Daniel Radcliffe, es despullarà per fer una obra de teatre!!

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí que han dit que era rebaixar-se ^^ En aquest post.

El Daniel també va sortir a El Sastre de Panamá amb l'actor que feia de James Bond (Pierce Brosman)... A David Copperfield també hi ahvia una escena de banyera (que el banyava la Maggie Smith, la McGonagall :lol: ). I, efectivament, ara ha acabt de rodar December Boys... A part de diverses intervencions al programa d'humor britànic Extras!, desconec que hagi fet res més. Fa pal ara mirar IMDB. :o :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

Quèquèquè??? 8O 8O 8O No pot ser... En Daniel, despullat??? Ostres... jo això no m'ho perdo... llàstima que no sigui a Espanya :( . Bé, jo crec que hi hauran milers de fans que només hi aniran per aquella escena... i quan pagaran per veure-la?? 100? 200? (Potser em passo però com valgui menys de 100 em traumatizo :lol:
Bé, espero que algú fagi fotos, i que les pengi pel google... jo les vull veure!!! :twisted: sóc una morbosa... xDD

Ya sas! (en grec vol dir adéu xDD)

Lu
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

africa_dama_lunnaris ha escrit:Quèquèquè??? 8O 8O 8O No pot ser... En Daniel, despullat??? Ostres... jo això no m'ho perdo... llàstima que no sigui a Espanya :( . Bé, jo crec que hi hauran milers de fans que només hi aniran per aquella escena... i quan pagaran per veure-la?? 100? 200? (Potser em passo però com valgui menys de 100 em traumatizo :lol:
Bé, espero que algú fagi fotos, i que les pengi pel google... jo les vull veure!!! :twisted: sóc una morbosa... xDD

Ya sas! (en grec vol dir adéu xDD)

Lu
Osti si k estas endarrerida xDDDDD
Lo de EQUS va tenir aqui bastant bombo i fa ja un temps xDDDD (qui diu temps diu 3 setmanes o aixi)
possa equs al google i ho troabras de tot, i ja et dic k amb texans esta be pero sense...ja veuras les fotos xDDDD (millor no k es un pel penos)
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

una cosa... ja he posat equs al google, a imatges, i no m'ha sortit res... :( pero ho he posat amb 2 us, equus, i m'han sortit moltes de l'obra!!! :P així que... és equus. xDD
La lladre de llibres

Bloquejat