els tres mags substituits?

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

creieu que aurien de subsituir els tres protagonistes?

no - ho fan molt be
68
92%
si - crec que es convenient
6
8%
 
Vots totals: 74

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

que no em canviin els protas que agafaria un cabreij increible :evil: :evil: :evil: i ademes el Daniel esta massa bo i si men posesin un lleig agafaria una depresio!!!! en Rupert tambe o fa de nassos i encara que em fa cosa reconeixeu la emma tambe, els que tenim ar son els milors!!!

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

canvi dels tres mags

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

No siusplau que no em canviin els meus nens!!!! :o si els canvien jo em moro :imslow: que faria jo sense en dan que fa tan be de Harry, i am l'Emma que fa un paper magnífic de Hermione y també tenim en Rupert que hi ha molta gent que l'odia per a mi em sembla un actor magnífic.
jo desde aquí demano a qui faci falta que no canviin els protagonistes suisplau :pray:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo,no he pogut votar l'enquesta,perque ,em sembla que no ho fan bé,però no vull que els canviin.No vull,perque ja m'he acostumat al seu aspecte,i ara ,si m'els canviesin,seia una mica confós :roll: ,no trobeu?
Per altra banda,no m'agrada la interpretació que fan sobre tot la d'en Daniel Radcliffe,però com ja dic,que no m'els canviin,més per costumbrisme que per altra cosa.

Ah!a l'enquesta s'hauria d'anyadir:
no-,no m'agrada com ho fa,però m'hi he acostumat :P

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo crec q no els aurien d canviar, xq tots ens em acostumat a les seves cares i jo crec q els productors ja no els voldran canviar xq tamb es possible es perdin diners al canviar dactors... nose...a mi ja magrada com actuen, no es q o fassin moooooooooooooolt b pero tampoc o fan taaaaan malament...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
MaRta_sbd
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 9:22 pm
Ubicació: Sabadell, BcN
Contacta:

Entrada Autor: MaRta_sbd »

Jo tampoc vull q els canviin!

Em sembla q fins a la 5a peli és segur q son els mateixos, pro després no se sap. Diun q els hauran d canviar pq ja estan molt crescuts... Pro a veure, amb el vestuari i el maquillatge poden aconseguir q aprentin menys edat!
Hi ha molts actors q han interpretat adolescents i ells ja en tenien vint-i-tants.

Jo crec q aquest no hauria d ser el problema. A més, amb uns altres actors, ja no seria el mateix!! :cry:

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

dubto molt que els canvin!!

Entrada Autor: BeTu »

MaRta_sbd ha escrit:Hi ha molts actors q han interpretat adolescents i ells ja en tenien vint-i-tants.
Sense anar més lluny, la Fleur Delacour (Clémence Poesy) representa que té 17 anys, i la actriu en realitat en té 23!!, 6 anys més i tampoc ho sembla.
Jo crec que ja no els canviaran, almenys no als tres protagonistes, perquè si han fet això amb ella ho poden fer amb els altres...
Almenys, quan van canviar en Dumbledore no va ser tan dolent, tampoc es notava tant només en el nus de la barba i la roba però això és un simple canvi de "look".
Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

cambiar els personatges seria un error molt gran, personalment perdria fe en el director sigui quin sigui...

:reading: legir... llegir... :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

No mai!!!!!! No poden canviar els actors!!!
Ho estan fent molt bé i personalment m'agraden molt.
El millor és en ron i la millor frase és la k diu quant van a seguir les aranyes!!!.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

ja krek k d mom no kal kanviarlos po, a veure si tadren tan a fe ls pelis seran ja mol grans i llavors si k ja no serviran
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

NOOOOOOOOOOOO, no ho podem fer... no per favor..ja magraden els que ho fan ara...tot i que weno tenen algunes coses que be...pero no perque ja me acostumat... ja em va costar algu adaptarme al nou dumbledore...i be... no per favor...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

La veritat , no crec que els canvien... :roll: crec que es practicament impossible que canvien al trio ,a no ser que algun agafe l'altura de Gasol... aleshores potser, el canvien....
Jo tampoc vull que els canvien... On millor van actuar (per a mi) va ser a la primera peli... per cert ... l'hermi no porta ortodòncia? 8) ho dic perque Emma en porta i se'l lleva per fer les pelis o algo així... Ja que el du, el podria aprofitar...
:wink: !!

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Nose nose... ia se q sestan fen + grans kada kop pro... kantaria ml i baxaria ml laudiensia... a+, pbres aktors substituidors... x mols serien els ''dulens de la peli''
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

A mi ja m estan mol b els actors k i an ara si els canviesin ja nno m interesaria anar a veure la peli pk a me sa mes vaixaria moooolllltt l audiencia kom diu l ayako.Po diria k no els canviaran sk sino....
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

:o :o :o :o :o :o :o NO que no em canviin l'Hermione :lol: :o 8O :lol: :o 8O 8O :lol:
a demes a aquestes altures ja no ho poden canviar, ens faria anar a tots de bojos, encara que no soporto al daniel Ratciffe

Avatar de l’usuari
peke_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:39 pm

Re: els tres mags substituits?

Entrada Autor: peke_potter »

ufff !!! pel menus i a moolta gent que vol que es quedin els que hi ha!!!! uii si els canviesin!! :o :o :o n taria b ome k perdria la gràcia la peli(ome n tota pro n seria el mateix) ja estem acostumats a veure akests protagonistes i si els canviessin n seria igual n?
ja tan b com estan k keden super b fen akests personatges!! :sol :animadora personatges d sempre, ANIM!!!:animadora jejej

Bloquejat