Mirall de Gised

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Mirall de Gised

Entrada Autor: marta_ginny »

Bona nit a tothom!

Com sabeu, el Mirall de Gised és mensual, i... (drumroll)... s'ha acabat el mes! Per tant, aquesta nit a les 12 tancaré el mirall que hi ha ara i posaré el nou!

Tot i això, com que s'han anat enviant entrades durant tot el mes, el període de votacions s'allarga uns quants dies, perquè tothom pugui votar les que s'han afegit més recentment. O sigui que ja ho sabeu! Aneu al mirall i puntueu les diferents entrades! El dia 29 de juny s'acabarà el període de votacions i es decidirà un guanyador :)

Res doncs, això és tot. Felicitar-vos als que hi heu participat, perquè hi ha unes entrades moooooolt bones! I si no us hi heu afegit aquest mes, no us preocupeu, que els miralls no paren! (De fet, encara teniu mitja horeta :P Si sou ràpids hi ha temps! I si no, a les 12 teniu una altra oportunitat!)

Apa, participeu molt i guanyeu molts punts per a la vostra residència!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: marta_ginny »

Com que ha arribat el 30 de juny i s'han acabat les votacions, tinc el plaer d'anunciar-vos que la guanyadora d'aquesta edició del Mirall de Gised amb 4,7 estrelles és...

L'Agatha Black!!!!

Felicitaaaaats! 30 punts per Gryffindor! Apa doncs, feliciteu l'Agatha i participeu molt al mirall d'aquest mes! Menció especial als altres participants d'aquesta edició: Arwen Black, hermione potter, Antares_Black, harry_james_potter i Potter_granger! Un aplaudiment per a tots i totes!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Oriol Weasley
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. juny 27, 2015 3:22 pm
Nom: Oriol

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: Oriol Weasley »

No sé pas com eliminar un dels diàlegs que penjo al Mirall de Gised, ja que en un vaig ficar "sabi" en comptes de "savi" i en un altre em vaig deixar d'escriure part d'un diàleg... Algú ho sap?

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: hpkarina »

Hola, Oriol! A mi m'apareix a sota de cada diàleg l'opció d'editar, però potser és perquè sóc moderadora! :S Si a tu no t'apareix, digues quins diàlegs vols canviar i t'ho canvie jo!! :)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: marta_ginny »

Sé que vaig una mica tard... però em volia assegurar que es comptaven les puntuacions abans que es doni la Copa Interresidències!

I l'últim Mirall de Gised l'ha guanyat... l'Antares_Black! O sigui que 30 punts per Slytherin!

A final de mes tancarem el que ja hi ha posat, assegureu-vos que hi dieu la vostra! Fins aviat!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: marta_ginny »

Bona nit!

Us volia informar que el Mirall de Gised ha tornat! Hi ha una nova foto molt nadalenca, i podeu continuar votant per l'últim mirall fins el dia 30, que determinarem el guanyador!

Vinga, doncs... a fer funcionar la imaginació, a veure què feu dir als professors! Sort a tots!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: marta_ginny »

El Mirall de Gised torna! El Mirall de Gised torna!

Novament, tanquem un mirall i n'obrim un altre. Ja podeu començar a escriure els vostres diàlegs en la nova foto: "Converses indiscretes"! També podeu continuar votant a "Bon ball de Nadal!" fins a final de mes.

Per acabar, em complau dir-vos que l'última guanyadora és l'Agatha Black! Felicitats i 50 PUNTS PER A GRYFFINDOR! Si no heu llegit la seva entrada correu a fer-ho, és divertidíssima i hem de reconèixer que molts som culpables d'alguna de les coses que hi diu xDD

Apa doncs, fins la pròxima i que voli la imaginació!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

polikos
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dl. abr. 11, 2016 4:51 pm

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: polikos »

gracies!

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: marta_ginny »

I ja hi tornem a ser! Hi ha una imatge nova de trinca al Mirall de Gised, o sigui que toca fer volar la imaginació :)

D'altra banda, tanquem el període de votació de la imatge "El ball de Nadal", que ha guanyat l'hermione_phoenix! Per tant... 50 punts per a Gryffindor! Moltes felicitats!

Recordeu que teniu una imatge oberta per a votacions i una altra per a nous diàlegs. A veure què se us acudeix!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Marc piju
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dg. juny 11, 2017 10:52 pm
Nom: Marc Scamander
Rang: Griffindor

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: Marc piju »

Hola el mirall de gised pots fer dialegs però no és poden veure ni llegir es queden en un rectangle prim i llarg
Ho podríeu arreglar sisplau els administradors?
Starwars

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: Jomast »

Ja està arreglat!

Avatar de l’usuari
Marc piju
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dg. juny 11, 2017 10:52 pm
Nom: Marc Scamander
Rang: Griffindor

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: Marc piju »

Gracies :clap: :clap: :clap:
Starwars

Avatar de l’usuari
Marc piju
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dg. juny 11, 2017 10:52 pm
Nom: Marc Scamander
Rang: Griffindor

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: Marc piju »

El 1 de gener podríem canviar de foto del mirall de gised? :
Starwars

Avatar de l’usuari
Lof
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 27
Membre des de: ds. jul. 20, 2019 1:56 am
Rang: Orde de Marlí de primera clase
Ubicació: In your mind, right now.

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: Lof »

Boneeees! Sóc nou a la pàgina i espero que no soni malament ni res semblant, però potser que anem canviant de foto no? XD


Cya!
It was as if Snape had started handing out sweets.

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Mirall de Gised

Entrada Autor: Antares_Black »

Yep!
En Lof té raó! Que m’encanta veure l’Snape i la McGonagall lluint figura a Gised, però també voto per un canvi d’imatge.

marta_ginny, manifesta’t!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon