Hola! Avui havia de fer coses productives, però mira, he acabat aquí igualment

Aquests tags són entretinguts, encara que he tret algunes preguntes que no sabia com respondre.
Pel·lícula preferida/pel·lícules preferides
Crec que en tinc dues. D'una banda, el
El Senyor dels Anells (són tres, però compta com una). És cert que es prenen algunes llicències inventant-se o canviant detalls dels llibres, però són detalls que milloren la història pel mitjà audiovisual, o sigui que cap queixa
(tot i que una escena amb en Tom Bombadil m'hagués agradat
)
D'altra banda,
La princesa Mononoke. És anime, de l'estudi Ghibli, i m'encanta. L'argument està molt bé, i el
worldbuilding també, però els personatges són preciosos tots. Fins i tot acabes tenint simpatia per la "dolenta" de la història (que es pot debatre si realment ho és, i això és el que m'agrada tant). Suposo que això ja respon la pregunta d'animació preferida, també.
Escena preferida d'aquesta pel·lícula
D'
El Senyor dels Anells qualsevol escena amb en Faramir

A banda d'això, no t'ho sabria dir.
De
Mononoke... ui, està complicat, però jo diria que el final. No diré què passa per spoilers (i qui l'hagi vista ja sabrà a què em refereixo), però m'encanta com no té el final que t'esperaries d'una pel·lícula anomenada
princesa Mononoke el protagonista de la qual és una mena de príncep. Fa que sigui mil vegades més emotiu.
Actors/actrius preferits
Ian McKellen, sens dubtes. Mira-li els ulls!! Hi ha un vídeo sobre aquest tema precisament:
https://www.youtube.com/watch?v=TzLXHViyW7I
Actors més molestos:
Doncs ara mateix no se me n'acudeix cap. Si me'n ve algun ja ho posaré.
Director preferit
Anava a dir Peter Jackson però llavors he pensat en el desastre del Hobbit
Tampoc ho sabria dir. Confesso que moltes vegades no m'informo sobre qui treballa en una pel·lícula, i que quan ho faig tendeixo a oblidar-me'n... ja ho sé, hauria d'apreciar més l'art i tot això, però no sé com m'ho faig per oblidar-me'n.
Pel·lícula preferida que et faci plorar: 
La meva pel·lícula preferida que fa plorar és
La llista de Schindler. Crec que mai he plorat tant en una pel·lícula, la veritat. A més la vaig veure amb la mare i ens anàvem alimentant el plor entre nosaltres xD És una pel·lícula molt forta, però molt bona i s'ha de veure.
Pel·lícula que odies però que tothom adora
El Hobbit
Vull dir, "tothom adora" és fer-ne un gra massa, però trobo que està molt més acceptada del que hauria d'estar. Són una birria i punt.
Amor platònic
Uf... pregunta difícil. La Mononoke? El que em passa amb preguntes específiques d'aquestes és que després deso la resposta i penso "ai, si hi havia aquell personatge d'aquella pel·lícula..." xD
Dolent preferit
Ja he parlat de la "dolenta" de Mononoke. No me'n ve cap que m'hagi agradat més. Mira, ara me'n ve un altre: en Toothless the
How to train your dragon! <3
(sí, és un drac. Però bueno, parlem d'amor platònic, no romàntic, no?
)
Millor banda sonora
La del Senyor dels Anells, sens dubte, especialment el . El
tema de la llitca d'Schindler, amb el violí, també m'encanta. Tu posa'm un violí amb notes greus, un oboè, o un violoncel, i jo li poso l'etiqueta de "millor banda sonora".
Pel·lícula que et va sorprendre
Frozen, positivament. Tenia amics que deien que era horrible i se'n reien. I com que també va ser un
hit des d'un punt de vista comercial, doncs tenia els meus prejudicis. Però la vaig mirar i, tot i que no està a la llista de pel·lícules preferides, sí que em va agradar.
En aquest sentit tinc una teoria. M'he fixat que tota la gent que m'ha dit que Frozen és una pel·lícula dolenta són nois hetero (fins on jo sé), mentre que la gent que no li tira tants tomàquets són noies (i també un company gay). Podria ser que com que la protagonista és una noia forta però sense comportar-se d'una manera "masculina" (com passa sovint en les pel·lícules) se sentin incòmodes? Ho trobo curiós, si més no.
Tria tan sols una pel·lícula
Aix. Trairé la memòria de Tolkien i diré Mononoke, és simplement perfecta. El Senyor dels Anells és boníssima, però sí que canviaria algunes coses.
Amb quin actor / actriu mort et casaries?
Mmh ara mateix no planejo casar-me amb cap cadàver.
No, però ni idea. Pel que he comentat abans a la pregunta sobre els directors.
El pitjor remake de la història
Doncs no ho sé, però tinc pendent veure el remake que han fet d'el rei lleó. A veure com de fort l'han cagada
Gènere preferit
Fantasia i ciència ficció, com els llibres.
Primera pel·lícula que recordes haver vist al cinema
King-fu panda. No és la primera que vaig anar a veure, em sembla, però sí que és la primera que recordo. Ens va encantar (a tots quatre) i encara m'encanta.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona · Nova fanfic properament (no feu cas d'això de properament, ho poso aquí per autopressionar-me una mica)