Les 4 linies dels nassos!

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Les 4 linies dels nassos!

Entrada Autor: Finalpotter »

Gent estic fins als nassos de veure post amb quatre linies explicant que estic ficant aixo per omplir les 4 linies necessaris. O amb linies curtes per arribar al "minim" de linies fixat. D'aquesta manera el forum esta pitjor i comença a fer pena. Si amb dues linies has ògut dir el que volies (i te sentit i esta minimament desarrollat) doncs molt be, dona-li a "trametre" sense afegir dues penoses linies per arribar a les 4 que l'unic que fas es pena.

jo en algun missatge ho he fet (amb ironia i en plan per criticar-ho) pero en molts pocs.

PD: Espero que ningu s'hagi sentit ofes pero es el que penso.
PPD: En aquest missatge no pot faltar el mitic "Pau, amor i bon rotllo".

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo crec que tens tota la raó perquè si en un missatge dones la teva opinió i ho raones bé en comptes de posar "si" o "no"és igual les línies que ocupis. Jo lu de posar espai que falta per omplir quatre línies no ho fet mai però cansa una mica
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Jo diria que tens raó, he vist molta gent (sense criticar) que ficava allò de: espai per omplir quatre linies...
Si vols ocupar espai posa totes les lletres a les paraules o no diguis tonteries o coses curtes, perquè l'únic que fan es lleig al fòrum, i si numes us surten tres línies o dues i si estan ben desarrollades i amb contingut tampoc us tallaran el cap no?? ... vaja això suposo xD

PS: PAu Amor i bon rotllo

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

sí, jo ho he posat uns quants cops, però es que si voleu 4 linies i no es poden ocupar, que? No patiu que jo això ho poso més aviat com a tonteria, i no pensava posar-ho en gaires missatges més!

PD: si podeu, mireu una web que es diu http://www.letterjames.de, està molt currada! és per personalitzar-te imatges de manera que sembla que tu, per exemple, hagis pintat un graffiti a un pont! ja sé que això no vé al cas, però és molt divertida!
...HD...

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

si,teniu raò,encara fa més pena que si haguessis ocupat menys de 4 linies.
Jo ho he posat uns quants cops,però hi ha usuaris (que no mencionaré) que quasi mai ocupen més de 3 linies i que posen això per ocuparles,i no serveix per res,no s'ocupen pas,les 4 linies.
M'estimo més que no posin 4 linies que que posin
espai per omplir 4 linies la veritat es que ja ralla,una mica ja va bé per fer conya i aixi pero tant...
Finalpotter ha escrit: PDD: En aquest missatge no pot faltar el mitic "pau,amor i bon rotllo"
:heart: :heart: igualment!
Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Sí, es que jo he vist que molta gent ho posava (la primera vegada que ho vaig veure em va fer gràcia) però a mesura que ho he anat veien ho he anat aborrint i ha perdut la gràcia.

Així que demano sisplau sense ofendre a ningú que pareu de posar-ho per respecte als altres.

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

weno...jo pararia de posar el meu mitic hamster-hamster-hamster per omplir les quatre linies si se m'ocorrera que posar, però solc entrar al forum els divendres per la nit, i clar...quan vull escriure algo tinc l imaginació més seca que una espardenya ( ahi veureu la son que tinc, que fins les comparacions m'ixen roins). ale au cacau.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

A veure, les 4 línies són unes...directrius....Bàsicament, xq fa tempsva dir-se: raoneu els missatges i expliqueu-vos, en comptes d'una paraula o un emoticó o poca cosa....I com NO es va fer cas (val, a veure, la majoria sí, eeeeh¿?), doncs això és una forma d'intentar q la gent raoni els missatges...
Res pecte a això...:
Elenagir ha escrit:M'estimo més que no posin 4 linies que que posin
espai per omplir 4 linies
És cert, em sembla una mica..."tonteria" possar aix``o de espai x a 4 línies...Veieu?? Ni q les normes diguin q fins i tot s'han de possar 4 línies xq així x fi es raonaran els missatges, encara n'hi ha q no!!
Però està clar, els q ho raonen, ho poden fer en 2 o 3 línies...Com diria el Barbossa de PdC....^^ <<El código no son unas normas, simplemente consisten en unas "directrices"...>> XD
Finalpotter ha escrit: PDD: En aquest missatge no pot faltar el mitic "pau,amor i bon rotllo"
Amen!! XD

:ballar: :ballar:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hehehehe. XD

Doncs quan faig menys de quatre línies acostumo a posar això. :lol:
Sabia que passaria això.

Ahir ho vaig tornar a fer i em vaig ratllar jo mateix de posar-ho. :P 8)
O sigui, que ja no ho tornaré a posar més. :boohoo:

(No sé per què, però tenia el presentiment que això passaria :ballar: ).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Les normes hi són per complir-les, però amb sentit comú!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

ultimament, kuan sabia k no ompliria les kuatre linies u posava u posava en lienies curtes...
nu u fare mai mes!!! stik penedida!!! po nu mimaginava k passes aixo, a vegades no sabia com mes explicar el missatge i...

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Jo he posat lo de les 4 linies un parei de vegades xk no volia k se me borrassin el missatges, pero preferesc explicar-ho be i fer mes espais.
AQUESTA NORMA ES LLEVARA????
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

esque es una merda lo de les 4 linies i si amb 1 en tens prou!!!! quina verdadera merda ja podrien deixar-nos en pau, amb aquesta merda!!! jo soc de les que fen el espai per ompli les 4 linies !!! es ingust que si no posem 4 linies ens ouguin treure el missatje!!!!

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

¬¬ Algun problema amb les normes del fòrum?

Si ho fem és perquè els usuaris raonin les seves opinions, no per fotre a tothom. A veure quan comenceu a entendre-ho, ja seria hora.

Amb una línia en tens prou anni per fonamentar el que dius? O series dels típics usuaris del: Jo també penso el mateix/Sí, sí, tens raó i variants?

Perquè justament les 4 línies són norma obligada per evitar aquests missatges inútils, i aquest tipus d'usuaris ¬¬

He dit!
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

illuminati ha escrit:¬¬ Algun problema amb les normes del fòrum?

Si ho fem és perquè els usuaris raonin les seves opinions, no per fotre a tothom. A veure quan comenceu a entendre-ho, ja seria hora.

Amb una línia en tens prou anni per fonamentar el que dius? O series dels típics usuaris del: Jo també penso el mateix/Sí, sí, tens raó i variants?

Perquè justament les 4 línies són norma obligada per evitar aquests missatges inútils, i aquest tipus d'usuaris ¬¬

He dit!
Bé, bé... Jo crec que amb menys de quatre línies (algunes) opinions es poden expressar prou bé, sense que sigui una frase de l'estil que dius. Personalment, crec que aquesta norma es podria treure i tan sols demanar a la gent que raoni.

Si seguissim les normes, actualment haurieu d'esborrar mooolts missatges (ja que n'hi ha mooolts que no arriben a les quatre línies). Si traiem aquesta norma, només haurieu d'esborrar els missatges que "no estiguin raonats" o que no tinguin contingut.

Com ja he dit més amunt (sense explicar gaire, ho sento, no tenia gaire temps) les millors normes a aplicar són les del sentit comú. Si algú no té sentit comú, ja li esborrareu els missatges / l'avisareu / l'expulsareu, però crec que per la gran majoria de gent (que acostuma a raonar, encara que sigui minimament, els missatges) no cal posar aquest tipus de normes.

A vegades és gairebé impossible arribar a les quatre línies i, alguna gent, utilitza les coses que ja han dit abans (frases molt curtes, text inútil...) i això encara és pitjor. El que hauria de quedar clar és que, si no s'arriba a les quatre línies, no passa res, sempre i quan el missatge estigui ben raonat i explicat.

Això és tot!

PD: Espero que no hagi sonat... borde? Estic molt content amb tots els moderadors/es i administrador del fòrum i crec que fan molt bona feina, però crec que aquesta "norma" s'hauria d'adaptar millor. Bona feina ;)

Bloquejat