Xuletes

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

ronsantanna ha escrit:Però jo tinc una pregunta:la -sandra- ha passat els MIR?Doncs jo espero a arribar al seu nivell de xuletes amb els anys que té(jo en tinc 13 )0.000!Però és que a part jo a part d'estudiar perquè és el que em toca ho faig per apendre per mi no perquè el profe estigui content
Jojojojojojoj, aquí t'has passat, quants anys et penses que tinc (amb carinyo, eh :heart: és que m'ha fet molta gràcia que diguessis amb els anys que té :wink: no m'havien tractat mai d'adulta :happycry: ) tinc 18 anyets, i acabo de començar la carrera, em queden 6 anys pel MIR encara (per qui no ho sàpiga, els MIR són uns exàmens per especialitzar els metges, com una sele pels metges :wink: ) i espero arribar-hi sense xuletes encara :ballar: que sigui el que Déu vulgui

PD: Mit, estigues preparat :chainsaw: seràs la meva primera víctima

PDII: merci pels ànims :cry: llavors sí que seré vella, només he començat i la gent animant, us ho tindé en comte a tots :hungry: ui quan acabi la carrera, passarem comptes tots plegats :chainsaw: Laia, també va per tu :idea:

PDIII: realment, és el que m'agrada, i us ho cregueu o no, no m'importa que siguin 10 anys, preferiria que fossin menys, però no em desencoratja pas el temps, tot sigui per una bata impecable i un bisturí a la butxaca 8)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

doncs -sandra-, tu seràs
la meva metgessa, la dels meus fills no
pk no en tindre.
po no m'obris,
per favor...tu suplico!! :pray: :pray: :pray:

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

perdó sandra com a disculpa deixaré que siguis la metgessa o l'especialitat que vulguis fer(oculista, traumatòloga,etc...)dels meus fills(que no sé si en tindré)
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

i si el ronsantanna no te fills deixare que tractis els meus (però no mels matis eh) és conya. a aquest pas, tenint tans pacients, segur que podràs formar el teu propi consultori (si és que ho vols, es clar)
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Tota una pagina de verbs reduida a 10x5 cm...... No apta per miops pq la lletra es tremendament petita..... A 50 centims la xuleta!!!! (deu el lloguer)
Jo no les faig servir, pero les comercio amb una meva amiga 8) 8) 8) jejeje xD

Comprovat, tenen molta demanda!!! :P :P :P

PD/ Vigilar amb el profe pq si te la troben (kes molt dificil) te la grapen al full!!! :o :o :o

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

:roll: Ups!

Ara ho he medit amb un regle i fan mes o menys 7x4 cm..... :wink:

Un petit colapse!!! :P :riure: :P

_______________________________

-No hi ha res a fer, Harry.
-Encara el podem fer sortir...-va insistir en Harry, forcejant; però en Llopin no el va deixar anar...
-No s'hi pot fer res, Harry; se n'ha anat.

Avatar de l’usuari
yana
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. març 01, 2006 8:26 pm
Ubicació: LLeiDa CiTY!

Entrada Autor: yana »

Serà per formes de fer xuletes :) Pero ara més que res em porten records, ja que casi ni n´utilitzo, ja que per a mi es més fàcil pasarme informació x'D. En canvi, les xuletes els de la meva classe se les fiquen a la vora de la faldilla (si et pregunten que portes, no et poden dir res, no et poden aixecar la faldilla!), a dins del cinturó i fas veure que t´aburreixes, com no a la mànega, a la lateral de les sabates, etc. Si s´esta molt preocupat, i l´examen es d´un professor que s´empana, jo més d´un cop i copiat d´un llibre mateix, i mai m´han pillat, aixó si, dissimulant molt, si no , ja pots veure oli. Tecniques com tossir, apretar el boli, fer copets a la taula, i moure el peu (que el profesor no si fixa), poden ser fonts de recursos, tan sols fa falta imaginació :D :wink: :mrgreen:
Imatge

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

jo d xuletes el que se'n diu xuletes, mai n'he fet... L'unic que faig es lo tipic, apuntar-se paraules o formules k no recordo i tot aixo. I tambe a vegades xivarnos les preguntes.
Un cop, en un examen de natus, hi havia un eclipsi en aquella hora i la professora ens anava fent passar a la terrassa per veure'l, la innocent estava mol ilusionada... :twisted: i jo i una amiga vam aprofitar la situacio. Just kuan sortia a la terrassa ens anavem dient totes les respostes...Kasi ens pilla, pro nosaltres... :roll:. :ballar: :ballar: :ballar:

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

I no hus han pillat mai xivant les respostes? :cry: a mi si...
Prova de naturals- "l'univers"- Estavem separats,pero tot i així podiem comunicar-nos (amb signes,tots ens entenem) i un nen em pregunta no se que i jo sabia la resposta "cinturó d'asteroides" li assenya-lo el cinturó i la profe ens va pillar... :x :cry:
Jo un cop vaig escriure una xuleta a la taula però res +... :imslow:
Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

avui la de català preguntava verbs a la llibreta que no és exàmen, po s'apunta el resultat i una ha deixat caure el llibre i accidentalment sa obert a la pàgina dels verbs i ha començat a copiar...

a mi em fa molta gràcia quan una persona es fa una xuleta i suspèn...em tronxu

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Uhhh xuletes , un dels meus temes preferits ,pero nomes n'he fet en casos de necessitat
aquelles definicions de BIo que no et sabes i que al final no entraven a l'examen Les 20 xuletes qeu vaig tenir que fer per qe no em sabia les formules matematiques , no em malinterpreteu vaig fer la primera i em va sortir malament i aixi fins que depres de fer una Miniminiminiminiminiminiminminiminiminiminiminimini-xuleta em vaig memoritzar les formules.(nota 9)
A clase de caste , em recordo que un dia vaig fer 5 xuletes plenes de informacio sobre la narrativa de postguerra , I no va entrar res del que havia copiat (nota 8)
I a un altre examen de caste les vaig fer per ordenador ,per que no entenia la meva lletra ,i em varen sortir mes fulles de les que m'esperava i les vaig vendre (nota un 9).

El truc per fer xuletas es
A) Si el profe no s'entera o estas a una posicio idionea posar-te la xuleta a la ma o a la maniga i posar-la directament ,sense que et vegi, a baix de la fulla de l'examen.
B)Si el profe es d'aquells que, inclos fa revisons a les manigues ,
a)coloquet la xuleta al jersey o aferrada amb cel·lo a la taula i despres fes tots els possibles per que es coloqui perfectament baix l'examen
b) T'estudies el control.
Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Xuletes

Entrada Autor: aurea »

aixo depén d la mestra... xo... com es aixo d l'agulla calenta? molt cmplikat,n0? I ...les pokes vegades q faig xulles fike kara d kulpable... 8O

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Làlia ha escrit:el millor es no necessitar estudiar, pero aixo és impossible.

jo sense estudiar trec sisos, sets i vuits... es veu que tinc molta memòria... però es que em fa mooolta mandra estudiar, és un pal... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

io a mates, només estudio la teòrica, que la majoria ja me la sé, perquè la profe és pesada, i la pràctica no l'estudio, perquè se'm dona be!

naturals, copio el tema sencer del que ja hem rsumit, i és curtet, sé resumir, po u faig per gust, pk m'agrada natus, i d'aquí ve el 9.6 de mitja.

socials...millor no comentem, pk estudiant, trec 8.5 i sense estudiar trec
entre sisos i sets...i odio socials, que he de confessar que un cop vaig treure un 3.5 a un examen, que vaig recuperar amb un 9 de pura potra, que em faig rabia a mi mateixa de la sort que arribo a tenir!!

a tecno, ja sudo, se'm dona fatal, no he suspès cap examen, però l tecnologia no està feta per mi!!

les llengües, l'únic que he estudiat, crec que són les preposicions...exepte francès, que he d'estudiar molt, si...

n ens n'adonem, po dia dia anem estudiant, amb els deures, els exercicis, les preguntes a clase, quan la profe explica algo queda...les xuletes, no son tan necessàries, però i, les xuletes t'ajuden a estudiar...

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Missatge editat per l'usuari
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon