HpCat Ràdio -Números i Participa!

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ue!!!!

Primer de tot disculpeu que això ha estat mort una temporadeta però coses que pasen :P

Ben aviat començarem a gravar ja per poder fer un número nou el més aviat possible... aquesta tarda hem poso a buscar fragments i us faig arribar les frases que hagueu de fer cadascun de vosaltres. Seria bo que tinguessiu els llibres en edició catalana però com que no ho sé, ja us transcriure els fragments per si de cas :P

He vist que tenim dues noves incorporacions però que no teniu cap personatge, doncs a veure...

Així que de moment tenim:
Harry Potter - Roger J. Potter
Ron Weasley - Hpconan
Hermione Granger - Charlotte_Evans
Fred&George Weasley - Meitantei_Guille
Dobby - Enllunada
Fleur Delacour - Neus_snitch
Ginny Weasley - LunaLovegood92
Luna Lovegood - Costa

A partir d'aquí podeu triar qui vulgueu, però tenint en compte que ens falten personatges força importants, molts encara :think:

Ginny_weasley_potter: no sé si encara estas interessada. De personatges pots triar el que a tu t'agradi més i vegis que pots interpretar prou bé (no som professionals aqui xD)

Kikfofo: perdona per ser un pèl brusc potser, però com que no sé si ets un noi o una noia no et puc dir quin personatge pots fer, suposo que si vols fer de Voldemort deus ser un noi, però per si de cas :P. Així que tria el que més bé puguis interpretar tu... Si vols fer de Voldemort estaria bé :ok

Eric Ardan: no sé si té veu de baritón lleidetà... però no et molaria fer de Dumbledore? :P És un dels personatges així importants que encara falten i crec que et quedaria bé no? Ja hem diràs alguna cosa... si no pots fer d'Snape que potser dòna més joc :P

Ah, vaig rebre un mp tb de la Luna_20 i si no recordo malament varem acordar que fes de narradora, però també pots fer algun altre personatge que no parli tant. Hauras de tenir en compte que hauries de canviar una miqueta el timbre de veu per a que no es noti tant que ets tu. Ja hem diras alguna cosa!

Doncs bé, ara començare a mirar fragments i us aniré enviant les frases via mp. Aixi que aneu controlant que sovint ens despistem amb els mps. Per qualsevol cosa podeu enviar-me un mail que potser es mes còmode (rogerjpotter[ensaimada]gmail.com) o si hem teniu ja al msn doncs per alli em comenteu el que ;)

Salut!
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

bueno jo si k ncara stic interesada a fer-ho!!

el problema es el personatge k no se macudeix!!

bueno kuan tingui alguna cosa al cap ja to diré ok??
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: Eric Ardan »

*gargall*

Quan arrenca això? Jo ja porto dues setmanes repetint histèricament les següents frases que no sé perquè m'han vingut al cap:

- Són aquí per aprendre la subtil ciència i l'art exacte de fer pocions... En aquesta classe poden aprendre a premsar la fama, a destil·lar la glòria, fins i tot a posar-li tap a la mort... Això sempre que no siguin una colla de capsigranys com els que normalment passen per aquí.

- Míster (RJ) Potter, our -pausa- new -pausa- celebrity.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: Getta91 »

PUJO EL TEMA!!!!!!

Vull un nou número de harrycat... rrràdio!!!

I doneu-me un personatge va, que ja que és estiu alguna cosa podré fer x)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: rodlel14 »

Hola! Feia temps que no mirava el tema i no ho havia vist... sóc en kikfofo, pero m'he canviat el nom. Tranquil Roger, que no passa res. Sóc un noi, i si pogues fer de Voldemort estaria bé.
Sento no haver mirat més aquí, però men vaig oblidar. Segueixo estanti interessat!!!

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

no se si encara hi soc a temps però bueno, mo he estat pensant i, nose, podria ser... o la xo xang o la marietta... o inclus la trellanew o la gemma gemec.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: HpConan »

Va, doncs aneu organitzant això dels fragments dels llibres (eh, Roger xD), i en quant torni, m'hi poso ^o^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: HpCat Ràdio -Números i Participa!

Entrada Autor: Jomast »

Hola,

Estic intentant fer la secció de la radio,

Falta algun dia? a aquesta direcció?
http://www.harrypottercat.cat/radio/

gràcies! :clap:

Bloquejat