El DVD

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Segons El Corte Inglés dimarts: http://www.elcorteingles.es/cine/produc ... 5940105072
I segons l' FNAC també dimarts: http://www.fnac.es/dsp/?servlet=extende ... dID=686925

Aish, si hagués sortit en divendres l' hagués pogut anar a comprar jo... Però ja hi anirà la meva mare xD

sergienllunat
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 1:19 pm

Entrada Autor: sergienllunat »

Ja a la venda en la FNAC a partir del dia 4!!! :o

Qué fort, qué fort.

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Eiiii, jo ja el tinc xD De moment no puc dir gaire cosa nova, perquè encara no he tret el plàstic i no ho faré fins demà, que veuré la pel·lícula.

A la part de la "contraportada" parla del contingut extra però tinc una etiqueta que em tapa bastant de text xD

I com ha curiositat en el text que posen a la "contraportada" a baix de tot posa en negreta que les característiques especials del DVD no funcionen amb Apple.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Està bé, però el DVD 2 el trobo com que li falta algo... No sé :? Per cert, algú més té això així:

Imatge

(Es veu que els hi agrada la marca DELL xD vaya fallu... Algú més ho té així?)

M'he fixat en que la lletra del lateral es Lumos i la de la portada no xD

Per cert, tinc una pregunta... Perquè quan poso els DVDs (tots en general) a l'aparell de DVD i a l'ordinador em surt predeterminat en castellà, però quan els poso a la play (el que més utilitzo) em surt tot predeterminat en anglès?? Espero que m'entengueu, em refereixo a "iniciar película", "Seleccionar escenas"... Em surt en anglès a la Play :? xD Es pot cambiar d'alguna forma (tinc un amic que li passa exactament al revés).
Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Dels que ja tingueu el DVD, algú ha mirat les escenes eliminades? Surt ampliada, la del "pensiu" de l'Snape?

Jo, fins Nadal, de DVD ná de ná... :(

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Violetta Black ha escrit:Dels que ja tingueu el DVD, algú ha mirat les escenes eliminades? Surt ampliada, la del "pensiu" de l'Snape?

Jo, fins Nadal, de DVD ná de ná... :(
Sento dir-t'ho, però no. Si no recordo malament, és clar. Surt una vista general de la sala comuna, la Trelawney menjant, lo que passa després de la discussió entre en Harry i en Seamus (crec), el bosc prohibit i la Umbridge amb un "odio als nens" (si no recordo malament...)... poc més... La que més dura és la del menjar, que se sent el discurs de la Umbridge de fons.

Per cert, els discos molt sosos :? Semblen fets per un fan... En lloc Película posen "1", i en lloc de Escenas adicionales, posen un "2"... No tenen ni el logo, i els missatges de "Copia no autorizada para alquiler" i les edats estan en Anglès, i un altre idioma raro...
Imatge

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

Algu que hagi vist la peli hem pot dir si en la relació calitat-preu val més l'edició de 1 dvd o la de 2 dvds?

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

BeTu ha escrit:Està bé, però el DVD 2 el trobo com que li falta algo... No sé :? Per cert, algú més té això així:

Imatge

(Es veu que els hi agrada la marca DELL xD vaya fallu... Algú més ho té així?)

:lol: :lol: :lol: :lol:

No m'hi havia fixat però ara que ho dius... jo també tinc DELL, quina gràcia!!!

Els extres són una porqueria... no hi ha casi res... les escenes eliminades les més ridícules que podien posar això sí, a la de la Trelawney jo em vaig estar partint... és tan idiota pensar en fer aquesta escena en lloc d'una altre que fa gràcia i tot.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: El DVD

Entrada Autor: jeanne »

una pregunta tonta...no se on vaig llegir(que segurament ho vaig llegir malament o era una trola...)que al DVD de l'ordre del fenix sortia un petit Making-off del que duien de la sisena pelicula...algu em pot confirmar si es cert?
es que de fet el vaig poder veure al youtube pero no estava subtitulat i esclar alguna cosa vaig entendre pero no tot...

gracies!

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Re: El DVD

Entrada Autor: Ge65 »

Jo hem vaig comprar el DVD (amb la porqueria d'extres inclos) quan va sortir, un dels primers dies,...

La pelicula, que ja quasi no m'enrecordava, m'encanta! Però els extres... Quina MERDA d'extres (així de clar). Espero que al DVD de Dos Discos de Harry Potter i el Misteri del Princep siguin un poc decents... (cosa que hem fa dubtar molt).
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: El DVD

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

Jo me' l vaig comprar el dia després de que surtis i tan la peli (sobretot) com els extres i les escenes eliminades són una passada!!!
Trobo però que no s' han recreat gaire amb els detalls com van fer amb la primera peli, ja que ara poques escenes tenen que veure amb les del llibre i la meitat no surten!!!

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: El DVD

Entrada Autor: clara_cat »

Hi han algunes escenes que estan bé però jo esperava que n'hi haguéssin unes altres com per exemple una d'ampliació del pare d'en Harry o per l'estil. Si que hi ha un reportatje que no està malament però que em sembla recordar que no fa referència a la sisena peli de Harry Potter.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: El DVD

Entrada Autor: Padfoot »

Diria que els videos aquells que vam penjar sobre la sisena peli només estaven disponibles al DVD de la versió americana... aquí com sempre ens quedem sense la meitat de coses :roll:

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: El DVD

Entrada Autor: jeanne »

ok gràcies Padfoot! ja deia jo que no els trobava... :roll:
com sempre aqui el mes interesant ho treuen...quina vergonya...be ido intentarem posar orella a veure que entenem... :nose

Bloquejat