El britànic David Yates dirigirà l'adaptació de la cinquena

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

El britànic David Yates dirigirà l'adaptació de la cinquena

Entrada Autor: Jomast »

El britànic David Yates dirigirà l'adaptació de la cinquena novel·la de la sèrie de Harry Potter, segons han informat fonts de la Warner. El film basat en l'obra de J.K. Rowling portarà per nom "Harry Potter i l'Orde del Fènix". Estarà produïda per David Heyman, que a l'actualitat està també produint la quarta part de la saga. La productora preveu començar a rodar aquesta cinquena part de Harry Potter al gener del 2006.

El projecte per a la cinquena pel·lícula basada en la sèrie de novel·les de Harry Potter ja ha arrencat. De moment, se'n sap que el britànic David Yates serà el director, i que el poductor serà David Heyman, que ha produït la quarta part de la saga.

L'argument de la pel·lícula se centrarà aquest cop en les vacances que Potter passa a casa dels seus tiets. Més tard, quan comença el curs, el Ministeri de la Màgia fa una campanya de desprestigi contra el jove mag. "Harry Potter i l'Orde del Fènix" començarà a rodar-se al gener del 2006.

http://www.telenoticies.com/noticia/arx ... 393901.htm

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Mmm ... i aquest David Yates què tal fa les pel·lícules? Sabeu algun títol d'alguna altre seva?

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Es gairebé desconegut, segurament a causa de que la major part del que ha dirigit estava destinat a la televisió. Crec que de pelis per al cinema n'ha fet una i està en pre-producció en un altre. Però no són conegudes, per tan no podem jutjar, a no ser que algú l'hagi vist. Jo he tret l'informació d'aquí: http://www.imdb.com/name/nm0946734/

"The Tichborne Claimant" la va fer al 1998, crec que no es va estrenar a EEUU. Crec que la fama li arrivarà ara, perquè la peli que està en pre-producció si que sembla tenir noms coneguts, com Jennifer Connelly (Hulk), a més si fa HP segur que en sentirem a parlar.

He trobat una mica més d'informació aquí: http://64.233.183.104/search?q=cache:4j ... lr=lang_es

"La única película que ha dirigido Yates fue “The Tichborne Claimant”, en 1997, que no se exhibió en Estados Unidos, y que es una versión cómica del escandaloso juicio que tuvo lugar en la vida real en la Inglaterra del Siglo XIX cuando un farsante se hizo pasar por un rico heredero. Podemos ver que Yates es un director novato, y es una gran oportunidad para él el hecho de dirigir una pelicula tan taquillera como será Harry Potter y la Orden del Fénix. Lo que convenció a los productores, fue el trabajo de Yates en televisión, sobre todo su aclamada adaptación para miniserie en el 2001 de la sátira victoriana de Anthony Trollope “The Way We Live Now”."

I aquí: http://www.cronica.com.mx/nota.php?idc=163414

"Pictures, aseguró que Yates se ha convertido en un prolífico director de la pantalla chica y ha ganado la atención internacional por sus cortometrajes.
Sostuvo que dichas cintas, cuyos títulos son The young visiters, State of play, The way we live now y The sins, incluso han sido ganadoras del premio BAFTA de la BBC de Londres. [...]
Heyman, quien actualmente produce Harry Potter y el Cáliz de Fuego comentó: “Estoy emocionado de que Yates dirija Harry Potter y la Orden del Fénix, no sólo por su pasión por el mundo de Potter, sino porque es un gran director con un astuto sentido de visión que llena cada cuadro con humanidad y compasión a sus personajes”. "

Per fi tindrem un director al que li agrada HP? :roll:
(sorry per la llargada del post :lol: )
[/i]
Imatge

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

Al cinema és molt important la experiència!
Esperem que l'ajudin molt els actos!
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Si per que si no, no se com sho fara!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Se sap alguna kosa dels protagonistes? seguiran sent els mateixos?

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

si que seran els mateixos no els poden canbiar aquestes alturess, no? :lol:

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

si canviessin els actors les pel·licules ja no tindrien gracia, no??

Avatar de l’usuari
Tess2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: ds. abr. 09, 2005 8:27 pm

Entrada Autor: Tess2 »

En Daniel Radcliffe ja es segur ke tornarà a fer d Harry Potter en la cinkena peli, u va confirmar en una entrevista :wink: (http://www.usatoday.com/life/movies/new ... ebar_x.htm)
I segons http://www.imdb.com/title/tt0373889/ en Rupert i l'Emma i en Jason Isaacs (el pare d'en Draco) tmb continuen :D
Espero ke sigui veritat, xq seria realment una llàstima si els canviessin... i penso ke molta gent ja no les miraria.
>>HARRY & HERMIONE<<

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Si ens em de regir segons aixo de que seguixen els llibres esta be, pero la questio es si acabaran fen la 6a i 7a peli. Encara no a surtit la 4a i ja dieu que fan la 5a, tinc ganes de veure la Umbirdge per riuremen d'ella. Kina rabia!!!
Wenu espero que si que treguin tota la saga de HP en DVD.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi em consta que la cinquena peli es començara a rodar l'any que ve ( cap a la primavera, vaig llegir)

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

espero que aquesta sigui sigui molt fidel als llibre. si ho és serà la bomba

a mes ara les de hp guanyaran més oscar pq ja no tenen la competència de les del senyor dels anells

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi m'importa molt pocs els oscars prefereixo que m'agradi que no pas que sigui considerada una gran peli.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo vai al cine xk la peli m'agradi a mi. M'importa 3 pitus i mig si al dl costat no li a agradat. Esperem k el director tingui sort, i li surti una peli d p····· mare.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Gràcies Jomast per la notícia.. hehe és que jo en sé d'una que mai s'entera de res :roll: xD

I és evident que el que importa és que la peli a TU t'hagi agradat, no? Ara bé, fa il·lusió també que els hi donguin Oscar
s.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat