Un Musical Innominable

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Griss
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 19, 2015 3:57 pm

Un Musical Innominable

Entrada Autor: Griss »

Iep!
Sóc nova per aquí però he de dir que m'encanta que hi hagi espais com aquest per poder compartir el que un creu... que s'ha de compartir!

Avui escric per comentar el nou Musical que fan al Teatreneu sobre Harry Potter!!! Algú l'ha vist? Què n'opineu???? Jo l''he anat a veure i he reviscut la màgia com si fos el primer cop. El recomano 900%!!!!!!!!!

Es diu Un Musical Innominable, i no vull fer spoilers (de fet surt al tràiler) però hi ha coses com
Spoiler:
dos actors enganxats d'esquena que interpreten Quirrell i Voldemort.
Boníssim!!! No pares de riure, és una paròdia però amb tot l'amor que es mereix la saga... jo vaig al·lucinar, tinc ganes de repetir!! :DDDDDDDDDD

I si no les teniu totes... pregunteu-li a hpconan !!! :P

ticketing.jpg
Tenen un tràiler!! Un petit tast!!! https://www.youtube.com/watch?v=fUpJ_BSjZQs
https://www.youtube.com/watch?v=fUpJ_BSjZQs[/youtube]
[/color]
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Griss.

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Un Musical Innominable

Entrada Autor: Agatha Black »

Eis!

Jo el vaig anar a veure al setembre, quan el van estrenar per primer cop a Poblebou, está molt bé, oii? Probablement hi torni a anar ara al juliol, tot i que m'han dit que falten alguns dels actors...

I crec que la trama ja la coneixem tots! De fet és la versió en català de A Very Potter Musical, tot i que l'han barrejat una mica amb la segona i la tercera part, i han fet un mix...

Però si, els actors ho fan molt bé, és molt divertit!
Imatge

Griss
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. jul. 19, 2015 3:57 pm

Re: Un Musical Innominable

Entrada Autor: Griss »

Cert!!! Jo crec que s'ho han fet molt seu.. els actors són molt bons, no sé si en falten, només l'he vist al Teatreneu, jo.

Si falta algú, jo no el vaig trobar a faltar!! (Sí que hi ha diversos personatges interpretats pel mateix actor, segurament aquí es deu notar la diferència...)

I pel que fa al descompte del 50% en les entrades per ser de harrypottercat?? Quina casualitat!! I quina sort!! Repeteixo segur!! :D
Griss.

Respon