Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Arwen Black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black » dj. set. 12, 2019 2:25 am

Bé, s'obre el període de votacions! Deixem una setmana aprox., fins el dia 10 (EDITO: 20, fins el dia 20, volia dir!)

Tothom pot votar! Sé que s'han de prendre decisions complicades, però us ho agraïm si us hi animeu! :ballar:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Unapersona
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 226
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Unapersona » dl. set. 16, 2019 1:17 pm

Hola! Em passo per aquí a votar ja. Això de tenir dues opcions per votar no sé si ho fa més fàcil o més difícil hahaha. No podem donar accèssits, no? :P M'he passat una estona escrivint "en primera posició tal perquè tal" i llavors adonant-me que l'altre té una cosa que m'agrada més i anar fent així. En fi, així m'he quedat quan he decidit tallar el bucle:

En primera posició hi posaré els plimpis de l'Antares. M'agrada molt la forma més "orgànica" que tenen, les diferents expressions facials, les aletes, les arrugues... i el plimpi famolenc menjant-se un gelat em mata :lol2:

En segona posició hi poso els de l'Arwen. Com ja li vaig comentar, m'encanta la tria d'estil (ets molt versàtil quant a l'estil de dibuix, sempre em sorprens en aquest sentit) perquè lliga molt bé amb l'animal. El plimpi amb les cames lligades li dona un punt divertit, que crec que ha estat el denominador comú dels tres dibuixos que hem presentat.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona · Nova fanfic properament (no feu cas d'això de properament, ho poso aquí per autopressionar-me una mica)

Respon