Queen

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Queen

Entrada Autor: Padfoot »

He pensat com que som uns quants que ens agrada i ja haviem omplert un parell de temes amb videos de Queen doncs que obriem un tema propi i si hi ha algun insensat que no li agradi així no l'atabalem xD

Si algú tingues temps es podria currar una expliació en plan bibliografia del grup i aquestes coses que queden tan bé quan obres un tema, però com que no és el meu cas (estudiant tot el dia :cry: ) la proposta queda oberta per a qui li interessi :P

Anava a posar uns videos de We will rock you i We are the champions però he pensat que eren massa típiques així que us deixo aquest parell :P

Radio Ga Ga


Fat bottomed girls


PD: Algú ha anat a veure, o te previst d'anar, el musical aquest que fan ara? Què tal està? M'estic pensant si anar-hi o no :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Hola!!! Jo Queen el conec perque li agradava molt al meu pare i eren de la seva època. Jo he trobat això, lo que està en castellà:

1. Historia

En 1969, los estudiantes universitarios Brian May (guitarra y coros), Tim Staffel (bajo y vocales), y Roger Taylor (percusión y coros), se unieron para formar una banda de música llamada "Smile". El grupo dura un año y medio. Tim, decide abandonar la banda para continuar en solitario y Brian y Roger ofrecen a Frederick Bulsara entrar en ella. Frederick acepta, cambia su nombre por el de "Freddie Mercury" y el de la banda por "Queen". El grupo tiene dos bajos hasta que en 1971 entra John Deacon, lo que acabará con la formación de la banda. En 1974 consiguen su primer número uno con "Killer Queen", repitiendo un año más tarde con su gran canción "Bohemian Rhapsody". En 1976, el "Punk" se introduce en Inglaterra, y Queen y otros grupos de su época se encuentran ligaramente pasados de moda. Queen consigue sobrevivir gracias a su disco "News Of The World" con música más dura. En 1980, la canción de John Deacon, "Another One Bites The Dust" se convierte en número uno y Queen consigue un doble disco de platino. El descubrimiento de la bisexualidad de Freddie, hace que el público abandone a Quen en muchos lugares del mundo. En 1984, el grupo atraviesa una etapa difícil de peleas, y deciden ir un poco por separado. Pero Bob Geldof, invita a Queen a participar en el concierto más famoso de la historia, el "Live Aid", contra el hambre en África. Tras el concierto, Queen vuelve al estudio con ganas de grabar y se ganan de nuevo al público. Cuando Queen está en su mejor momento, Freddie cae enfermo por el SIDA. Queen tarda tres años en sacar otro álbum, "The Miracle", aparecido en 1989. "Innuendo" apareció en febrero de 1991, siendo el último disco de la banda con Freddie, que a su muerte en noviembre del mismo año, celebran al siguiente el "A Concert For Life" en memoria del cantante.


He trobat una pàgina on hi ha moooooolta informació, però no la pos tota perque és massa. És aquesta:http://www.monografias.com/trabajos14/q ... tml#INTEGR

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Bé, jo tampoc tinc temps de currarme una biografia, ni de traduir la que s'ha posat, ja que jo també estic estudiant (suposadament hi hauria d'estar)

Friends will be friends


i per acabar, un gran exit de Queen, que encara no sabia posat!!!! És molt maca i a mi em posa els pels de punta com al de Barcelona.

Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

nomes un apunt k em ve al cap, apart de Innuendo treuen el Made in Heaven, amb cançons k el freddi havia deixat gravades, algunes sense acabar. el treuen el 1995,com a album postum a la seva mort.seria genial poder penjar el concert de homenatge al Freddi.si no el teniu, us recomano sincerament k l'aconsegiu (o sea ser, Emule). es precios, i els cantants ho fan mol be. pero jo em kedare amb la versio del George Michel de Sombody to Love.en fin, vo a continuar dandole al estudio. altre dia ja ficare algu mes
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Uuoo jo tinc el cd de Queen recopilatori III on surten les cançons d'aquest concert i el Somebody to love es genial



El proper cop podries posar el video home :lol:
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Uoooo! Queen! :lol:

We will we will rock you! pam pam! xDDD



Ho sento eh, és que el meu pare es motiva amb aquest grup i des de petita m'ha motivat a mi també... :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jeje, ara mirant el basket he vist k al 3er kuart, crec, han posat aketa canço de Queen ^^ axis k aki us la deixo



Per cert, es One Vision

I aprofitant k la seleccio ha guanyat i tal(vaia partit, espectacular) pues deixare un tema mitic per aketes ocasions:



no havia vist aketa versio de concert de la canço...per cert, no cal k digi kina es oi¿? :wink:
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

iea, he trobat un altre video del We are the Champions, en directe, k crec k es millor. es del Live Aid.aket la musica es en directe, no com a l'altre ^^

"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

vaia pandilla de sosos....XD wueno, altre video de un temazo!Breakthru!!

"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Van amb el Hogwarts Express :lol: :lol: :lol:

Va, perquè en Raistlin no es queixi us poso algun video més :P

Aquest em sona que algú el va posar en algun altre tema, però ja que hi som posem-lo aquí també :wink:


Killer Queen

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

ole ole^^ XD se se, ja li agradaria al Hogwarts Express tenir la marxa del Miracle Express... per cert, vai ser jo el k va ficar el video del Show must go on...pero wueno, sent el pedazo de canço k es la pots possar on vulgis ^^
Wueno, un directe d'akets homes, al Live Aid...axo si k eren concerts i no lo k fan ara...XD de Crazy little thing called love

"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

:ballar: mmmmmm :ballar:

que grans!!!!!! Eran els millors, jo encara vaig tenir temps de disfrutar-los una mica (massa mica :cry: ). Aviu en dia encara donen molta canya (tot i no ser-hi, clar) i hi ha molta gent que no els van arribar a veure hi els hi encanta, gràcies a recopilacions!

Ufff, és que diria que totes les que tenen són boníssimes (no hem desagrada cap). Tinc tots els cd's i recopilacions............quina veu que fotia la "REINA" :mrgreen:

Són els amos!!! 8o si més no ho eran)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
nimfadora_aeris
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 7:41 pm
Ubicació: barcelooonaaa ^^

Entrada Autor: nimfadora_aeris »

hola! he vist que tenieu un forum de queen i no m'he pogut resistir!!bueno la veritat es que queen va marcar historia...i encara la marca...jo abans quasi no sabia que era i vaig anar a veure el musical de we will rock you quan va passar per barcelona...mare meva!!!va ser una passada! des d'aquell dia escolto queen! :wink: jeje i tot i que les cançons del musical son una passada i estan dobladas al castella, mes que res per que sino no entens l'obra XD, en angles fan pusar els pels d punta!

QuEeN fOr EvErRr!! :)
déejamee en paaaaaaaaaaaz
no me pienso duchaaaarrrrrrr


(8)platero y túuu

UO, tinc una fanficT!!!:
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?num=2599
: )

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

QUEEN ROCKS!!!

Després dels Beatles, son els millors!!! M'encanten!! Anava a posar un video pero no se com es fa... :cry:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per posar un video (ha de ser dels que estan penjats al youtube) has de posar Les lletres de l'adreça del video (sense el http://www.youtube.com/watch?v= i marcar-ho amb un

Codi: Selecciona’ls tots

[youtube][/youtube]
davant i darrere (el de darrere amb una barra /) :wink:

Escrius això

Codi: Selecciona’ls tots

[youtube]y6flM5C39eY[/youtube]
I surt així :P

Who wants to live foreveeeeer :mrgreen:

Respon