Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu. Totes les Normes del fòrum
Aquest és una mica diferent: a la primera pregunta he de triar un artista/grup i les següents preguntes les heu de respondre íntegrament usant noms de cançons de l'artista prèviament seleccionat. Poso unes normes per fer-ho més clar:
No fa falta que sigui fidedigne a la realitat, no crec que ningú vagi a comprovar-ho xd Però si que hi hagui certa coherència entre pregunta i resposta. No poseu algo del pal "'-On voldries estar ara?' '+Blau'".
S'admeten respostes en tots els idiomes.
És més divertit si ho fas sense consultar spoty/wikipeda/informacions random, només de memòria, però no tenim manera de comprovar qui fa trampes, oi? Vaja, estigueu tranquils que no som la CIA xd
Grup/artista escollit: Descriu-te: Com creus que et veuen els altres: Com descriuries la teva anterior relació sentimental: Descriu la teva actual relació: On voldries estar ara: Com ets respecte a l'amor: Com és la teva vida: Què demanaries si tinguessis un sol desig: Escriu una cita o frase sàvia: Ara digues adéu:
[b]Grup/artista escollit:[/b]
[b]Descriu-te:[/b]
[b]Com creus que et veuen els altres:[/b]
[b]Com descriuries la teva anterior relació sentimental:[/b]
[b]Descriu la teva actual relació:[/b]
[b]On voldries estar ara:[/b]
[b]Com ets respecte a l'amor:[/b]
[b]Com és la teva vida:[/b]
[b]Què demanaries si tinguessis un sol desig:[/b]
[b]Escriu una cita o frase sàvia:[/b]
[b]Ara digues adéu:[/b]
Grup/artista escollit: Arctic Monkeys Descriu-te: Mardy Bum Com creus que et veuen els altres: She's Thunderstorms Com descriuries la teva anterior relació sentimental: Why'd You Only Call Me When You're High? Descriu la teva actual relació: Do I Wanna Know? On voldries estar ara: Fireside Com ets respecte a l'amor: Love Is a Laserquest Com és la teva vida: Science Fiction Què demanaries si tinguessis un sol desig: Star treatment Escriu una cita o frase sàvia: I Bet You Look Good on the Dancefloor Ara digues adéu: Stop the World I Wanna Get Off With You
Grup/artista escollit: Varis... No he seguit la norma d'escollir un sol artista/grup, perquè sinó no ho podia omplir. Normalment conec unes poques cançons de cada grup, només. Descriu-te: Colorblind - Counting Crows / Moments - Tove Lo Com creus que et veuen els altres: She's so high - Tal Bachman (lol) Com descriuries la teva anterior relació sentimental: Break my heart again - Finneas Descriu la teva actual relació: Fuck I'm lonely - Lauv & Anne-Marie On voldries estar ara: Liz on top of the world- Pride and Prejudice Com ets respecte a l'amor: I want you but I don't need you - Amanda Palmer Com és la teva vida: Ready or not - Bridgit Mendler Què demanaries si tinguessis un sol desig: Don't Let me down - The Chainsmokers ft. Daya Escriu una cita o frase sàvia: World spins madly on - The Weepies Ara digues adéu: Lost in the moment - NF
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid
Uh, guai! Ho provaré, a veure què en surt Grup/artista escollit: The Beatles Descriu-te: Here comes the sun Com creus que et veuen els altres: Yellow Submarine Com descriuries la teva anterior relació sentimental: Help! Descriu la teva actual relació: All you need is love On voldries estar ara: Day Tripper Com ets respecte a l'amor: I will Com és la teva vida: Across the universe Què demanaries si tinguessis un sol desig: Hey Jude Escriu una cita o frase sàvia: Strawberry Fields Ara digues adéu: Hello Goodbye
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Hahaha, quan ho vaig veure ho volia fer però després se'm va oblidar...
Jo ho faré del meu grup preferit, The Corrs:
Grup/artista escollit: The Corrs Descriu-te: Confidence Com creus que et veuen els altres: Breathless XD Com descriuries la teva anterior relació sentimental: I Never Really Loved You Anyway Descriu la teva actual relació: At Your Side On voldries estar ara: Summer Sunshine (el confinament... XD) Com ets respecte a l'amor: Give Me a Reason Com és la teva vida: All I Have to Do Is Dream Què demanaries si tinguessis un sol desig: No Frontiers Escriu una cita o frase sàvia: Baby Be Brave Ara digues adéu: Goodbye XD
He vist aquest tema i m'he posat a pensar: de quin grup/cantant saps prou cançons per poder omplir això? I llavors m'he adonat que realment, el que jo escolto són musicals all day, o sigui que he decidit tirar per aquí. Per posar-m'ho més complicat, m'he imposat que no podia repetir musical!
Grup/artista escollit: Teatre musical <3 Descriu-te: Wandering Child - The Phantom Of The Opera Com creus que et veuen els altres: Don't Rain On My Parade - Funny Girl Com descriuries la teva anterior relació sentimental: Bad Idea - Waitress Descriu la teva actual relació: On My Own - Les Misérables (és la primera resposta que he tingut XD) On voldries estar ara: Far From The Home I Love - A Fiddler On The Roof <3 (unes vacancetes i ja torno, tranquis) Com ets respecte a l'amor: Someone Else's Story - Chess Com és la teva vida: Anybody Have A Map? - Dear Evan Hansen Què demanaries si tinguessis un sol desig: Seasons of Love - Rent Escriu una cita o frase sàvia: No One Is Alone - Into The Woods Ara digues adéu: So Long, Farewell - The Sound Of Music
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?
De sobte m'han vengut moltes ganes de fer aquest tag.
Grup/artista escollit: Manel Descriu-te: Flor groga Com creus que et veuen els altres: Criticarem les noves modes de pentinats Com descriuries la teva anterior relació sentimental: Avís per a navegants Descriu la teva actual relació: Fes-me petons On voldries estar ara: Roma Com ets respecte a l'amor: Aquí tens el meu braç Com és la teva vida: Nit freda per ser abril Què demanaries si tinguessis un sol desig: Al mar! Escriu una cita o frase sàvia: Els guapos són els raros Ara digues adéu: Benvolgut / Ai, Dolors!