Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: Costa »

:no :no :no :no

És la cara que més em pot descriure en aquest moments...

Quina cosa tan dish! Només m'ha fet gràcia una cosa... La part dels noms i després quan marxen que li diuen que és unisex... però... (les úniques vegades que han parlat aquell parell...)

No tinc paraules... m'entretinc més amb fanfics i em fan més gràcia que això i em semblen més Sirius i James que no aquests dos.

Quin horror... i això ho ha escrit la Rowling??? En serio, que deixi d'escriure coses de Harry Potter i que deixi de donar informació perquè acabarem tots una mica emprenyats i sobretot indignats.

Vaya merda passatemps per parar d'estudiar per la sele... clar que això és millor que res.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: Moni.Granger »

ehem... ¬¬'

Aixo se suposa que ho ha escrit la Rowling? pues vaya merda d'historia ¬¬'. Com diu la Costa,
m'ho passo millor llegint fanfics xDDD.

Si amb l'epíleg ja va ser una decepció, això va pel mateix camí. :avall

Si ha de seguir escrivint coses de HP d'aquesta línia millor que pari.
Visca l'ACLEE!


Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

És que jo tinc la teoria que la Rowling va acabar el setè llibre (però on deuria d'acabar), va agafar l'ampolla aquella de xampany amb que ho va celebrar a l'hotel, i pim-pam pim-pam se li va acudir l'epíleg, i crec que alguna cosa dolenta havia de tenir el xampany que li ha deixat ja danys col·laterals, perquè si us fixeu tot el que ha anat dient després són coses...o_O
Mireu: l'epíleg happy-family, la zoofília, Dumbledore gai -que no en tic cap problema però és que no aportava res dir-lo-, els noms dels fills, de fet: tants fills, les seves contradiccions amb el treball d'en Ron, les seves demandes a webs i fans, el fet que no intervingui en la sisena peli quan és evident que li estan desmontant i canviant la història del llibre, i ara aquesta preqü...histor....això. XD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: Costa »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:És que jo tinc la teoria que la Rowling va acabar el setè llibre (però on deuria d'acabar), va agafar l'ampolla aquella de xampany amb que ho va celebrar a l'hotel, i pim-pam pim-pam se li va acudir l'epíleg, i crec que alguna cosa dolenta havia de tenir el xampany que li ha deixat ja danys col·laterals, perquè si us fixeu tot el que ha anat dient després són coses...o_O
Mireu: l'epíleg happy-family, la zoofília, Dumbledore gai -que no en tic cap problema però és que no aportava res dir-lo-, els noms dels fills, de fet: tants fills, les seves contradiccions amb el treball d'en Ron, les seves demandes a webs i fans, el fet que no intervingui en la sisena peli quan és evident que li estan desmontant i canviant la història del llibre, i ara aquesta preqü...histor....això. XD
Completament d'acord.

Però això que no intervé a la sisena peli és veritat? Perquè recordo que l'homosexualitat del Dumbledore va venir per una frase que havien posat al guió i la Rowling els hi va dir...
No sé, si la història l'ha escrit ella hauria d'involucrar-se més per fer que del seu llibre sortís una bona pel·lícula i no m'agradaria criticar-la abans que sortís, perquè amb la cinquena vaig canviar completament d'opinió però... crec que aquest hivern em donarà un yuyu al cine. xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: Getta91 »

Oumaigot. 8O

(ho sento, és tot el que em pot passar pel cap ara mateix)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: charlotte evans »

He llegit les vostres opinions abans de llegir l'escrit aquest i he pensat, exagerats, no serà tant horrible!... El problema, i greu, és que ho és més :|
Aquesta dona ens pren molt el pèl, entre l'epíleg, les coses que diu i això... estic d'acort amb la teoria de la LunaBlack, ha de ser això o que ens han canviat la Rowling xD

Perquè, què ens aporta aquest text?
Res. Bé sí, confirmar que en James i en Sirius eren uns "rebeldes", explicar que portaven samarretes de Fènixs (xD) i apendre un nom unisex (molt maco, li posaré al meu fill/a), ah, i també conèixer uns policies, que dius guai...
I encara que fos només per una subhasta i no hagués d'explicar res als fans ni als que li van comprar, que només serveixi per vendre amb el seu nom, és realment trist que la mateixa Rowling que ha escrit els Harry Potter's ara escrigui això/així u.u

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Realment és patètica, molt patètica. No entenc que algú pagui per això. Estic segur que no ha gastat més de 20 minuts per fer-la. Però és que a més de ser increïblement curta, és increïblement dolenta. Si l' ha de fer tan curta que és centri en els Rondadors, no? Perquè gasta mitja preqüela parlant dels policies que no ens interessen per a res i després la intervenció (diguem-ho així) del Sírius i del James és súper escassa.

Però tema llargada a part, la història en si és molt dolenta, eh.

No sé, tinc l' impressió d' haver llegit una Fan Fic molt dolenta i curta i que hauria pogut fer molta gent d' aquesta mateixa web...
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: Lena »

No me l'he pogut llegir... BUF, quina porqueria
mai no havia llegit un hp en castellà, però no sembla que tingui res a veure


cosa bona: és benèfica

la resta :no

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: Apropinquet »

molt bé

acaba d'aparèixer la irèna amb el retard mental més greu de la història, o sigui: jo
DESPRÉS D'UN MES M'IL·LUMINEN AL XAT I EM DIUEN QUE LA ROWLING HA TRET UNA PREQÜELA.

Vaia, que esperava mil vegades més que no aquesta porqueria que ha escrit, I com acaba de dir el Jomast al xat, li hauríem d'haver tallat les mans perquè no torni a fer desgràcies amb HP
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Mini-preqüela d'HP per una subasta benèfica

Entrada Autor: hpkarina »

L'únic que m'ha agradat ha sigut lo de "és unisex!" lo demés m'ha semblat més aviat... avorrit...

m'esperava alguna cosa més... no sé interessant, que ens explicara els seus comportaments o que sortiren tots els rondadors no el que ha escrit... :no
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Bloquejat