Bonnie Wright o Ginny Weasley

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
uri_potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 5:05 pm
Ubicació: a sota l'escala del Privet Drive

Bonnie Wright o Ginny Weasley

Entrada Autor: uri_potter »

oOoLAA de nou


Creieu q en Daniel i la Bonnie faran bona parella a la 6 i la 7 peli?

Creieu q la Bonnie s guapa, extrovertida,...? :oops:

Dieu la vostra d l'actriu q protagonitza el paper d Ginny... :) :mrgreen:
quina pena que s'hagi acabat la saga de Harry Potter

però sempre quedara als nostres cors

a , ESTARIA GENIAL FER UNES "COLONIES" o CAMPAMENTS SOBRE LA NOVEL·LA
(se'n van fer unes fa cinc anys)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sincerament, el personatge de la Ginny en les pelis el trobo molt mal adaptat; li han canviat el caràcter i el protagonisme. En la pròxima peli no sé com s'ho faran perquè quedi bé la parella perquè hauràn de fer un canvi radical en el personatge de la Ginny.

uri_potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 5:05 pm
Ubicació: a sota l'escala del Privet Drive

tens rao

Entrada Autor: uri_potter »

Sincerament, el personatge de la Ginny en les pelis el trobo molt mal adaptat; li han canviat el caràcter i el protagonisme. En la pròxima peli no sé com s'ho faran perquè quedi bé la parella perquè hauràn de fer un canvi radical en el personatge de la Ginny.


tens rao en aixo finalpotter pk a la peli li an tret molt protagonisme

i, tas enterat d lu q van fer en daniel, la emma i en Rupert q van fer lu d ls mans? pos trobo q va qeda malament q no u fesin la bonnie i en "Neville"...

No trobes? ja d pas si algu te infurmacio dl q va passar q u digui... 8)
quina pena que s'hagi acabat la saga de Harry Potter

però sempre quedara als nostres cors

a , ESTARIA GENIAL FER UNES "COLONIES" o CAMPAMENTS SOBRE LA NOVEL·LA
(se'n van fer unes fa cinc anys)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: tens rao

Entrada Autor: Finalpotter »

uri_potter ha escrit:tas enterat d lu q van fer en daniel, la emma i en Rupert q van fer lu d ls mans? pos trobo q va qeda malament q no u fesin la bonnie i en "Neville"...
No tinc ni idea del que van fer aquells tres :oops: M'ho pots explicar que tinc curioitat. Si és una escena de la cinquena no em ve al cap quina pot ser (no serà al departament de misteris, no?) i si és del rodatge no estava massa al cas.

Un consell perquè o tinguis problemes amb els moderadors, intenta escriure sense fer servir abreviacions que sinó et poden borrar els missatges ja que et saltes una norma del fòrum.

uri_potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 5:05 pm
Ubicació: a sota l'escala del Privet Drive

Entrada Autor: uri_potter »

moltes gracies

pos el que va passar es que en Daniel,la Emma i en Rupert van anar a posar les seves mans nose on, crec que a Holliwood no u se segur.

I trobo que en Neville i la Ginny també es mereixien haver-ho fet, perque han ajudat a en Harry a casi totes les pelis


PD: gracies per l'avis :wink:
quina pena que s'hagi acabat la saga de Harry Potter

però sempre quedara als nostres cors

a , ESTARIA GENIAL FER UNES "COLONIES" o CAMPAMENTS SOBRE LA NOVEL·LA
(se'n van fer unes fa cinc anys)

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

M'agrada molt la Bonnie Wright com Ginny, de fet tant Ginny com l'actriu que l'interpreta sempre m'han agradat...Bonnie no és precisament una noia tan hermosa com Emma Watson, però si és maca. A més a més, té una cabellera preciosa (en la meva opinió, la més bonica i cuidada de totes les noies de HP) que l'afavoreix molt i el seu rostre s'està fent més madur. La veritat és que crec que quedarà molt bé com a xicota d'en Harry en HP6, ja que a l'Ordre del Fénix surt guapisima.

Aixó sí, haig de ser realista i fins al moment, el paper de Ginny a les pelis ha estat bastant secundari (més que als llibres) i això no m'agrada gens ni mica...Espero que després de la marxa de la Xo recompensin a la Ginny donant-li una mica més de protagonisme perquè aquesta noia serà pròximament un personatge important al convertir-se en el gran amor del protagonista i s'ho mereix després de ser ignorada durante quasi cinc pelis.

Per cert Finalpotter, el que tracta de dir la Uri_Potter es que el mes passat en Rupert, l'Emma i en Dan van deixar les seves empremtes al passeig de la fama a Hollywood. Sincerament, jo crec que no feia falta que la Bonnie i en Matthew Lewis (Neville) deixesin les seves empremtes perque ells no són els protagonistes.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Gràcies a les dues per explicar-me que en Dan, l'Emma i en Rupert van deixar la marca de les seves mans al passeig de la fama. Això ho trobo una anècdota i ja està per mi no té importància, el que m'importa és que actuïn bé a les pelis.

Pretty Ginny, la Bonnie no la trobo maca és més trobo que és de les actrius de les pelis que ho és menys, tot i que és la meva opinió i sobre els gustos no hi ha res escrit. A veure si en la sisena és cuiden més del seu personatge en tots els sentits.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Finalpotter ha escrit:Gràcies a les dues per explicar-me que en Dan, l'Emma i en Rupert van deixar la marca de les seves mans al passeig de la fama. Això ho trobo una anècdota i ja està per mi no té importància, el que m'importa és que actuïn bé a les pelis.

Pretty Ginny, la Bonnie no la trobo maca és més trobo que és de les actrius de les pelis que ho és menys, tot i que és la meva opinió i sobre els gustos no hi ha res escrit. A veure si en la sisena és cuiden més del seu personatge en tots els sentits.
No has d'agraïrme res per l'informació d'en Dan, Emma y Rupert a Hollywood. Ha sigut un plaer. Y en quant al físic de Bonnie, jo discripo amb tu. Penso que la Bonnie es maca i encara que no es íncreiblement hermosa, tampoc li fa falta ser-ho. La bellesa no es el més important, sinó al talent de Bonnie com a actriu. Y jo també espero que a la sisena peli tinguin més cura al personatge de la Ginny i li donin l'importància que mereix.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

luna_ravenclaw
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dt. set. 04, 2007 5:46 pm

Entrada Autor: luna_ravenclaw »

a mi la bonnie no m'agrada massa per fer de ginny -que consti que el personatge de la ginny m'encanta-
crec que hauria de ser més maca se suposa que la ginny es molt
guapa almenys el llibre diu que agrada a molts nois.... a part d'això si que és pel-roja i sembla una weasley!!

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo estic amb el Finalpotter.
Als llibres la Rowling la descriu com una noia molt maca,que els nois es fixen en ella...en canvi a mi la Bonnie Wright em smebla més bé lletjeta...
A més,de caracter tampoc la veig com al llibre..
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Amb tots els meus respectes, però em sembla una mica superficial discutir sobre la bellesa de la Bonnie. Sí que és cert que la JK va escriure a partir del cinqué que la Ginny era molt maca i agradava molt als nois, però la Bonnie va ser escollida amb 10 anys desde l'inici de la saga per interpretar a la Ginny i el que no poden fer els productors ara es despatxar a la Bonnie pel simple motiu de que JK diu que la Ginny és molt hermosa i la Bonnie no ho és tant. Això seria una injusticia massa gran per dur-la a terme.

Es que es suposa que la Bonnie no té dret de fer de Ginny per què no és tan maca com l'Emma Watson?? La bellesa no ho és tot i encara que ajuda, no és vital per la feina d'un actor ni tampoc hauria de ser important per les persones. El que ha d'importar és cóm fa la Bonnie el seu paper, no que sigui maca o lletja. A més, la Bonnie no está tan malament!!! No es una bellesa, però tampoc necesita ser-ho perquè el seu rostre no es lleig, sinó agradable.

Es que es necesari que en Dan Radcliffe tingui com a xicota ficticia a una model?? Mireu l'exemple de la parella ficticia que formen en Rupert Grint i l'Emma Watson, ella és preciosa i ell més bé normalet. La falta de bellesa de la Bonnie ja está recompensada per en Dan i el mateix passa amb el Rupert amb l'Emma. A més a més, jo segueixo pensant que la Bonnie ha millorat molt amb la pubertat i ara está maca.

Mireu bé aquesta imatge d'abaix. De veritat us sembla tan lletja la Bonnie??

Imatge
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 05, 2007 6:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Aviam aviam aviam.
S'ens ha preguntat qui ens agradava més,i simplement he dit que la Ginny,que tant en bellesa com en caracter m'agradava molt més que la Bonnie.
No té res de superficial dir que tal i com descriu la Rowling al llibre a la Ginny la Bonnie no hi arriba (per la meva opinió)
D'acrod que a la Bonnie la van a gafar amb 10 anys...però només estic dient que simplement,no m'agrada ni com han enfocat el seu paper a les pel·licules ni físicament.
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Enllunada16 ha escrit:Aviam aviam aviam.
S'ens ha preguntat qui ens agradava més,i simplement he dit que la Ginny,que tant en bellesa com en caracter m'agradava molt més que la Bonnie.
No té res de superficial dir que tal i com descriu la Rowling al llibre a la Ginny la Bonnie no hi arriba (per la meva opinió)
D'acrod que a la Bonnie la van a gafar amb 10 anys...però només estic dient que simplement,no m'agrada ni com han enfocat el seu paper a les pel·licules ni físicament.
Estic d'acord amb tu en el tema de que el personatge de Ginny no ha sigut (per el moment, ja que la cosa podria canviar en HP6) prou bé enfocat a les pel·lícules perquè la Ginny de les pelis és massa secundaria (encara que ha destacat una mica en HP2 i HP5) i que el seu carácter continua siguent el mateix que quan tenia 11 anys (a diferencia dels llibres); tímid i reservat. Però en el que no estic d'acord amb tu es en despreciar a la Bonnie per no ser maravellosament maca. En la meva opinió, això sobra.
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 05, 2007 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

luna_ravenclaw
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dt. set. 04, 2007 5:46 pm

Entrada Autor: luna_ravenclaw »

el que diem no és superficial! la bonnie interpreta la
ginny però nosaltres ens la podem imaginar com volguem
en aquesta foto surt guapissima pero si et fixes a la peli...
no ho es ( els ordinadors quantes coses...photoshop)
i la emma watson en canvi es mol guapa i hauria de ser lletja
perk als llibres mai s'ha dit que l'hermione fos la gran belles mes aviat
el contrari....
ara que la ginny dels llibres es un dels millors personatges i a les pelis no...enua miles pelis no magraden sempre surto decebuda....

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pretty Ginny, tens raó en dir que és una ximpleria discutir si la Bonnie és lletja o no, com has dit tu el que compta d'una actriu és que interpreti bé el seu paper. En la foto que has posat té un no-sé-què que li dóna un encantant especial, però en les pelis crec que l'equip de maquilladors podrien fer alguna cosa per posar-la al nivell del que escriu la Rowling i sobretot que el guionista li dediqui una mica (molt) més de temps a l'hora d'enfocar el seu paper.

Si en algun moment he despreciat la Bonnie no era la meva intenció al igual que ella (però en el meu cas en masculí) no sóc cap gran bellesa.

Bloquejat