Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Oooohh ja m'en oblidava, també teniem una professora molt simpàtica de natural, però es va quedar embarassada, va parir i es va tornar a quedar embarassada V.V' tota que ha estat tot el curs menys el primer mes de baixa.

Va venir un substituta moooooooooolt boooooordee!!! que ningu la soporta, i té un morro molt raro :roll: i ara, tothom per això li diu: besugo, i altres li diuen sapo.

Aquest cop no dic pobreta, s'ho mereix. I lo pitjor de tot es que la professora real, era mooooolt simpààààicaaa!!! I tothom la volia.

Una altre professora de naturals també va estar de baica, 6 mesos o aixi, i va venir una altre substituta, però aquesta mooolt simpàtica i encara estava estudian. I quan s'havia d'annar perquè venia la real, mooolta gent li va dir que ocupés el lloc de la embarassada i marxes la besugo, però evidentment no ho van fer... :( xD

Total que encara em de soportar a la besugo, sort que la meva classe només la tenim a desdoblament xD.
Imatge

Avatar de l’usuari
noa
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dj. maig 25, 2006 2:58 pm
Ubicació: me perdut! m'ajudes a trobar-me?

Entrada Autor: noa »

a una profe li dieu sapo?¿? veus que be faria bona parella amb el sapo (el de musica vaja...)

M'acabo d'adonar que la de socials em te mania (ja mo soposava pero esque ara me cau fatal) es borde amb mi i jo no li he fet res!!
'Et Eärello Endorenna Utúlien'

"Viure la vida es dibuixar sense ke et faci falta esborrar"

Avatar de l’usuari
Lillith_Xang
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: ds. jul. 31, 2004 7:00 am
Ubicació: Els Monjos

Entrada Autor: Lillith_Xang »

Jo crec k he caigut + malament o + be xo k la unica professora k ma tingut mania ha sigut la d castella d'akest curs. Crec k la ilusio de la seva vida agues sigut suspendrem xo kcom k no a pgut encara magafat + mania. em va posar un comunicat d'incidencies (o parte) xk va dir k la del meu costat estava rien. kuan u va dir tota la clase flipava... guarra! a + la tia no en te ni )""$ idea de castella... lem d corregir kuan fa un analsis xk la mol inutil no en te ni idea de feru.

Crec k ia pokes profesores tan estudpies com ella
Lillith_Xang
Les opinions són com el cul, tots en tenim i pensem que les dels altres són fastigoses...

Avatar de l’usuari
Alyson
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 12, 2006 10:40 am
Ubicació: Rubí

Entrada Autor: Alyson »

Hola!!

Comencem:

Naturals: Te unes ''ojeras'' q no se les aguanta amb uns ulls enormes i sortits, i te una boca... :roll: ENORME!! El q ens a passat a classe am la profe d natus: sempre ens diu frikis i sou mol heavis i cutres. Esta mig sorda i sempre cuan estem llegint ens diu: CRIDA CRIDA CRIDA PERO Q CRIDIS!!!.
Un dia va a amenaçar a una nena q te molta vergonya am suspendrela.
A mi am va fer corretgir un exercici i anava a començar a llegir l'enunciat i com per a ella vaig tardar mol em va començar a dir: AL·LISIA, AL·LISIA AL·LISIA i jo alla intentant començar l'exercici i ella alla AL·LISIA, AL·LISIA, AL·LISIA, AL·LISIA!!!

Tecno: Sembla un policia, porta als pantalons fins el nas i amb camises d'home :o només li falta la corbata... Te el cabell arrisat rollo cateto amb unes ulleres.... i te la cara plena de grans... A la clase per exemple ens va sortant el rollo de tecno i nusaltres enviant-nos paperets donant-li collejas al del costat parlant..., lo normal, lo tipic.... coses q pasen.


Credit variable: Es un tio super hippie i es el novio de la de catala i angles
Te les ulleres com les de Harry Potter(pero iguals eh!) i li falta un dit.

Mates: Es lo q no hi ha, ella explicant i nosaltres parlant, dibuixant(jo i la meva companya som profesinals), aixecant-nos, cridant, dormint....
Una vegada se'n va anar una o dues setmanes pq l'havien d'operar i va vindre unn substitut... era gallec i barrejava catala, angles, gallec i castella, ja costava entendre'l a sobre no acababa mai les paraules i les teniem q acabar nosaltres pe exemple: ell: divi- nosaltres:-sio
I deia q teniem q fer un exercici i començava a fer-lo ell i ho feiea pq ens ho copiavem i una vegada va fer sortir a dues nenes a la pissarra per fer l'exercici i ho va començar a fer ell i els hi deia: Ho enteneu?? I elles: si...(pero es q som nosaltres les q tenim q fer l'exercici)
I una vegada dues nenes s'estaven pesigant i llavors es va queixar i el profe va respondre: PUES ME LA SUDA!!!( Van ser les poques coses q vam apendre amb ell)

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

JO l'any passat tenia una professora (que era la meua tutora) que es passava les hores de classe que teniem amb ella (Tutoria, anglès i llengua castellana) explicant-nos la vida d'ella, de el seu marit, dels seus pares, de sa germana, dels seus sogres, de la seua filla i de les seues amigues i amics. era horrible!!!

Massa>>> :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

massa_hpifriends.com ha escrit:JO l'any passat tenia una professora (que era la meua tutora) que es passava les hores de classe que teniem amb ella (Tutoria, anglès i llengua castellana) explicant-nos la vida d'ella, de el seu marit, dels seus pares, de sa germana, dels seus sogres, de la seua filla i de les seues amigues i amics. era horrible!!!

Massa>>> :painter:
I llavors encara es queixen que són els alumnes els que no rendeixen i els que no tenen el nivell adequat! D'això s'en diu bon ensenyament... amb professors així més val quedar-se a casa, oi?
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Enga, k tinc mol ratu lliure. Seguiré comentant-vos la fauna k hi ha al meu institut i al de la Hermione (nem a la mateixa classe) :riure: :

-Natus: (Gemma): dios, no heu vist una tia am tan mala llet. A veure, kuan sta de bones et cau b i tot, po kuan sta de mala llet s lu pitjor. L'any passat li teniem posats noms com: sargento, sargento o'neil i altres coses. A més, la boca li fa pudor a tabac i nu se am kuans tios sta sortin (un d'ells era excursionista de granollers, i a les excursions ella sempre portava les xiruques i el bastó) :boig:
- Castella de Batxillerat (Roser): pffff, l'altra. Mireu, nu+ pk us en feu una idea, un dia vaig entrar a una de les seves classes pk havia de parlar amb ella sobre el batxillerat, els alumnes k tenia al moment staven parlan i va ella i diu: "Como no os calleis os voy a meter una de faena que no vais a ver la luz del sol en 2 meses" ¬¬' No cal dir k vax kdar flipant. I tmb un altre dia es va guanyar la frase amb la k la coneixem: rodaran cabezas :chainsaw: ¬¬' Es veu k s'estima mol els de batxillerat i els dóna anims aixi :ballar: l'any k ve fliparem.
- Mates de Batxillerat: (Isabel): sempre va vestida igual, porta uns pantalons de cuiro i camises de flors, i els cabells curts, horribles. A +, diuen k s lesbiana. :? No hi tinc res en contra, però, eh.
- Filosofia (Iñaki): no heu vist mai algu tan semblan al follonero del Buenafuente. Us u juro, es identic, la cara, la veu, etc. Kuan entrava a classe li deiem: Buenafuente! (am veu de follonero) mes d'un havia acabat fora, pro la broma valia la pena XD. Un dia vam mirar un video i no trobava l'Stop ¬¬' (sort de l'Hermione :ballar: )
- Informàtica: (Enric): wnuuuuuuuu, k dir de l'Enric. Em sembla k ja em parlat d'ell, po sk es un pervertit, sempre porta la mateixa roba, fa pudor...Li diem boig, pk s diu Bosch i clar, Bosch, Boig :boig:
- Anglès (Irma): ja han parlat d'ella. Sempre la veiem amb el gos passejant, i kuan ens veu li diu: ataca! ataca!, po s una merdeta gos k ti cagues XD
- Tecnologia/ VIP (Paki): wnu, la Paqui, s tan i tan baixa k enlloc de donar llum fara xispes XDXD ¬¬' acudit dolent ¬¬'. Ok. Des de k es va casar smpre sta de mala llet. Deu ser.....insatisfacció? :lol: va a ser que si :riure: . Pro ja s'hu trobara, ja. Si fins i tot l'ultim dia de curs kdava una hora x acabar l'ESO i ja ens veus fent representacions gràfiques com bojos, sense parar. I llavors et va de guais i tal. :chainsaw: Mwahahahahahaha, morira ¬¬'
- Castellà ESO (Núria): si si, la de l'embús. Que weno akello. Al festival de fi de curs van fer màgia i li havien de tallar un braç en broma. Tots deiem: pos tallali l'esquerre, pk si ara triga com 2 mesos a corregir un examen, sense braç trigara tot un curs ¬¬'. L'ultim dia de classe em va tornar una redacció que li havia entregat a principis de curs XD i em diu: tranquil, k ja te comptat la nota, po clar, comptava pel 1r trimestre i nu s pot canviar :twisted: .

Wnu, de mumen el Zoo s keda aki. A veure a Batxillerat els profes k tenim. Mwahahahaha, tremoleu!!

APa, dewwww
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

weno si jo splikes...
N tink una a natus i a mates k:- A l clase sadorm, s pinta ls ungles i se les talla, fa l llista d l compra i t una mala llet! :evil: k fa po.
La d catala i castalla s la millo
L d tecno no l suporto
La dangles sta b
L deducacio físika s un pervertit
L d socials sta b.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jijiji

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Wenu, la meva profe d'anglès és el colmo!!
es diu Sònia i em té moltissima mania...l'altre dia ens va demanar que ens possesim per parelles per fer una redacció en anglès i jo em vax pusar amb un amic meu que es diu arnau. :P

Després aal cap de 5 minuts tota la classe estava parlant de com fer la redacció i jo i l'arnau estàvem a final de la classe, lu mes lluny possible de la profe i parlavem normal, no cridavem, però la profe te alucinacions i ens va dir:

-Lara i Arnau, esteu fen molt xivarri, separeu-vos! :evil: :evil:

Mentre tota la clsse estava cridant o tambe parlant i nusaltres estàvem a ultima fila, entre totes aquelles persones ens va triar a mi i a l'arnau...

La profe esta payà...ke li farem.... :lol: :lol: :lol:
Però tot i així, te dies que et cau molt bé perquè esta rient i fent bromes, no entenc als profes...
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

JO tinc un porfe de música que em té una mania horrible, sobretot abans, ara ja no tant perque a mi marada la música i participo a totes les activitats musicals (timbal i coral-rodoli!-). Un dia quan anava a tercer em diu:
puto profe ha escrit:Oriol, ja que tu ets tan llest i vas tan de sobrat que ots estar llegint Harry Potter a les classes, em podries fer el favor de fer la lectura ràpida d'ara??
i jo, vaig i trec un deu, perque vaig dir vint-i-cin notes d'una tirada, en deu segons, i em diu:
puto profe ha escrit:Molt malament, oriol, només un vuit??? que és això?? castigat quatre dies sense pati!!!!
illavors una fa onze segons (un més que jo) i diu:
puto profe ha escrit:molt bé, irene, un deu!!! et felicito!!!
i li deixo anar:
peke cotilla i roïn ha escrit: que es això, blay???
puto profe ha escrit: res, com que vas de sobreat, en lloc de un deu et poso un vuit
i al rato li passa el mateix a un altre nen, ho fa com jo i li posen un deu...

Massa>>> :alien:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

wenu ara a la meva profe li dona per plorar a la classe no se perk i per anar donant petones i abraçades i ens em descapar i si ens agafa estem perduts!
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Juer peke, si per treure un huit estàs 4 dies sense pati... Jo em passaria mig curs amb la de Naturals! xD
Bé, hui vinc a criticar la de Francés. Abans era prou suportable, xo ara... ECS, QUÈ TIA! A veure, a mi de mitja m'ix un 9'666666 (periòdic). Això, en teoria, s'arrodonix a 10. Però va dir que qui vullguera pujar nota tenia que fer un treball (llarguíssim, per cert) i jo, burra de mi, el vaig fer per arrodonir el 10. Em passí tot el cap de setmana a casa (només n'eixí per anar a classe de piano) i tot el diumenge cara el llibre... I què ha fet la molt guarra? M'ha posat un 9! Si, després de tota la feina! Excusa d'ella?
Mónica, és què el 10 és la perfecció, i el treball no està perfecte
MECAGUE EN ELLA I EN LA FIGA SA TIA!!! ARGGGGGGGGG!! Però si és el segon any que vaig a Francés, com vol què el parle? Divinament? Xè, què tinc 14 anys, ja m'agradaria a mi veure-la parlar francés a la meua edat! El que ha fet no està gens bé, jo en Matemàtiques i en Castellà no soc perfecta (ni molt menys) i m'han posat un 10 les dues mestres (Rosa la millor, Rosa la millor). Inclús lla d'anglés, que em té mania, m'ha posat el 10! Què li costava a ella, per... 2 dècimes pixaes i cagaes, perque dic jo que el treball, encara que tinguera faltes, conta algo... I la SNAPA (Gràcia Des al meu FF MESTALLA) m'ha posat un 8... Serà... bé, ja m'he desfogat, ai què bé.
Au cacau.

XÈ! :wink: (educació al poder!)
Imatge

Imatge

kris_cotes_vater
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. maig 28, 2006 9:09 pm
Ubicació: En Maeroslandia.

Entrada Autor: kris_cotes_vater »

neus_snitch ha escrit:Que bona idea de tema! A desfogar-se, s'ha dit!!!
-Visse, la d'anglés: Una de les persones més repelents que et pugues tirar a la cara. No la vol ningú, és una amargada insufrible, i ho paga amb nosaltres, sobretot amb Domingo i amb mi. Diu que li molesta tenir les taules dels alumnes prop de la seua, i ens fa que tirem els pupitres cap a darrere. I clar, Domingo i jo, que seïem en 3ra fila, cada dia que passa ens tirem un pam més arrere, i hem acabat pegats a les taquilles! És per riure's, tota la classe davant, i ''los paletos del fondo sur'' a l'altra punta! I la tia, no se si es tonta, li pica el cul, o les dues coses, però o be no es dona compte o no vol donar-se'l. A voltes fem broma, dient: ''Un dia d'aquest tindrem que comprar un altaveu per parlar-los a la resta, si no de tan lluny que estem no ens sentiran'' I coses x l'estil... I si la veiereu vestir... :roll: :roll: ÉS LO PITJOR! Ie, esque la veus en ple Març amb sandàlies d'estiu, o amb pantalons de vestir, camisa i xal i de calçat...deportives!! I no es penseu que sóm massa roïns, no... La mala )""$, aprofitant que estem allà darrere, se'ns bota quan fem coses de classe, i per postres, l'altre dia va traure els seus dots d'adivina i li va pegar per endevinar que li agradava a cadascú més de l'anglés
Davinia, a tu el que més t'agrada és traduïr anglés-espanyol, a que si?- I davi li feia que si amb el cap per a no sentir-la- Paula, a tu t'agrada no se que...Larissa, a tu t'agrada no se menos...
I la molt perrera ja se'm botava, així que jo vaig alçar el braç i li vaig dir:
Visse, a mi el que més m'agrada és parlar l'anglés, i traduïr valencià-anglés...
I sabeu el que em va dir, la molt filla d'una gran resacsà de p****?:
Monica, a tu el que t'agrada és anar sempre per davant dels demés, i fer-ho tot difícil per destacar sobre tots!
I quan es gira, solte jo
I a tu el que t'agrada és deixar-me en ridícul, tia gorrina!
Li vam fer una cançó ( Segur que tots coneixeu la nadalenca ''Ya vienen los reyes por el arenal, le traen al Niño, no se que no se cuantos, -Ya viene la Visse
Con su radio-cassette
su falda magenta
y negra también.
-Su jersey a cuadros
sus botas marrón
Su hermoso peinado
Su alegre expresión.
-Me encanta su estilo
es tan personal
como mi abuela Filo
sandalias en tiempo hivernal.
-Su jersey a cuadros
sus botas marrón
Su hermoso peinado
Su alegre expresión.
-Podría liars con Jordi (el de tecno)
hacen tan buena pareja
por que el es un gilipollas
y ella una amargada vieja
-Su jersey a cuadros
sus botas marrón
Su hermoso peinado
Su alegre expresión.
Campanitas verdes hojas de limon. la Virgen Maria Madre Del Señor):

Vaaaaaaaaaale, un poc llarg i violent, però...que bé m'he quedat!
Pròximament...: El que pense del mestre de tecno xDD

LLarg i violent? pos t'has quedat curta!
Visse es de lo pijor que te pugues trobar. Damunt en el seu superhipermegafashion saludo de cada dia: El nostre primer dia de clase estavem parlant uns en altres i de colp mos entra per la porta una tia (en una pinta de loca...) xillant:
-Good morning!!! How are you today?
I nosaltres, com es normal, pos mos quedarem flipant lacasitos i no vam contestar. I damunt va i mos solta:
-Mecag*** la mare que va parir al porc!!! com si no sabereu de tota la vida el que heu de dir quan jo entre a clase!!
Jo vaig alçar la ma i vaig dir amb por, per si em tornava a soltar un dels seus crits:
-Be, de tota la vida no ho podem saber perqué hui es el nostre primer dia d'institut... :roll:
La dona es va donar conte del seu error i es va tranquilitzar, pero eixe moment ha quedat gravat a les vides dels alumnes de 1A :wink:
Damunt es passa cada segon de la seua pesada clase parlant-mos sobre que la seua filleta es la millor, que trau mes bones notes que ningú, que es la mes guapa i la mes moderna,... i d'aixó res! Com vol que la xiqueta ixca guapa amb la mare que li ha tocat? La vam vore a la trobada i en lo únic que es diferencia a sa mare es que té mes malgenit si es pot.
I una dels millons de coses taaaan normals que fa la meua profe es que si pilla algú amb xicle li posa part greu i al carrer una setmaneta. Per un xicle! si arriba a descobrir algú amb el bocata de pernil entre mans...
Un dia em va cridar el psicoleg per a que li fera un test o nosequé, i quan vaig tornar a clase d'angles a la mestra se li va ocurrir fer-me una broma a la classe següent dient-me que m'habia posat un part lleu per no assistir a clasei per a que no ho sabera ningú, pos li ho va dir a tota la clase. :P Com es normal, despresla meua amiga em va avissar per a que no fera masa el ridicul quan la mestar m'ho diguera, i despres de que jo li seguira la corrent un rato, li vaig dir que sabia que era una broma, i com es tan inteligent, pos li va tirar la culpa a un xiquet que no habia fet res.
Per a que despres diguen que els seus alumnes no son normals... i tot el que hem de soportar? que be que te quedes, tu! :lol:
Està mirante.

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Kris Cotes Vàter, em declare fan teua!! I no va de broma!! Ets GENIAL en poques paraules!! Anava per terra, llegint el missatge!!! :lol: :lol: :lol:
En el bocadillo de pernil...jajajaja i per què no de lomo embuxao?
El llomello, clar, tret de la maleta roja d'Andrea! jeje, res, que estic feliç i m'ixen unes parides... :mrgreen:
Bé, això, que m'ha encantat el teu post, penja'l en algun lloc que tindrà èxit, m'ha encantat!
Ah! Només se t'ha oblidat dir que dins del seu estil incomfundible i súper personal s'inclou la seua falda polivalent... Si, senyores i senyors, la nostra encantadora educadora (si se'n pot dir així) poseeix una preciosíssima falda llarga, aparentment negra, no? Doncs bé, al dia següent porta la mateixeta, però en fucsia, i a l'altre en blau, i crec haver-la vist en marró... O siga, que si en un d'aquells fatídics dies en que teniu la desgràcia d'haver de cursar anglés a l'I.E.S. Càrcer, amb Visse de mestra, observeu una taca d'un altre color, no és que s'haja embrutat, no...
És que no l'ha tintat bé!
Au cacau!!

xè!
PD: Heu vist quina amiga més simpàtica tinc?
Peke, eh que la vida és bonica? =D
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Pues al cole va venir una profesora en funcions (sustituta), que li deiem Dolors. Per què serà? perque era clavada a la umbridge si no fos perque era mig anorexica, pero portava una rebeca rosa i una flor de paper a la butxaca de la rebeca... no avia arribat a pensar mai que coneixeria a una dona tan estrafolaria... xD :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Respon