Bola de drac

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ohhh pobre Cor Petit :cry: :cry: :cry: Ets l'únic que m'ha tractat com un amic :( :(

Oh i l'humor d'en Kaito no el vaig entendre mai jo, no reia per enlloc xD Un plat blanc pla ple de pebre negre fa gràcia? ¬¬'


Doncs jo us poso un video d'en Goku quan era petitet i van anar a veure la Baba la Vident perquè descobrís on era la última Bola de Drac que els faltava per ressucitar el pare de l'Upah i a l'últim combat es va endur una bona sorpresa :P



PD: Heu vist que al Saló del Manga faran una ginkama de Bola de draaaaaaaaaac :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

UAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja me'n recordo d'aquest tros!!!! M'emociona molt!!!!! Quan li trenca la cua que comença a saltar del mal... :lol: :lol:
I quan descobreix qui és... aix... que maco, que maco! Avui he vist que pel Cuatro fan Bola de Drac, però clar... és en castellà (ja fa dies que ho fan seguríssim... avui feien la final del torneig d'arts marcials quan lluiten el Goku i el follet tortuga... i la lluita encara no s'ha acabat)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Cyllan ha escrit:Jo,sóc de la primera generació Bola de Drac.La vaig començar a veure,l'any 90,cuan la van fer per primera vegada al TV3.Llavors,tenia 11 anyets,i era sense dubte la meua serie favorita en cuan a animació.
Uooooo, jo també sóc de la primera generació....tenia 9 anys.
Amb diferència ha estat la serie que més m'ha marcat. a l'escola tothom parlava del mateix, va ser una revolució. I el millo rde tot és que agradava a grans i a petits.

A mi m'agradava molt al principi perquè eran molts carismàtics, despres és van començar a flipar,però com hi estava ven enganxat!!!! :mrgreen:

Jo vaig creixer amb bola de drac i per mi són els millors dibuixos que he vist mai.... :cry: :cry: :cry: m'emociono només de pensar-hi.

El meu prefe.....el Vegeta (és que a mi els dolents d'aquests estil sempre m'han a gradat...com en Kirtash o l'Snape, :mrgreen: )

ANEM A BUSCAR..........:boohoo:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Va us penjo un altre video :P

Aquest cop és d'una de les pel·lícules que feien, on s'expliquen els inicis de tot plegat amb el pare d'en Goku al planeta Vegeta. L'home es veu que tenia el do de veure el futur i anava avisant a tothom del seu planeta que en Freezer un dia se'ls carregaria i ningú li feia cas...fins que va arribar el dia que se'ls va carregar a tots xD I només van sobreviure els que coneixem de la sèrie normal... i al pobre Vegeta li van colar la trola que havia xocat contra un meteorit el seu planeta... :roll:



PD: BUff jo també vaig veure l'altre dia que ho feien a Cuatro...que malament que quedava el pobre Follet Tortuga...mira que dir-li Tortuga Duende :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Oooohhhhhh com em feu plorar!! entre el son gohan besnet i l'avi...
ho fan a Cuatro? a quina hora? uouo s'ha complert un somni que tinc a vegades que ho tornen a fer xD! a quina hora ho fan? intentaré mirar-ho però clar si ho fan en castellà no és el mateix... :cry: tot queda molt malament... i la cançó de volant com la fant? diuen volando, volando? és que seria horrible...
jo el tinc aquest video d'en barduck! i també un que és del net de la Pan...
jo crec que també sóc d ela primera generació gairebé... és que jo em recordo mirant bola de drac des del dia que vaig néixer ja! xD crec que al principi que ho mirava deuria tenir uns 2 anys o potser un i tot, jo vaig néixer el 89... el que recordo és que feien el Goku petit i que jo a la sèrie li deia Cocu xD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Padfoot ha escrit:PD: BUff jo també vaig veure l'altre dia que ho feien a Cuatro...que malament que quedava el pobre Follet Tortuga...mira que dir-li Tortuga Duende :lol: :lol:
Et mires el Cuatro pel Digital+? Perquè pots provar de canviar l'idioma. Quan jo em miro el Doraemon (seh, mai el deixaré de veure! xD) i el Shin Chan al Cartoon Network i els fan en castellà, que són tan horrorosos, un dia anar provant vaig ficar lo de canviar l'idioma i si poses anglès parlen en català :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:
Padfoot ha escrit:PD: BUff jo també vaig veure l'altre dia que ho feien a Cuatro...que malament que quedava el pobre Follet Tortuga...mira que dir-li Tortuga Duende :lol: :lol:
Et mires el Cuatro pel Digital+? Perquè pots provar de canviar l'idioma. Quan jo em miro el Doraemon (seh, mai el deixaré de veure! xD) i el Shin Chan al Cartoon Network i els fan en castellà, que són tan horrorosos, un dia anar provant vaig ficar lo de canviar l'idioma i si poses anglès parlen en català :lol:
Demà (si em llevo i tal) ho provaré de canviar d'idioma però em sembla que no es pot el bola de drac... perquè quan el miro pel Cartoon Network no surt en català.
Carla!!! Jo també ho faig això de mirar el Doraemon i el Shin Chan així! és que sinó aquests dibuixos perden la gracia... quina gracia té el "culito culito"?? o... Gigante? xDDD en català mola més! xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Avui m'he mirat Bola de Dragon mentre esmorzava i feien el capítol d'en Goku a la ciutat que teniem penjat aquí i canvia un munt en castellà, és patètic...i la cançó de l'ending...amb lo maca que és en català...Vull viure d'aventures i vull viure-les amb tuuuu...en castellà queda cutríssima i a més la tallen per la meitat per començar de seguida a fer anuncis u_u'

PD: Com que estava esmorzant a la cuina no tenia el Digital+ per provar el que dèieu, a veure si el pròxim dia m'enrecordo de provar-ho al menjador :P

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Eis! Jo també l'he estat mirant mentre esmorzava i ho he mirat pel digital... no es pot canviar d'idioma... :cry: Ja veus en castellà les cançons són molt cutres! No volem Bola de dragón! Visca Bola de drac!!! xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: joni_huguet »

heu sentit els rumors k parlen de 1a nova serie dragon ball AF diuen k se l'han inventat frikis japonesos tmb parlen d 1a peli de DBZ en carn i ossos us diexo informacio

Què és?
Dragon Ball AF és solament una remor que diu que Akira Toriyama va a fer altra part de Dragon Ball despues del final de la sèrie en Dragon Ball GT. A les sigles "AF" se'ls ha donat molts significats com: After Future, Alternative Future... Segurament es podria dir que és un futur alternatiu o que va ocórrer una mica en el final de Dragon Ball GT perquè si no, no sabriamos on encaixar-la.

La Història
La història de Dragon Ball AF contaria amb dues sagas i en cada saga un enemic al que guanyar i sorpreses per veure. La primera saga seria la de "Evil Goku" i la segona i última la del dimoni Kaarat.

-Evil Goku.
Goku es "fusiona" amb les boles de drac i arriba a un nivell de Saiyajin Llegendari, el SSJ5. El problema és que les esferes es carreguen excessivament amb una força maligna i aquesta energia forja una còpia de Goku més similar a una figura negra. Els Guerrers Z uneixen de nou contra aquesta amenaça poderosa. Gohan arriba a el SSJ4. Goten també arriba a un nivell molt poderós comparable al d'un SSJ4. Es maten milers de les persones en una batalla sanguinària. Però el veritable Goku no perdona, quan arriba al SSJ5 llegendari. La batalla més gran es tanca amb clau entre els dos éssers més grans de l'univers sencer. La sort de totes les galàxies aquesta en les seves mans. Mentre els Guerrers Z es confronten amb una unió entri Freeza i Koola, Raditz menjo SSJ2 i Nappa menjo SSJ2. Unint les dues mans, Goku aplica un Cho Kame Hame molt poderós, de com la llum pot notar-se en l'univers sencer. La llum és el resultat de tota la bondat existent, bastant per a acabar per última vegada amb Goku Dolent.

- Dimoni Kaarat.
Impressionats amb el poder de Goku, Vegeta i els altres Guerrers Z decideixen dirigir-se a altres planetes amb la finalitat de conèixer-los i aprendre d'ells. Goku els acompanya. El resultat: la Terra està completament indefensa. Van tornar després d'un any i es van trobar amb un desastre en el nostre planeta. No obstant això, només és el principi de la destrucció. El dimoni diví és el significat del nomeni Kaarat, un ésser d'allò més profund de l'infern que està destruint la Terra, exactament amb la intenció d'atreure als herois. Els SSJ4 decideixen enfrontar amb ell. Kaarat té cinc deixebles bèl·lics, nomenats com els genets del diable, en la mitologia japonesa més vella. Kaliptos s'enfronta amb Vegeta. Hakii és el antagonista de Gohan. Jenk s'enfronta a Goten. Chak lluita contra Trunks que aconsegueix arribar a un nivell semblant al de Goten. I, finalment, Ruunks, un bribón molt poderós va donar el treball per als 4 Guerrers, Gohan, Vegeta, Goten i Trunks. Goku segueix a Kaarat fins al planeta del seu origen i estan llests per a enfrontar-se d'home a home, o bé, de saiyajin a dimoni. El dimoni guarda molts secrets. Transformat en SSJ, la derrota és imminent. Però, a causa de la força i gran velocitat rara de Kaarat, el nostre heroi es transforma en un SSJ4 i no obstant això la victòria és complicada. El dimoni se salva de les portes de la mort i Goku abandona el planeta. Però Kaarat es transforma sense que ningú s'adonés en un gegant tot poderós. És l'hora perquè l'univers pugui veure de nou al SSJ5!Una batalla de titanes es porta a terme durant hores i hores culminant-lo és una explosió espectacular de tal impacte que els obliga que acabin la lluita en altra galàxia. El ki de Goku és, d'una certa manera, infinit. El de Kaarat no. Humiliat, els atacs del monstre semblen ser un atac final, però Goku és molt més fort que Kaarat i ho derrota. En la Terra, se celebra la festa més gran en la Capsule Corporation al deixar de notar la energia de Kaarat. Intrigats, els Guerrers Z investiguen el ki superior al seu que senten. Està clar, és Goku, sense límit algun





Akets serien els personatges


Suposat trailer d la peli real
JoNi

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

.. Expresio callada, atanita(imagineuvos girant el cap 105 graus... )

Com pot ser que sigui veritat aixo? ... Aixo dsona a trola(però si es veritat , benvingut sigui..

I sobe, la peli, hi havia fragments pel mig de no se quantes series( La meg Ryan no se que hi pinta, en jackie chan, l'ou d'eragon, el tio de foc dels quatre fantastics... (Aixo es serios?) (algu sap si es veritat?
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo ja havia sentit rumors de les dues coses, els rumors de Dragon Ball AF semblaven molt falsos, i amb la de temps que fa que volten pel món sense cap mena de comfirmació doncs encara reafirma més que siguin falsos. D'imatges com les del primer video n'hi ha mils per internet però no són per res del món oficials sino de fans que es diverteixen fent dibuixos xD

I sobre la peli de "carn i ossos" també n'havia sentit rumors i semblaven més seriosos, però també és cert que fa relativament temps que volten. El video que has penjat, com ha dit en Solysg està fet de fragments d'altres pelis per tan no és gaire representatiu de que això de la peli vagi en serio, però jo he trobat alguna web on s'en parla, hi ha noms d'actors, director...sembla que va minimament en serio no? Si voleu llegir-ho vosaltres aquí teniu una web de les que he trobat http://www.dbzsc.com/?dbzsc=live_action

I en cas que sigui veritat no sé si alegrar-me'n massa...em fa por que destrossin la serie com acostumen a fer amb tot quan en fan adaptacions cinematogràfiques xDD

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: joni_huguet »

penjo 1 video k he trobat per internet de un rap de porta a bola de drac



I Tambe la lletra
Yeah
Perdonen, Kamehameha
Después del tema del Tetris
Viene el Dragon Ball Rap

Quien no haya seguido esta serie
Es que porque no tiene infancia
Big Bang Attack
Ataca desde el Planeta Namek

Vegeta, Son Goku
Rivalidades Saiyan
Allargat Bastó!
Y es que en castellano Ralla Mola mas en Catalán
Prefiero en Nubol kinton
El canvi de lloc instantani
Al verlo me flipó

Son Goku, Goten, Krilin, Pan,
Trunks, Yamsha, Chaos y Ten Shin han
Son Gohan de niño me Flipaba
en segundo nivel
Satan no venció a Celula
Tampoco Videl

Nadie Podía con Broly
el super saiyan legendario
pedir la energía a todo el planeta
fue necesario pa' vencer

La bola Genki
Carbonizo a Magin Boo
y Freezer Remodelado
se vio frente la espada de Trunks

Los Ohzaru Perdían el juicio
Se destrozaban ciudades
Atraviesan edificios

1! 2! 3! Fusión!!
La ocarina contenía
a Hildegan dentro de Tapion

Las Bolas de Dragon
Esparcidas por el mundo
Teniendo Radar y capsulas
habrá que poner rumbo

Raditz Murió junto a Goku
Vegeta se cargo a Nappa
Gohan lo tuvo crudo
con los guerreros de Plata

La Fuerza Aumentaba
a no se cuantos Kilis
Vegeta dejó controlarse... por Bavidi

Cor Petit y Krilin
Se convirtieron en Piedra
por Dabra y el gran saiyan-man se rebela

Pelea contra los terroristas que hay en la ciudad
Dragon Ball Rap
Boojack
Per mi Bola de Drac

Bienvenidos sean siempre
a la sala del tiempo
Donde un día real
allí es una año de entrenamiento

Los Androides surgieron
del Dr.Gero
en los torneos casi siempre
Goku Quedaba Primero

En los Cielos se Apalanca
Siempre Yajirobai
Me Hacia gracia ver llegar
sobre un tronco a Tao Pai Pai

Turles y la fruta del poder
Garlic, Junior
se hizo grande
en un momento joder

Alubias Mágicas??
Nah
Monjetas Magicas...

Kaio Shin, Vegetto
El resultado de Pothara

Con la Ayuda de Paikun
Fusión de Goku y Vegeta
Janemba no pudo compararse
Al poder de Gojeta

Gotrunks en Tercera
era un vacilón
cuando alguien perdía la vida
lo resucitaba Shenron

Oolong, Bulma, Pooar, Dende
Todo en un papel
el máximo poder
se quedo en el cuarto nivel

Fuerzas especiales??
Ginyu Cambia de cuerpo
Dodoria, Zarbon, Recoom
Todos acabaron muertos

Cooler, Baby
Dragones de cada estrella
Bardok hizo lo posible
por defender su planeta

Dragon Ball
Dragon Ball Z
Es Arte
Dragon Ball GT
Sea el que sea LO PARTE!!
JoNi

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Recordeu la cançó de quan el Son Gohan al combat amb el Cel·lula, no (ets l'esperança de tots nosaltres...) doncs el dia que ho vaig mirar en castellà i estaven pel Cel·lula, em vaig perdre aquell capítol però després parlant amb no sé qui em va dir que NO HI HA CANÇÓ!!!!! Però com poden viure sense aquesta cançó!!! :evil:

Després d'això... he trobat un video del nen alemany buscant Bola de Drac xDDD Aquí el teniu:



(ja no recordava que el "nen" aquest estigués tan mal...)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Costa ha escrit:
Després d'això... he trobat un video del nen alemany buscant Bola de Drac xDDD Aquí el teniu:



(ja no recordava que el "nen" aquest estigués tan mal...)
Ostres Déu meu quina por que em fa aquest nen... espero no trobarme'l mai pel carrer xDD la versió aquesta del Bola de Drac del nen alemany aquest és bonísssiiimaaaa! :lol: :lol: :lol: :lol: Com he riguuut!!! :lol: :lol: :lol:


:mrgreen:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Respon