Indiganació per en Tom Felton

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Un altre que s'uneix al grup de "no-m'ho-imaginava-aixi" jo m'ho imaginava tal com ho heu dit. Sobre el pensiu esta be pero on apareix el Karakarof, pero que han fet! JO m'imagina una mena com de tarima amb unes cadenes normals que al assentar-se li pujaven i el lligaven, pero llances en una gabia no!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ja veussssssss. Quan vaig veure aquella gàvia amb aquelles punxes... buff... vaig flipar. Qualsevol es mor de por allà dins. Jo m'imaginava una cadira amb cadenes que lligaven a la persona...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Jo també m'imaginava una butaca i ell lligat, però em va agradar com u van fer. Em vaig adonar que si Azkaban era tan temut, no tractarien als presos amb gaire delicadesa, i allò era... brutal! em va impactar, però vaig trobar que era una bona aportació :wink:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

roni ha escrit: Una cosa... llavors... kuan el Harry fa el mateix k en Sirius des del despatx de la Umbridge... kedara fatal no??
Tampoc hi haurà tanta diferència....

XDXD

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
roni ha escrit: Una cosa... llavors... kuan el Harry fa el mateix k en Sirius des del despatx de la Umbridge... kedara fatal no??
Tampoc hi haurà tanta diferència....

XDXD
Jahjajajaja, k booo

PD: Final jo tampoc mimaginava allo aixi... pensava k seria una cadira normal (wenu... exteriorment, rollo las del corredor de la muerte) i kuan ti seus tagafem umes cadenes k cobren vida i t'estrenyen i et fan mal i sang :twisted: (wenu, i ara deixant de motivar-nos) una gàbia?! k san pensat? esk no sasembla a una cadira en re!! XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Però almenys transmet la sensació d'agobio, no? I jo tb m'ho imaginava com vosaltres, però sense la sang!! :P
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Ah! Trobo que està bé. És com un avanç del que poden ser la resta de les seves vides... :tombstone:

Avatar de l’usuari
Malfoy69
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Malfoy69 »

Aqui hi ha un error no es Barty Mauch, sinó Barty Crouch
MaLfOy69

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Mauch és en català i Crouch és en anglès i castellà :roll:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Pedona Malfoy69, escriu en minúscules, que als forums escriure en majúscules és com cridar i dona mala sensació...
Ja t'ho he modificat, però no t'acostumis...xD
De bon rotllo... :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Malfoy69
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Contacta:

RE:

Entrada Autor: Malfoy69 »

Thank you very much.

Jeje jo ho conec per al castellà.. eske jo tinc les pelicules en castellà i els llibres també aleshores diu Barty Coruch.


No passa res
MaLfOy69

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Primer de tot voldria fer esment de com em canviat de tema, de defensar al Tom Felton a protestar per la mala respresentació de l'aparició de la llar de foc... jeje

Be en lo del Malfoy com ja s'ha dit surt en tres llocs de la peli i no nomes en l'aranya. HI ha altres personatges que també s'han retallat les aparicions i alguns fins i tot despaareixer, o no recordeu que qui porta l'escafalga a en HArry es en Dobby, amb les ganes que tenia de tornar-lo a veure.

D'altra banda jo també m'imaginava l'aparició a la llar de foc veient mig cos entre unes flames i no a els brases, aixi no he pogut veure en Sirius, com heu dit, com faran el tros en que apareix una ma molsuda plena d'anells buscant...

BE ja veurem com ho solucionen
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

HpConan ha escrit:Doncs per això te'l posen al principi, com tu dius. I no és "sort". És el que havien de fer per doanr coherència. Per això tot en la pel·li és coherent i té sentit. YHan aconseguit fer una pel·li on tots els caps lliguen. ^^
Tots els caps lliguen per tu que has llegit el llibre... Però per a la gent que no se l'ha llegit és difícil d'entendre perquè es mengen escenes, com la de la mort de'n Mauch, que qui no s'ha llegit el llibre no entén d'on baixa...
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Excepte això del Mauch, que sí que queda penjat, jo crec que tots els caps lliguen. Quan miro els pel·lis intento veure-les des de "no he llegit el llibre". En la tercera no lligaven coses, i en la segona tampoc, crec. Però en aquesta sí.

Jo també m'ho imaginava com ho diu el roni. Però sense sang. :mrgreen: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Quins caps no lligaven en la 2ona? I en la 3era?

Home la peli no és el que m'esperava però el joc és desastrós. Em quedo amb els llibres xD
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Bloquejat