HpCat, expandim-nos! (projectes)

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Sdaraniel »

Va vinga, fora la vergonya, televisió? i ho organitza la neus_snitch? Pot estar bé... Vinga va, m'hi apunto!
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: neus_snitch »

HPCAT TV

1.Jo
2.Roger
4.Marina
5.Meitantei_Guille
6.Hatxe
7.Jotgi
8.Sdaraniel


De moment crec que no està malament per començar... Encara que estaria bé que fórem més gent i, sobretot, que s'apuntara gent que visca prop i tinga possibilitats de quedar per gravar-ho (per exemple, Lia, Carla, Irene, Costa... Solen fer quedades, aniria molt bé que gravaren encara que fóra un poc).
Hui necessitava entretindre'm, així que he escrit un esbós de guió. He pensat en una espècie de Diario de Patricia (l'inconvenient és que hauria de gravar-ho sempre, com a mínim, una persona fixa), amb una Patricia que tinga un altre nom (per exemple, el seu nom real o el nik del web), caracteritzada com una dona amb molta supèrbia, falsa i arrogant, amb molt de caràcter. En aquesta edició del programa en concret farien falta, com a mínim, 3 personatges més: Una xica Pija i el seu novio. El novio hauria de fer també de segurata al principi, posant-se alguna cosa que canvie notablement el seu aspecte, a no ser que hi haja prou gent gravant i puguen fer-ho dos actors distints. L'últim personatge és un xic (o una xica) del públic. Per exemple;

Rètol en .gif: Imatge de “El Diario de Patricia” que acaba convertint-se en “El diari de [introduïu ací el nom de l’usuària o usuari disposat a fer de presentador], ratllant la lletra final de “Diario” i fent també una línia al damunt de “Patrícia” per posar el nom de [l’usuari o usuària]. Ha de notar-se prou cutre, en pla Paint.



_Musica del diari de Patrícia [es pot gravar de la televisió quan sone]

PRESENTADOR/A (PRE): Hola a tots, com estan? Hui...
PÚBLIC (PU) [Si falta gent poden ser 4 o 5 amics o familiars (o en el seu defecte, nines i peluixos) sentats en cadires a l’altra banda de la presentadora o presentador, en front de les cadires destinades als convidats] : Béé, [nom de l’usuària o usuari] i tu?
PRE: (Somriure fals)Era una pregunta retòrica.
1 PU (Un del públic) S’alça: Volem un programa laïc! Sense retors ni al•lusions a l’Església!
PRE: (Sospira, avorrida) Seguretat! (amb un moviment de mà assenyala el que s’ha alçat del públic)
(Entra algú vestit de negre, que s’emporta el que ha cridat del públic arrossegant-lo fins desaparéixer de la càmera. El dl públic crida)
PRE: Algú té alguna objecció més?
(S’enfoca al públic, tots callen. Pot sentir-se el so del vent [només cal que qui tinga la càmera bufe fluix])
PRE: Bé, com anava dient, hui tindrem uns convidats molt especials. Conec una xica que es diu Manuela [per dir un nom] i vol suïcidar-se. Endavant, Manuela! I ara, passem als convidats. És una adolescent de 3r d’ESO i es diu Cristina. Li agradava el seu estil fins que descobrí que era massa pija per a ser friki, i massa friki per a ser pija. Ara té un complicat encreuament mental que no li deixa decidir-se per una de les dues tendències. Endavant, Cristina!
(Entra una xica aparentment pija, però amb ulleres rotllo Potter i vareta, i la cicatriu pintada a una galta.)
PRE Bon dia, Cristina.
CR Són les 5 de la vesprada.
PRE He dit bon dia, Cristina. (somriure fals)
CR (Amb resignació cap a la càmera) ja m’havien dit a mi que esta és més marimandona que una alcaldessa del PP... (cap a PRE) Sí, tens raó, bon dia, [Nom de l’Usuari/a]
PRE Conta’ns el teu problema, Cristina
CR Per a què? Si ja l’has contat tu...
PRE Tens raó. Bé, oblida el que he dit abans, la teua miserable veu ja no ens fa falta per a res. Per on anava? A veure... (mira el guió mentre diu en veu baixa, com pensant en veu alta, amb cara de buscar alguna cosa) sí, ja ha passat quan la pija fa la seua explicació i ara en teoria jo l’he d’interrompre per a dir... Ah, sí! (veu normal i cara falsa) Tenim una sorpresa per a tu, Cristina. Una persona ha vingut per ajudar-te a superar el teu conflicte intern. T’imagines qui pot ser?
CR Ah, segur que és l’imbècil del meu ex. No aprendrà mai que no vull saber res d’ell?
PRE Oh, ho sent, Cristina, la teua ment no és prou àgil com per averiguar-ho. El nostre convidat sorpresa té 16 anys i fa temps va mantindre una relació amorosa amb Cristina. Ara han tallat i ell, preocupat per la seua obsessió, ha decidit recuperar el seu amor ajudant-la.
CR Això és el que havia dit jo!
PRE No es preocupen pel nerviosisme de Cristina (cap al públic), la seua malaltia l’afecta. Endavant, Pepe!
(musiqueta del diario, aplaudiments)
Entra Pepe
PEPE Hola, sóc Pepe! I sóc maquillador d’este programa. Podria haver utilitzat la porta dels treballadors, però esta em pillava més de pas. (Li pega un bes a PRE [Si no hi ha confiança, a la galta U.U] ) Hola, carinyo! T’he deixat un platet d’arròs al forn al microones. Me’n vaig ja a la faena, val? Fins ara!
PRE No és més curt perquè no s’entrena, el pobre. Disculpen la interrupció. I ara, Endavant, Josep!
Musiqueta i aplaudiments.
Entra Josep.




Al final se me n'ha anat l'olla i ha eixit un altre personatge T.T Pot fer-lo el mateix que el del públic, crec jo. Esta nit o demà acabe esta edició del programa, si voleu. Fins ara!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Nika molt bo el Diario de...

llàstima que no et pugui fer de public, però per qualsevol altre cosa ja saps que si ;)

Gent, a veure si us animeu que estem oblidant-nos d'això eh... que potser molt i molt descollonant fer un POtter TeVe... però con gafas xDDD Val, val... ja callo xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: JoTGi »

Compteu amb mi per qualsevol cosa "darrera càmeres". Edició, muntatge, fer alguna "presentació", qualsevol cosa. Aquests dies no tinc molt de temps, però per fer una cosa així es treu el temps d'on calgui :P

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Sdaraniel »

Sí, lo del diario de Patricia està molt bé la idea és bona. Jo faria de presentadora però no colo com a superbia i arrogant, ni per caràcter ni per físic. Em veus i l'últim que penses és que encaixi amb la descripició de la Patricia... Aviam si convenço al socarrat perquè participi en alguna cosa...
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Re: Revista d'HPCat

Entrada Autor: neus_snitch »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
Marc Riera ha escrit:Home, i si algú s'anima a fer una secció de música podríem fer versions de lletres de grups coneguts (com la secció d'aquesta web), i posar-li de nom "El racó de la (ara no sé com es diu la cantant aquella que surt al 6è llibre i que li agrada tant a la sra Weasley...)" Però fa falta gent voluntària xD
Celestina Picdeguerra! xD

També podria ser de les Mistery Sisters...

En la secció de música podriem fer això: el primer número, possar-ne alguna de les millors del cançoner del mag que hi han ja a la web (i també si us inventeu alguna, és clar! u_u) , i possar una direcció perquè els lectors que s'animin puguin enviar la que vulguin!

Clar que qui s'encarregui de la secció també hauria d'inventar-se, així que si algú s'anima... :wink:

Crec que seria una manera de revitalitzar aquesta secció de la web, que és original i està molt bé!

Jo aniria més enllà...

Ja li ho he comentat al Roger i hi està d'acord. Crec que estaria bé que muntàrem un grup de música. No s'espanteu! No és tan difícil. És buscar algú que cante bé, algú que sàpiga tocar instruments i després ho juntem amb l'Adobe, no cal ni que quedeu per gravar-ho. Pel que a mi respecta, sóc una negada amb la música, però m'oferisc a fer lletres, tant pròpies com versionades, i si fa falta tinc nocions de solfeig que en cas d'anar molt apurats em vindrien bé per composar.

Què me'n dieu?


[Per què sempre sóc jo qui té les idees de bombero? T_T]
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Revista d'HPCat

Entrada Autor: Costa »

neus_snitch ha escrit:[Per què sempre sóc jo qui té les idees de bombero? T_T]
Perquè sinó, no series la Nika :lol: :lol:

Fer un grup de música???? Ai mareta... xDDD Jo em puc oferir per ajudar... però el que és cantar... jo malo malo i només sé tocar la flauta :oops: :lol: :lol:

La intenció al menys conta?
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Re: Revista d'HPCat

Entrada Autor: neus_snitch »

Costa ha escrit:
neus_snitch ha escrit:[Per què sempre sóc jo qui té les idees de bombero? T_T]
Perquè sinó, no series la Nika :lol: :lol:
Sí, té la seua lògica :think:
Fer un grup de música???? Ai mareta... xDDD Jo em puc oferir per ajudar... però el que és cantar... jo malo malo i només sé tocar la flauta :oops: :lol: :lol:

La intenció al menys conta?
Clar, clar, la intenció és el primer. I si em busques algú que cante, millor xD
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Enllunada »

Eii xDD
Nika havies de ser x) Nah, que a mi em sembla bé. Però jo fa moolt temps que no toco res i no sé pas si sonarà la flauta eh xDD
Jo us poso a disposició una (si fa falta dues xD) flautes dolçes, una contralt i una baixa. Però la baixa té la clavilla del Do de baix espatllada i no sona x) (la que va acoplada del Re no ho sé, després ho miraré).

i no sé si el meu germà podria fer quelcom amb la guitarra xD
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Pau_55 »

jo podria ajudar sempre k no fos molta feina
jo canto fatal :avall pero toco el saxo tenor prou be :ok
pero com o fariem tocariemper separat i despres o juntariem tot??????
:think:
bueno si o feu maviseu

Avatar de l’usuari
Hermy_0
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:45 pm
Ubicació: dins de lescola de hogwarts!
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Hermy_0 »

holaaa!!

aviam, acabo de veure aquest tema on hi ha mil coses que m'agraden.

Pel que fa la revista: M'encantaria aprticipari, el tema dibuix el porto bastant bé (sobretot en manga ^^) i puc fer el que sigui ^^

pel que fa tele i ràdio, millor ràdio que tele. però si pot ser, m'en excloeixo ^^

del grup de música...
m'encantaria participar, jo sé tocar el piano bastant bé si no són estudis de Mozart o Bach XDD si em doneu la partitura , i hi posu ganes em sortirà. així que si la gent s'anima, teniu una possible pianista ^^

també aprofito que e deixat la web molt abandonada últimament i poder fer més relacions, etc... perqué estar a una web sense fer amics... no té gens de gràcia. aixi que intentare participar més al fòrum, aconseguir entrar el xat, entre msn, m'ofereixo per fer dibuixos de Fanfics ( la rowena penajrà el que l'hi he fet cuan aconsegueixi el format correcte, que té problemes) :P

doncs ja sabeu , soc una caxo motivada, que vol coneixer gent i s'anima a participar. 8)

records a tothoom!!
visca el món de la magia!!!!HG, RW, HP 4é!!!

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: neus_snitch »

Hola!

Vegem... Grup de música:

-2 flautes dolces
-Un contralt
-Una baixa amb clavilla trencada
-Un saxo (alt?)
-Un piano
-Una intenció (de la Costa)
-Un clarinet
-Un desentono



Bé... Podríem tocar, uhm... Quants grups conegueu sense cantant? La filharmònica de Berlín no compta T_T
Ara de veritat, moltes gràcies a tots :)
Pense que primer podríem provar a versionar cançons ja existents -quan trobem un cantant- i més avant si podem, composar alguna cosa pròpia...
Endavant! :wink:


PD.: Se n'heu passat tres pobles amb el rètol roig.. Se suposa que voleu atraure usuaris o matar-los?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: JoTGi »

Hermy_0 ha escrit:Pel que fa la revista: M'encantaria aprticipari, el tema dibuix el porto bastant bé (sobretot en manga ^^) i puc fer el que sigui ^^
Pel que fa a la revista, t'hauries de registrar al grup de col·laboradors. Ens vam moure allà per tenir el fòrum més organitzat. Aquí et deixo el missatge d'en Roger J. Potter que explica com fer-se usuari d'aquest grup per poder col·laborar amb qualsevol cosa de la web.
Roger J. Potter ha escrit:Aneu a Tauler de control de l’usuari i veureu que una de les pestanyes que hi ha diu Grups d'usuaris. Allà trobareu un que es diu Col·laboradors, el marqueu i a baix a la dreta, en un desplegable, us diu Sol·licita afiliació (...). Pitjeu a Tramet i ja està.

Llavors heu d'esperar que el cap de grup, la Padfoot, us accepti i ja podreu entrar ;)
Un cop t'hagin acceptat, podràs entrar a un nou fòrum que es diu "Col·laboradors". Allà hi ha un tema que es diu Revista d'HPCat, on trobaràs en el primer missatge tot d'informació important. Estaria bé que et llegissis tot el tema quan tinguis temps, però el més important és que comencis a col·laborar de seguida que et vagi bé. Dius que saps dibuixar prou bé, així que pots intentar posar-te en alguna secció que necessitin dibuixants o fer alguna cosa de publicitat si tens alguna idea. També, si se t'acut alguna cosa relacionada amb el manga o els dibuixos, es pot pensar de fer una secció nova.

Allà tens tota la informació que necessites, no m'enrotllo més. Si vols alguna cosa o tens algun dubte, pregunte-ho allà :) T'hi esperem ;)

Visitant

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Visitant »

d'acord, mil gràcies, vaig a intentar-ho ara mateix. pero el problema és....on està aquesta taula? es on surt aniversaris, fanfictions, etc?? :think:

m'ho podeu esplicar xDD pleaseee

per el tema grup de música cuan sapigueu alguna cosa, intentaré sbaer-ho i com més aivat millor ^^

només cal que em passeu les partitures d'acrod!!

apa, ànims a tots!

Avatar de l’usuari
Pau_55
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 12:04 pm
Nom: Pau

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Pau_55 »

neus_snitch ha escrit:Hola!

Vegem... Grup de música:

-2 flautes dolces
-Un contralt
-Una baixa amb clavilla trencada
-Un saxo (alt?)
-Un piano
-Una intenció (de la Costa)
-Un clarinet
-Un desentono



Bé... Podríem tocar, uhm... Quants grups conegueu sense cantant? La filharmònica de Berlín no compta T_T
Ara de veritat, moltes gràcies a tots :)
Pense que primer podríem provar a versionar cançons ja existents -quan trobem un cantant- i més avant si podem, composar alguna cosa pròpia...
Endavant! :wink:


PD.: Se n'heu passat tres pobles amb el rètol roig.. Se suposa que voleu atraure usuaris o matar-los?
El saxo es tenor (esta afinaten sib, com un clarinet )

Bloquejat