Polònia!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Polònia!!

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Sabeu que hi van haver queixes desde l'esglèsia per l'especial dels pastorets que van fer?? O_O
Bé, de fet ja feia temps que es queixaven per l'imitació del Papa, però aquells pastorets...Tampoc n'hi havia per tant...Si ni tan sols es van ficar qüasi amb els polítics... :roll: (a mi em va encanatr veure l'Acebes de Verge Maria...xD)

Us deixo el vídeo de la cançó final dels Pastorets: :mrgreen:


Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Roger J. Potter »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Sabeu que hi van haver queixes desde l'esglèsia per l'especial dels pastorets que van fer?? O_O
Bé, de fet ja feia temps que es queixaven per l'imitació del Papa, però aquells pastorets...Tampoc n'hi havia per tant...Si ni tan sols es van ficar qüasi amb els polítics... :roll: (a mi em va encanatr veure l'Acebes de Verge Maria...xD)
(...)

Bufa va ser genial l'especial de nadal... veure l'acebes i en Nadal fetn l'escena de l'anunciació... es que em caic a terra cada cop que veig el Nadal (Pam) xDDDDD

I la cançó de l'estil del 2007, 2007, ... però millor... em va agradar més i tot :D


POlonia Forever! xDD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Sí, jo també havia sentit que l' Església s' ha queixat :roll: Però els pastorets àdhuc van ser realment bons xDD I el Nadal va ser brutal pajarito, lògicament sin cola xDDDD

I la cançó és boníssima, encara que em segueix agradant més la de 2007, 2007, que Catalunya no faci un pet! xD. Llàstima que aquest any no hagin fet cap especial de cap d' any :eh:
Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Enllunada »

Ooh si! Em van encantar els pastorets :P
A casa meva coneixen en Nadal i et juro que no s'aguantaven del riure xDD Lo del "pajarito, lògicament, sin cola" va ser mortal xDDD :riure:
Aquest cap d'any no en van fer, però alló que van fer.. va ser una mica.. penós.. xDD Jo vull tornar a veure el Cuní cantant! Si senyor, amb la Rahola! Que per cert, on són?, fa temps que no diuen res :lol:
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Jomast »

Uaaaaaaa ahi rem vaig perdre el programa i pel qeu sembla va ser boníssim!!!!
:emtrenco :emtrenco :reverencia: :reverencia: :adora :adora
Genial el d'en llach i l'Herrera!


Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Enllunada »

Ostres, jo no l'havia vist el d'en Llach! Que bó xD :riure:
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Polònia!!

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Cuatro prepara una versió de 'Polònia' per a tot Espanya

• La direcció del xou de TV-3 i la cadena de Sogecable ja s'han reunit

Era qüestió de temps que arribés l'oferta, i ja s'ha presentat: la direcció de la cadena Cuatro està molt interessada a realitzar una versió en castellà de Polònia, la sàtira política de TV-3 que s'ha convertit en un dels grans èxits de Televisió de Catalunya, i en líder imbatible els dijous a la nit. Per aquesta raó, els responsables de la televisió de Sogecable ja s'han reunit amb la productora de Polònia, que encapçala Toni Soler, per començar a definir l'adaptació del xou català per a tot Espanya.
Malgrat que les converses entre les dues empreses encara estan en una primera fase, fonts pròximes a aquesta negociació reconeixen que no hi ha d'haver gaires problemes per poder adaptar, o refer, el format del conegut xou, ja que molts dels personatges polítics que hi apareixen són molt populars a tot Espanya i, és clar, s'expressen en castellà: Mariano Rajoy, Esperanza Aguirre, el general Franco, Miguel Ángel Acebes, José Luis Rodríguez Zapatero, María Teresa Fernández de la Vega i, naturalment, una de les grans estrelles del programa, el rei Joan Carles, juntament amb el príncep Felip i Letizia.
[...]


FONT: El Periódico

No no no no noo...T_T

Digueu-me que no es refereixen a que se'n van a cuatro....Si us plau....No poden fer això....XD

Però si ja van fer el Mire Usté i no va funcionar!

I a més a cuatro i per a Espanya deixaria de ser el nostre Polònia....><

Com que diu adaptació, espero que ho segueixin fent a tv3 i es refereixin a agafar els gags en castellà, muntar-los i fer-los a cuatro....Per favor, que sigui això... :atontat


Per cert, l'última cançó del Polònia....Tell me more! :ballar:


Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Enllunada »

Noooooo ><
Si home u_u' Polònia a Cuatro ja no serà Polònia.. .. Què faràn amb en Maragall, amb en Pujol, amb en Carod, amb en Saura, amb la Tura.. ?
Potser si que ho faràn així com tu dius, Tània, que ho faràn als dos canals.. TT

El gag del Tell me more genial, em vaig petar molt xDD :riure:
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

El Polònia està fet per Catalunya i si ho fan a Cuatro perdrà tota la gràcia u_u

Però si ho fan als dos canals a Cuatro hauran de treure el Maragall, el Pujol, el Carod, el Saura, la Tura, el Nadal, el Montilla, la Terribas, el Ramon Pellicer, el Justo Molinero, el Mas, el Duran, l' Oriol Pujol, el Puigcercós...

I llavors els de Polònia es posaran a fer gairebé tots el gags en castellà i es centraran més en Espanya i deixaran Catalunya una mica de banda u_u'
Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Polònia!!

Entrada Autor: li-kiow »

Quina pena, potser el que faran es emitir-lo en les dues cadenes i ja està, el Carlos Latre ho fa genial amb Justo Molinero Raaaaaadio teletaxi xDD, i amb en Ramon Pellicer: Hola nois! sóc en ramon pellicer xDD
tot i així ho seguiré veient, ojalà no passi com PAP que van canviar d'idioma i en català ho van fer uns altres...

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Costa »

Si fan això Polònia perd tota la gràcia... Espero que no ho canviïn i ho facin només a Cuatro.
Polònia és Tv3 i punto i si ha tingut èxit a Catalunya, a Catalunya es queda! Que facin una versió de Polònia en castellà, però amb altres actors, imitadors o el que sigui.

Resem perquè no se'n vagin tots a Cuatro i nosaltres ens quedem a quadres... :pray: :pray:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Feia molt que no passava per aqui... pero Polonia no m'ho perdo mai xD

Aixó que diueu de cuatro... doncs mas de lo mismo... alla perdrien molts personatges i si Mire usted no va triumfar, ves a saber ara pero :P

Pum chiqui guau guau xDDD

http://uk.youtube.com/watch?v=WTq_4k57vDI
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Polònia!!

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Afortunadament vaig llegir a la web de l'Avui (però ara no ho trobo :| ) que al final cuatro s'ha fet enrera amb el projecte de Polònia perquè era massa car fer el Polònia... :eh:
Cosa que no entenc perquè si ho poden fer a tv3, se suposa que cuatro ha de tenir més diners, no?...
No sé, tant és, l'important és que seguirem tenint el Polònia com sempre! =)


Per cert m'encanta com imiten a en Joan Herrera, ho fan molt bé...xD

I en Montilla en aquest vídeo del perfum del PSC... Sense paraules....jajaja! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Polònia!!

Entrada Autor: Costa »

Bé, avui una amiga meva de l'institut m'ha dit que el Losantos ha amenaçat a Polònia en denunciar-los pel gag d'ahir de la nuclear.

http://www.e-noticies.com/actualitat/lo ... 35004.html

En aquesta pàgina web ho explica tot.

Només dir que aquest home està com un llum xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Polònia!!

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Buff...Que es pot esperar del Losantos...

De fet suposo que ja estaria cabrejat amb ells quan van fer un gag que sortia el Losantos...Sota la taula amb l'Aznar...XD

I crec que una denúncia del Losantos fins i tot és positiva, indica que fan bé el seu treball de crítica político-social!


Per altra banda em sorprèn que ja al dia següent surti això, que ho veurà amb TDT o s'ho expliquen? XD

I el gag en concret, és dels que més vaig riure, a més el van gravar aquí al costat de casa meva, a les torres de Sant Adrià! xD (que no aporta res però m'ha fet gràcia dir-ho, hahaha!)


Respon