Creieu que J.K.Rowling té prestigi com a escriptora?

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Creieu que J.K.Rowling té prestigi com a escriptora?

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Se m'ha acudit que podíem parlar d'això perquè tinc la sensació que a la Rowling, en general, sobretot als mitjans de comunicació, només se la veu com tia llesta que ha sabut explotar un filó...com una dona que ha estat de sort i és una de les persones més riques del món..
I a banda d'això, que és veritat, penso que cada cop es veu més qualitat en els seus llibres i que no és gens fàcil la història que ha creat.
Quan la va començar ja tenia la idea d`'allò que volia fer.. i crec que escriu força bé.
Què en penseu?
Creieu que escriu bé o que pse pse...?
Creieu que és una gran escriptora o que simplement té molta imaginació i ha tocat un tema que estava per explotar??
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Dons a mi em sembla k la JKR es bona escriptora, i k sino, ningu de nosaltres estaria en akesta pagina oi???? i si, es te k tenir molta imaginacio, i x continuar la historia, deu ser dificil...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

A veure....És l'escriptora, la creadora, la ment que va imaginar i va crear tot el món d'HP que ens fascina, la màgia d'HP, els seus personatges...tot, va sortir de la ment de la rowling (clar que va agafar idees de mitologies i tal...)...Com vols que no em sembli una fantàstica escriptora???
Escriu molt bé, a més, per això crec que quan acabi Hp s'hauria de seguir dedicant a escriure! ^^
I, respecte als medis que la veuen com la dona q va tenir sort...Doncs mira si, va tenir sort, i què¿? Era una dona, amb falta de diners, i tots els diners que té ara se'l's mereix, xq sel's a guanyat...
Sincerament, crec que és millor una persona que guanyi milions escribint llibres que havent nascut duns pares rics, és a dir, algú que hagui conegut abans el món de ki no té tanta sort...I la rowling ho ha fet....
Així que, un 10 per la Rowling!! ^^

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo crec que es comprovarà si realment és bona escriptora el dia que acabi amb Harry Potter i comenci a escriure algun altre estil...si ens segueix agradant el que escriu, si es capaç de captivar-nos amb un altre tipus d´història completament diferent...llavors és que realment és una bona escriptora :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

S'ho ha currat no es faci fer una saga que continui i menys amb personatges que van creixent. A mes s'ha inventat un mon ple de fantasia, es clar que no es la primera, pero a cautivat a molta gent que apenes llegien i els ultims llibres deu ni do lo gruixudets que son. Te un estil que fa que se't faci interessant, un estil agil i agradable. Si ha triomfat i ha sabut continuar mantenint-se en bon nivell de ventes es que es bona.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Vaja...que entusiasmats us veig...
Jo també penso que potser es veurà si realment és una gran escriptora si es dedica a continuar escribint..però si no ho fa, crec que no seria la primera. Hi ha autors que han fet només un llibre o dos i s'han forrat i ja no han continuat escribint. Potser pq no s'han vist amb cor de superar la super-obra que havien fet..
PErò no és la primera persona que toca el tema de la màgia...
Hi va haver un escriptor que va escriure llibres per a nens...almenys així estan considerats... Era professor de literatura a Oxford i tbé podem dir que era teòleg...Era C.S.Lewis...anglès. Va escriure les Cròniques de Narnia, una sèries de llibre que narraven històries màgiques...A veure si un dia els trobo i els llegeixo...
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

EEEiii! Que Cronikes de Nàrnia surt a la meva revista (accion... :roll: ) i les inatges son molt xules, però no possa res....
Les pelis...ja han sortit?? Ha sortit la primera?? Encara esta per sortir?? es que m'interesen....Ja que no trobo els llibres ni a l'FNAC.... :roll: :mrgreen:
Algú ho sap??

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:EEEiii! Que Cronikes de Nàrnia surt a la meva revista (accion... :roll: ) i les inatges son molt xules, però no possa res....
Les pelis...ja han sortit?? Ha sortit la primera?? Encara esta per sortir?? es que m'interesen....Ja que no trobo els llibres ni a l'FNAC.... :roll: :mrgreen:
Algú ho sap??
A la Fnac del triangle de BCN i son ahir els vaig veure.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Vale ress....ja ho he trobat al tot poderós Google...El 9 de Desembre...wenu, després d'HP.... :roll: :wink:
http://www.disney.es/FilmesDisney/narni ... ction=init

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

finalpotter ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:EEEiii! Que Cronikes de Nàrnia surt a la meva revista (accion... :roll: ) i les inatges son molt xules, però no possa res....
Les pelis...ja han sortit?? Ha sortit la primera?? Encara esta per sortir?? es que m'interesen....Ja que no trobo els llibres ni a l'FNAC.... :roll: :mrgreen:
Algú ho sap??
A la Fnac del triangle de BCN i son ahir els vaig veure.
Appss!! Doncs hi he estat avui al matí i no les he vist.... :roll:

Però bé, ja que estava m'he comprat un llibre de bruixeria popular catalana! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

En aquest link diu que falten 99 dies pq s'estreni la peli..
http://panel.powered-hosting.com:81/nar ... ag=portada
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Estaven si no m'equivoco a tocar del sise HP que hi havia la versio d'adults.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Un escriptor pot escriure un sol llibre a la seva vida, i ser un grandíssim escriptor. No cal que es dediqui a publicar més o a provar nous gèneres per poder entrar al club dels bons escriptors... '¬¬

I sí, la Rowling és molt bona, sobretot pel que fa a l'ordenació de tot el material mitològic que explota, pel desenvolupament de les trames, etc.. Vaig creure que escrivia bé a l'últim paràgraf del primer capítol del primer llibre, que m'encanta, i en vaig tenir la certesa al tercer llibre, quan es descobreix que el *dolent* és la rata. És fantàstic!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

a mi tamb m'agrada com escriu, i es veritat rony ara si ella no hagués començat a escriure els llibres de HP nosaltres no estariem escribint aixó :roll: :reading:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Completíssimament d'acord amb el voldy (sí, sí. Ho sé. Sembla increïble. :mrgreen: :mrgreen: ).

L'estil de la Rowling és... és com natural, com aquell qui parla, però a la vegada amb molta força i, amb una toca de simpàtic... No ho sé... A mi des de la primera vegada que vaig obrir un Hp (el segon, per ser més concret) vaig descobrir que allò M'HAVIA D'AGRADAR pel sol fet de l'estil i la fantasia desbordant.

>suspir< Aix... Parapapapà, aim lovin it!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat