Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: li-kiow »

Una cosa, jo a l'octubre vaig a Londres i m'agradaria saver si hi ha llocs de rodatge o llocs on es puguin veure coses sobre les pelis de HP, no se si aquest es el lloc adequat per ficar-ho pq fa temps k no entro a la pagina pk no tenia internet.... així que moderadors fikeu-ho on ho creieu convenient!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo,et recomano,que eixa informació,la busquis a l'internet.Segur que allí la trobarás.
No se ben bé,com la podries buscar, però amb el buscador,fes fent proves.Ara mateix ,m'hi possaré,i si trobe algo ,t'ho dic.

He trobat això:

- Abadía de Lacock:
Esta abadía se usó como localización en Harry Potter y la Piedra Filosofal y Harry Potter y la Cámara Secreta, una escena famosa de la primera película rodada aquí fue la del Espejo de Oesed.

- Ashridge Park:
En Harry Potter y el Cáliz de Fuego se filmó la escena en la que Harry, Hermione y los Weasley se encuentran con los Diggory para ir a la Copa del Mundo de Quidditch.

- Black Park:
Se usó en Harry Potter y la Piedra filosofal y Harry Potter y la Cámara Secreta como localización y lugar de construcción de la Cabaña de Hagrid y en Harry Potter y el Cáliz de Fuego en la escena en la que Harry ve a los dragones en el bosque. El Parque Black es un lugar muy conocido que se encuentra en Buckinghamshire.

- Bull's Head Passage:
Esta tienda Londinense fue utilizada en Harry Potter y la Piedra Filosofal para rodar el exterior de la escena en la que Harry y Hagrid entran en el Caldero Chorreante.

- Castillo Alnwick:
El Castillo Alnwick se usó en Harry Potter y la Piedra Filosofal como Hogwarts para las escenas de la clase de vuelo y de Quidditch. El castillo es un edificio Medieval esta en Northumberland y en sus estancias contiene pinturas.

- Catedral Gloucester:
Este antiguo monasterio se usó como localización en las dos primeras películas sobretodo en tomas de los pasillos, en la Piedra Filosofal tambien se rodaron las escenas de la pared en donde está el cuadro de la Señora Gorda y la escena del Trol, y en la Cámara Secreta usaron sus pasillos para rodar la escena en la que aparece la pintada de sangre en la que se anuncia que la Cámara ha sido abierta.

- Catedral Durham:
Situada en el noreste de Inglaterra esta catedral de 900 años juega un papel importante en las dos primeras películas haciendo se sus pasillos los del Colegio Hogwarts de Magia y Hechicería, la clase de la Profesora McGonagall también es parte de la catedral.

- Chirst Church College's:
Es una de las facultades mas grandes de la universidad de Oxford, su comedor se pensó como localización del Gran Comedor pero finalmente hicieron una reproducción de la sala en los estudios Leavesden. En Harry Potter y el Cáliz de Fuego se rodó la escena de Moody convirtiendo a Draco en hurón.

- Colegio Harrow Boarding:
Este colegio Británico fue usado como localización en Harry Potter y la Piedra Filosofal para la escena de la clase de encantamientos del Profesor Flitwick.

- Dowding Way:
Son las calles que hay alrededor de los estudios Leavesden y se usuaron en la tercera película como Magnolia Crescent en la escena en la que Harry se va de casa de los Dursley y aparece el autobús Noctámbulo.

- Estación de Kings Cross:
La famosa estación de tren se usó como la propia estación de Kings Cross desde donde sale el Expreso de Hogwarts en La Piedra Filosofal, la Cámara Secreta y El Prisionero de Azkaban. Es un lugar muy visitado entre los fans de la saga, tanto que entre los andenes 9 y 10 hay un carrito incrustado en la pared para que los fans se hagan fotografías simulando que pasan al andén 9 3/4.

- Estación de Goathland:
En la primera película de Harry Potter esta estación de tren sirvió como la estación del Expreso de Hogwarts en Hogsmeade.

- Estación de St Pancras:
Esta estación fue utilizada como localización del exterior de Kings Cross en Harry Potter y la Cámara Secreta.

- Evanton Escocia:
Se fimaron tomas del paisaje para usar de fondo en Harry Potter y el Cáliz de Fuego.

- Exmoor:
Warner Bros. anunció que el Parque Nacional de Exmoor sería en la cuarta película la localización principal para rodar los exteriores.

- Fort William:
En Harry Potter y el Prisionero de Azkaban se usó esta localización para varias escenas al aire libre y en Harry Potter y el Cáliz de Fuego para algunas de la primera prueba.

- Glencoe:
Glencoe en Escocia fue usada como localización exterior principal en Harry Potter y el Prisionero de Azkaban, fue el lugar donde se construyó la nueva cabaña de Hagrid y el escenario de piedra en donde Hermione le pega el puñetazo a Malfoy.

- Librería Bodleian de la Universidad de Oxford:
La librería se utilizó como localización en la primera película para rodar la escena en la que Harry bajo la capa invisible busca información sobre Nicolas Flamel en la biblioteca de Hogwarts.

- Loch Eilt:
En Loch Eilt a unos kilómetros de Glenfinnan filmaron la escena de Harry Potter y el Prisionero de Azkaban en la que Hagrid lanza piedras al lago.

- Lochan na Stainge:
Fue usado como el lago de Hogwarts en varias escenas de Harry Potter y el Prisionero de Azkaban.

- Mercado Borough:
Situado en el sur de la ciudad de Londres fué usado como localización en El Prisonero de Azkaban en la escena en la que Harry baja del Autobús Noctámbulo y entra en el Caldero Chorreante.

- Picket Close:
Esta localización se usó en Harry Potter y la Piedra Filosofal como Privet Drive, antes de filmar retocaron los jardines y chimenas para que tuviera el mismo aspecto que se describe en el libro, en la segunda película se recreó el escenario en los estudios Leavesden.

- Viaducto Glenfinnan:
Se ha usado en las cuatro películas ya filmadas de Harry Potter como la vía por la que viaja el Expreso de Hogwarts.

- Virginia Waters:
En Harry Potter y el Prisionero de Azkaban se usó como localización de la escena de la clase de Cuidado de las Criaturas Mágicas en la que Hagrid les enseña a Buckbeak. En el Cáliz de Fuego se usó para la Segunda Prueba.

- Zoo de Londres:
Otra localización que al igual que Kings Cross hace del propio Zoo de Londres en la primera película

Ara ,sols hauries de buscar,si son a Londres ,o no.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ostres, moltes gràcies per ficar-lo. M'ha sigut molt interesant llegir-ho. NO sabia que s'havien utilitzat tants llocs diferents!! Respecte al lloc d'on estan, jo diria que si que estaran la majoria a Londres o almenys a prop. Li-kiow que t'ho passis molt bé i que fagis fotos, i si eso, ja les posaràs :P
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

moltes gracies!!! es mol interessant!!! intentare convençer els meus pares per anar-hi!!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: lord-granger »

Una pregunta jo tambe vaig a londres a l'agost val la pena anar a kings cross algun de vosaltres hi ha estat

aurea_

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: aurea_ »

I pensar que fa un mes vaig anar-hi i ni tan sols vaig poder passar per King's Cross.. Estaria bé anar a Anglaterra sols per fer una visita turística de llocs on s'hagen rodat escenes d'HP , el problema d'anar amb grups es que no pots fer el que vols .. T_T

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: HpConan »

Doncs jo aquest agost també vaig a Londres, així que penso fer-me una guia/ruta sobre els llocs que cal visitar per fer un bon passeig potterià.

De moment, mirant per internet, he vist diverses coses. Quan tingui fet el meu plàning, si voleu, ho postejo aquí també.
Llocs fixos, és clar, són King's Cross, potser l'exterior del British Museum, on hi ha un relleu suat per la portada de la versió adulta de la cambra, i Oxford (s'ha de sortir de Londres), que és on s'han gravat molts interiors de les pel·lis...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: clara_cat »

Jo ja he estat a Londres però valdria la pena tornar-hi només per fer aquest recorregut!!! Encara que més que a Londres seria per tota la Gran Bretanya!!!!
Encara que el lloc que em faria més gràcia anar seria a la suposada biblioteca de Hogwarts i a on l'Hermione li clava el cop de puny a en Malfoy!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: Aulin »

Jo vaig anar a Londres l'estiu passat i vàrem aprofitar que el tren que havíem d'agafar per anar a l'aeroport era a King's Cross per a visitar i fer-nos una foto a l'andana 9 i 3/4.

Algun dia potser us la mostr (he, he!).

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Jo per setmana Santa vaig estar a Londres i vaig fer, també, una ruta Harry Potter per Londres i Oxford. Però vaig visitar 5 o 6 llocs, que veig que a la llista n' hi ha molts.

Per cert, buscant llocs per visitar vaig veure a una web que es fan viatges guiats als llocs on s' ha gravat la pel·li, però clar, econòmicament surt a compte buscar-ho tu mateix xDD
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: Lena »

lord-granger ha escrit:Una pregunta jo tambe vaig a londres a l'agost val la pena anar a kings cross algun de vosaltres hi ha estat
jo si, a mi m'agrada molt. no hi ha cap tren granate, pero es molt macu.


vaig anar a em sembla que kings collage i que s'havia fet de menjador de hp1 i hp2.. no em va l'imagesshark, ho pujare algun altre dia ;)

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Per Londres hi ha algun lloc de rodatge de HP??

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Bé, la gràcia de King' s Cross no són els trens, sinó l' andana 9 i 3/4 ^^' Si hi vas amb metro has de baixar a King's Cross St. Pancras i allà busques l' estació de tren, després has de mirar un rètol que t' indica on estan altres andanes i de camí cap a elles veus la 9 i 3/4, que és com la de la pel·lícula, però té el carro que portava el Harry allà entaforat, es veu només mig carro i dóna l' efecte de que quan et fas la foto estiguis travessant l' andana.
Imatge

Bloquejat