series de disney channel

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

series de disney channel

Entrada Autor: hermione potter »

Aqui teniu un tema per comentar les series de disney channel que mes us agraden o que menys us agraden d'acord, donc qui us ho deixo i comeceu a comentar
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: series de disney channel

Entrada Autor: Potter_granger »

A mi, les que més m'agraden són Phineas y Ferb, que està molt bé, i Los videos caseros más divertidos de América, que hi ha uns vídeos t'hi parteixes de riure. :lol2:
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: series de disney channel

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Dooncs jo no és que m'ho miri gaire, ara mateix, precisament. Però bé, sempre puc dir els que m'havia mirat i m'agradaven. Això sí, com que a casa el Disney no va arribar fins que va ser gratuït (amb la tdt?) moltes sèries me les mirava en altres canals, per tant, si alguna no és Disney Disney... don't kill me .

Bé, doncs les que m'entusiasmaven eren Lizzie McGuire, So Raven, Los magos de Waverly Place, Hotel dulce hotel, Sunny entre estrellas... i aquí em vaig quedar.

He de dir que per coses que he anat sentint el canal ha canviat molt, i el missatge que donen als espectadors també. Mentre que abans promovien el respecte i com ho diria... l'autoestima', ara juguen amb el tema del menjar, de les faldilles curtes i els tres quilos de maquillatge en nenes de 10 anys. Vaja, que es deixen emportar per les modes 'auto-destructives'.

Però ei, que tampoc ho puc afirmar.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: series de disney channel

Entrada Autor: harry_james_potter »

ginny_weasley_potter ha escrit:He de dir que per coses que he anat sentint el canal ha canviat molt, i el missatge que donen als espectadors també. Mentre que abans promovien el respecte i com ho diria... l'autoestima', ara juguen amb el tema del menjar, de les faldilles curtes i els tres quilos de maquillatge en nenes de 10 anys. Vaja, que es deixen emportar per les modes 'auto-destructives'.

Però ei, que tampoc ho puc afirmar.

Afirma, afirma, que si no fos per Phineas i Ferb Disney Channel seria un canal moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot demacrat.
Ara només ho és moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt.



Ha perdut moltíssim en els últims anys i les últimes sèries que han anat posat són el mateix: o els que ells diuen "problemes d'adolescents" o persones xisclant (o el que és pitjor, una mescla que les dues coses).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: series de disney channel

Entrada Autor: hermione potter »

Si es mes d'aixo pero es el que ara hi ha a totes les series no nomes en aquestes perque es tot de nens petits, adolecents i aldults no hi ha cap terme mitja de petits a adolecents
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: series de disney channel

Entrada Autor: Potter_granger »

És veritat, jo abans no el veia massa (sobretot perquè no feien les sèries que m'agradaven a l'hora que mirava la tele), però ara una de les millors sèries que té no la veig gaire perquè la fan cap a les onze, una cosa així, i no s'acaba fins passada la mitjanit, i no acostumo a veure aquests canals tan tard, sinó que veig altres coses...

En fi, que és cert que ha canviat molt.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: series de disney channel

Entrada Autor: hermione potter »

JA PERO ARA A AQUESTA EDAT FA GRACIA VEURE AQUESTES COES, AL MENYS A LA MEVA
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: series de disney channel

Entrada Autor: Arwen Black »

ginny_weasley_potter estic completament d'acord amb tu, s'ha canviat el missatge...

Entenc que els canvis costen d'acceptar: el concepte "en els meus temps les coses eren millors" és repetit i repetit sigui quina sigui la generació (menys els més petits que no poden comparar sense veure-ho). Per exemple, bastanta gent gran ho diu incansablement. Canviar és bo, però si es va a pitjor en comportament general, respecte, autoestima... doncs no.

Trobo que tot depèn de per què surt el que surt a la televisió. A favor de què estan les persones que decideixen què sortirà: els valors? El fet de posar sèries i programes més educatius a les tantes de la nit a mi m'aclara la resposta... Per no desviar-me del tema acabo dient que almenys a mi, m'alegra que la Lizzie McGuire fos el meu model de comportament. I contestant a la pregunta d'aquest tema, com he dit he vist Lizzie Mcguire (que pel que tinc entès abans era una estrella Disney així que encara que no la veiés en aquest canal crec que és correcte si l'anomeno com de l'equip), i desde que va sortir la tdt, algo de Hotel Dulce Hotel i una idea general de la resta de sèries que surten (no dic que totes estiguin fatal però en general hi han aspectes que no em convencen)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: series de disney channel

Entrada Autor: harry_james_potter »

Arwen Black ha escrit: [...]
i desde que va sortir la tdt, algo de Hotel Dulce Hotel i una idea general de la resta de sèries que surten (no dic que totes estiguin fatal però en general hi han aspectes que no em convencen)
"Hotel, Ducle Hotel" va començar essent una sèrie per nens que feia riure -encara que un cop ets "gran" penses <<Què coi és això?!>>-, però va arribar un moment -per sort meva jo ja era una miqueta gran u ja no seguia tant la sèrie- que va començar a entrar en decadència -com el canal, vaja-.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: series de disney channel

Entrada Autor: hermione potter »

Si pero jo ja us dic que araa la adolecencia, com jo estem acostumats a veure aquestes coses, segurament quan em faci gran trobare el mateix que vosaltres
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: series de disney channel

Entrada Autor: Potter_granger »

Tens raó, jo també estic a la adolescència, i quan veig les coses aquestes(menjar, minifaldilles, tres kg de maquillatge en nenes de deu anys...) ja dic: quina pu... merda de sèrie, no ho haurien ni de fer.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon