueno, em sembla que aquesta pel.lícula va a un ritme molt bo.
Pensareu...si encara queda un any o aixi, pero clar entre que l'editen i tot han de deixar les imatges enllestides, que bé!

:)
Al llibre diu que se li veu la roba interior.I no se com ho farán si porta pantalons.Tal volta tallin o modifiquin eixa part.
De totes formes és normal que portin pantalons,a la peli ,vull dir.Si no ,recordeu,que Voldemort,és anterior i ja portava pantalons.
Aix els canvis a les pel.lícules! Però s'em faria extrany que anessin amb túnica ,rollo mag Merlí o Gandalf

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

tonks

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

per fi tenim imatges de Nymphadora Tonks!!!!
per fi tenim una sola imatge ( pero mes val una que cap :wink: ) de la nymphadora tonks.
desde aquí hi anireu a la pàgina:
http://www.latinhogwarts.com/magia.php? ... cias&n=365

i desde aquí directament a la fotografia:
http://www.latinhogwarts.com/imagen.php?gal=13&img=1396

desde el meu punt de vista: jo crec que li han ficat els cabells massa tirant a lila..no se jo me l'eperava mes rosat...així mes chillo :mrgreen: pero be aixi també està be....

arreveure!!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ostres ostres quina emocio fa quan van sortint fotografies del rodatge i tal, xD
Bueno, jo la veritat, no me la imaginava aixi. Es veu com molt..com ho diria, heavy? punk? Ara no em surt la paraula, XD El vestuari la veritat que duu no me l'esperava aixi, i el cabell tampoc. Alomillor despres li retoquen algo per ordinador, que es lo més segur perquè si cambiava de nas...
Jennifer casadevall costa ets la "ama" XD
Tinc unes ganes de veure aquesta 5a pel.licula.
Només em queda dir, que si algo sap algo que vagi informant i vagi ficant imatges que s'agraeix molt
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

A http://www.the-leaky-cauldron.org/#article:8976 trobem la noticia de que el 20 de juliol de 2007 s'estrenarà Harry Potter i l'Ordre del Fènix a Espanya, una setmana desprès de l'estrena a Estats Units.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Apa, aquí la informació concentrada: http://www.harrypottercat.com/noticies. ... ir&num=202

:wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:Apa, aquí la informació concentrada: http://www.harrypottercat.com/noticies. ... ir&num=202

:wink:
Com que saps que molts no miren el diari fas propaganda en el fòrum? :lol: Ja t'ho he dit allà, una feina molt bona però m'estranyen les dates d'estrena.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Finalpotter ha escrit:
HpConan ha escrit:Apa, aquí la informació concentrada: http://www.harrypottercat.com/noticies. ... ir&num=202

:wink:
Com que saps que molts no miren el diari fas propaganda en el fòrum?
Exacte :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
A mi també em semblen estranyes les dates d'estrena, però a tot arreu posa el mateix...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Acabo de llegir a MundoPotter.com que l'escena del petó s'ha rodat ni més ni menys que 30 vegades!!!! 8O 8O 8O 30!!!!

30 vegades!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hi ha algú que devia disfrutar... :roll:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Segons la web MTV MOVIES l'actor que posava la veu a en Dobby ha comfirmat que a la cinquena pel·lícula no sortirà.

S'hauran d'inventar la manera que en Harry descobreixi la sala de la necessitat sense en Dobby i algú que avisi a l'ED que l'Umbridge els ha descobert després que la Marietta els delatés. Ja veurem què s'inventaran :roll:

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Padfoot ha escrit:Segons la web MTV MOVIES l'actor que posava la veu a en Dobby ha comfirmat que a la cinquena pel·lícula no sortirà.

S'hauran d'inventar la manera que en Harry descobreixi la sala de la necessitat sense en Dobby i algú que avisi a l'ED que l'Umbridge els ha descobert després que la Marietta els delatés. Ja veurem què s'inventaran :roll:
Per què són tan llestos??? 8O A veure... no és més fàcil fer sortir en Dobby que inventar-se vés a saber què? No, si al final encara la Marietta serà qui els avisi i ens canviaran tota la història...!!!

Ja van prescindir de la Winky i ara d'en Dobby... què els han fet els pobres elfs domèstics??? I què hi diria l'Hermione a tot això?
Jo crec que em faré dels PET!!! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Entrada Autor: kity-weasley »

jo penso k pot ser veritat tot i que la imatge de la 5 peli on surt en harry lluitan amb els dementors no sembla k stigui a la entrada de casa seva.
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Uooles! A http://www.aintitcool.com/node/33120 he trobat informació sobre un possible trencament de continuïtat entre la 5a pel·li i la 7a! Atenció:
- Finally, the big tidbit that got all the Harry Potter geeks mumbling in hushed whispers to each other. In the original draft of the screenplay for ORDER OF THE PHOENIX, they had decided to remove a character from the story. Rowling read over the screenplay and said “I wouldn’t do that if I were you,” that they were free to do whatever they liked, of course, but “if you make a 7th movie you’ll have tied your hands.”
Que vindria a dir una cosa com...
- Per acabar, la declaració final que va tenir tots els maníacs de Harry Potter murmurant entre ells. A l'esborrany de guió original, van decidir esborrar un personatge de la història. La Rowling va llegir el guió i va dir "Jo no ho faria si fos de vosaltres", que eren lliures de fer el que volguéssin, però "si volen fer una setena pel·lícula podríeu trobar-vos a un carreró sense sortida".

Ara hi ha els rumors de quin personatge deuria ser... Que si la Lluna, la Bel·làtrix o el propi James Potter al flaixbac... Hummm...
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La informació aquesta és molt interessant. La Luna no crec que sigui i no sé quina importància podria tenir l'escena dels pares d'en Harry de joves. Podria ser la Bel·latrix o potser en Mundungus, no? No fa gaire cosa al cinquè llibre, no? Podria ser algun membre de l'Orde, no sé hi ha moltes possibilitats.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Sí que és interessant...

Jo no crec que sigui la Bel·latrix. Si els de la cinquena pel·li volien treure el personatge està clar que aquest personatge no hi ha de tenir un paper important o imprescindible per la trama, i la Bel·la al final del cinquè té un paper tan estel·lar que el cel·luloide no es pot permetre deixar-la de banda.


Penso més aviat amb la Luna, personatge absolutament prescindible al cinquè llibre (si faltés tampoc canviarien en excés la línia principal del guió)... i lo del Mundungus també té sentit si tenim en compte l'enganxada amb el Harry al sisè llibre, que pot ben voler dir que al setè en sapiguem més coses.

Imatge
Ai las, la Bonham.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

El director de la peli ha comfirmat que aquest personatge que pensaven eliminar i la Rowling els hi va aconsellar que no ho fessin perquè seria important pel setè és en Kreacher...
“It was Kreacher, actually,” director David Yates confirmed to MTV News on Sunday. “We took Kreacher out, and Jo said, ‘Listen guys, you don’t have to put Kreacher back, but I’m just telling you, if you want to kind of keep a thread going for six and seven, you might want Kreacher to come back.’ She basically told us Kreacher plays a role in Seven, in a sense. She hinted. We thought about it for five seconds, and he came back.” What you won’t see in the Kreacher scenes, however, is him squirreling away any artifacts such as, say, a mysterious locket no one can open (see “Elf’s Absence From Next ‘Harry Potter’ Flick Opens Up Plot Questions“). “Bad David!” Daniel Radcliffe, who plays Harry, teased his director about the locket’s absence. “It was kind of tricky to raise that in our story, because it’s for so much later,” Yates said. “We figured we can probably introduce it later, and that’s the approach we took.”

Bloquejat