A mi em va passar que no tenia temps per llegir el 6è llibre i vaig evitar visitar fòrums i parlar amb gaire gent del tema. La meva xicota se l'havia llegit i ja li vaig dir que no em digués res. Finalment, dies abans que sortís l'edició catalana vaig llegir un anunci d'un banner a Internet on venien la típica samarreta amb "Dumbledore dies in page XXX". La mare que els va parir!
Em van fer el mateix amb el Sisè Sentit, quan en un xat d'Internet tenien posat com a tòpic allò de "XX està mort des del principi". Mira que hi ha gent imbècil!
Ah, i també recordo quan un altre imbècil va dedicar-se a posar espòilers sobre les parelletes que hi havia al sisè llibre als Comentaris de la notícia principal de HarryPotterCAT. El món és ple de graciosos amb molt temps a perdre.
Resultat? Em van passar les ganes de llegir el llibre i al final ho vaig fer el Nadal passat, sense presses.
Un altre espòiler: Harry Potra! Jo no sabia qui matava en Dumbledore, i va i al còmic hi posen l'escena de la taula de Jesús i els 12 apòstols de Da Vinci i hi diuen "Mira, l'Snape fa de Judes, perquè al final matarà en Dumbledore"! Ais! (Per cert, espero que al Potra acabin el 7è còmic amb alguna parida i que, de cop, un personatge digui "Ah, sí, per cert, que falta una cosa: Cicatriu."
Així tot acabarà com ha d'acabar!