Celebració de l'aniversari de la reina

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Celebració de l'aniversari de la reina

Entrada Autor: Padfoot »

Les fotos són tretes d'un video que s'ha gravat especialment per una festa que organitza la reina d'Anglaterra per celebrar el seu aniversari :roll: El video el passaran tot sencer per la BBC el dia 25 així que segur que tindrem noves fotos ben aviat :mrgreen:

Imatge
Imatge
Imatge



PD: Canvi de títol del tema :P
Padfoot l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 27, 2006 6:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
harry...
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 10:19 pm
Ubicació: sota el po0onN Xd

Entrada Autor: harry... »

ei padfoot!
en akesta foto es veu en ron i l'hermione igual k sempre pro el harry no el veus raru ?no s'ha fet algu en els cabells?
wenu potser veig malament :wink:
emma watso0on...TKM

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Més que els cabells... no sé, jo trobo que li ha canviat la cara... :?
Tot i que potser és cosa del vídeo! :mrgreen:
Esperem més fotos, ui, encara falta però igualment això demostra que no tant...! :)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Ei!!! jajajaja, ke bo!!! canvia't el rang, meri!!! XD Bé, les fotus molt xules, pero si he de veure la peli amb les floretes, no la veuré XD I ke mes... ah si... si us fixeu en la tercera fotu, en harry sembla ke porti una mitja barba, sense afeitar-se XD ke booo!!! XD AIx... ah... molava mes amb el pel llarg...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Jo crec que el que té diferent en Harry és el cabell no la cara, les cares no canvien, i menys en cosa d'un any i poc... :? Però si, el veig extrany, el preferia abans amb el cabell llarg, però abans al llegir el llibre mes o menys me'l imaginava així... Molt xules les fotos :P per fi les primeres fotos :P Però encara queda un any i algo perquè s'estreni la peli, i mig any més, 6 mesos, més o menys el que solen tardar en totes les pelicules per treure-les en video i DVD, tot i que en la quarta només van pasar 4... Queda molt, i ja posen fotos?? Potser s'estrena molt abans del que esperavem...

P.D: A la tercera peli, també tenia el cabell així, més curtet, només l'ha tingut llarg a les peli 1, 2, 4 i a la 3, 5 té els cabells més curts... Que s'aclarin ja, home... :lol: xD
Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Una altre foto, no us duneu falses esperançes, no és gaire bona, està fatal, suposo que la Padfoot ja l'havia trobat però no l'ha posat... Bueno, ja ho veureu vosaltres mateixos perquè no l'he posat, només es veu mig cap de la Hedwig, quina mena d'instantània...

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Per fi les primeres fotos!!! Que coñ sa fet el Harry al cabell!!??? Quin horror!! Vale que el porti curt... però que faci algú perq no li quedi tan aplastat a la cara!! :lol: :lol: l'Hermione i el Ron estan iguals iguals!! Bueno al Ron li han tallat una mica els cabells tambéee, no??? O m'ho ha semblat a mi? Esperem que surtin mes fotos aviat!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

I més!! no són tan bones com les 3 primeres, però algo és algo, no?... :roll: :roll:

Imatge

aquesta que posaré ara està és la millor de totes les que he posat!! :mrgreen: :mrgreen:

Imatge

és la mateixa que ha posat la Padfoot però uns segons més tard, si us fixeu canvia una mica xD :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Imatge

Bueno, Algunes no molt bones, però ja portem 7 fotos de la 5na peli!!!

P.D: Padfoot, a la galeria d'imatges, que vull pujar aquestes imatges, no surt la secció Instantànies de la 5na peli, al pujar la foto només surt actors i rodatge, ho pots arreglar? :wink:
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

MAREDEDEUSANTISIMAOSTIAJREMARIADELSENYORCARAMBANOSCASPI-
TASUMNRORGILIMUNDOTETRAMONGOPLEGIAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ja començem, ja començemm..... les ànsies de les pelicules!!!!!!!!!!!!

K waiiiiiiiiiiiiiiiiii.........ja torno a estar nerviosíssima!!!!!!!!!!!!!

Buf... un altre any.... :lol: :cry: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ànima-en-histèra-de-nuevo dice:

chauuu!!!! :o :o :lol: :o :lol: :o :lol:

editat: perquè sutren floretes a les vores de les fotos? :|

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

luna Lovegood ha escrit:editat: perquè sutren floretes a les vores de les fotos? :|
Em sembla que és perquè això li han regalat a la reina d'Anglaterra per el seu aniversai, i bueno, deu ser per decorar la foto i aixi... però no ens animem, que vale, han demostrat 7 fotos de la peli, però això no vol dir que la peli surti abans, quedava un any i queda un any, no ens animem, això és pel cumple de Reini!!! xD
Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

BeTu ha escrit:Jo crec que el que té diferent en Harry és el cabell no la cara, les cares no canvien, i menys en cosa d'un any i poc... :? Però si, el veig extrany, el preferia abans amb el cabell llarg, però abans al llegir el llibre mes o menys me'l imaginava així...

P.D: A la tercera peli, també tenia el cabell així, més curtet, només l'ha tingut llarg a les peli 1, 2, 4 i a la 3, 5 té els cabells més curts... Que s'aclarin ja, home... :lol: xD
jo crec que la cara si li ha canviat,está en plena adolesencia ,i en un any i mig,es canvia un munt.La té una mica més angulossa ,no?
Hermione també pareix una miqueta més major,i a Ron li han tallat els cabells.
Ens hem de fer la idea de que Harry MAI portará els cabells com al llibre diu.La peli qué més s'ha apropat és la 3º.Les altres,puaj!.
El cine és el cine,i el llibre ,el llibre.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

tens raó, la única adaptació que més s'ha apropat al llibre, és la tercera...

ara que m'jhe mirat miollor la foto, el que canvia del harry és que ja no té cara de nen, sinó d'adult!! Encara que penso que li queden fatal els cabells aixi...en fi.
chau!!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

pobre harry que li han fet..esta..esta. raroraro...

la gent que diu que la hermi i en ron sempre estan igualets...es que es la purisima veritat :lol: :lol:

en neville tambe ha canviat molt
en malfoy tmb
i els dos amiguets del prota no... jolines pobrets.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Woooooo, imatges de la 5ena peli n_n :P !!

Kemocion-kemocion :mrgreen: !!!
luna Lovegood ha escrit:ara que m'jhe mirat miollor la foto, el que canvia del harry és que ja no té cara de nen, sinó d'adult!! Encara que penso que li queden fatal els cabells aixi...en fi.
chau!!!
Jo crec ke te cara d'adult i cabells de nen, han fet un cóctel amb tot ell :lol: !

Estan tots una mica canviats, l'Hermy i el Ron (encara ke hauriem de dir Daniel, Rupert i Emma...) estan rarets rarets :? !

Pd: Oh, ke mones les floretes xD!!

Pd 2: Lapot, el Neville si, ke es veu per darera, po... on veus el Malfoy :roll: ?(potser estic cegata i no el vex xD)?

Avatar de l’usuari
Hermy1
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dc. oct. 12, 2005 10:14 pm
Ubicació: girona

Entrada Autor: Hermy1 »

si k esta kanviat en harry, si. Jo crec k es el cavell, en la foto k ha penjat betu es veu millor; però francament, m'agradava mes abans jeje

Bloquejat