Series de TV

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Series de TV

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

a mi m'agradava Lost (però s'ha acabat :cry: va ser la meva sèrie preferida durant 4 anys i ho segueix sent) m'encanta Fringe, que la miro per internet desde ja fa molt i mola molt que la facin per TV3! :D Mireu-la, val la pena, però no us enganxeu a la meitat, és de les que s'han de mirar des del principi. M'agrada Erois, ara mateix no l'estic mirant però quan pugui la seguiré, i la veia per internet. Miro també skins, que no està mal però tampoc és gran cosa, m'agrada i també per internet. APM si que ho miro per la tele, quan puc. House és genial i quan no ho veig per la tele me'l baixo normalment. Però ara crec que l'han tret, no? Amb lo de que tele 5 ha comprat cuatro... vaia merda. Després miro de tant "The Office" que mola molt i són apítols molt curts i fan molta gràcia i la recomano. Les sèries que he deixat i que no crec que seguixi però que m'agraden són Alias, Gossip Girl (ni de conya segueixo, amb lo que enganxa i lo tonto que és..), Prison Break (poptser algun dia em ve i ho segueixo, però no ho crec) me llamo Earl (mola xD) i crec que ja ho he dit tot.
Ja veieu, casi no miro la tele perquè internet és millor. A la tele només veig house, APM de vegades i els dimecres i els divendres per dinar si estic sola miro els documentals del 33 (m'encanten!!) o escolto música. lol Això sí, lo d'internet, és millor baixar-s'ho, posar-s'ho en un pen i mirar-ho a la tele que es vegi bé i per sopar, que així no perds temps (a les tardes per mi és impossible..)
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Respon