Com vau conèixer al Harry?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Doncs jo hem vaig enganxar gràcies a la meva cunyadeta.................tot i que sabia de l'existencia no vaig començar a llegir-me els llibres fins desprès d'haver vist la primera i segona peli (ja que llegir, fins ara, no hem tirava gaire). Va ser desprès de la segona peli que hem va convencer per que hem llegis el tercer llibre i...................................................suposo que com tothom, no he pogut parar de llegir-los.

Ara esper-ho en "candeletes" el setè :mrgreen:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
sirius7
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dv. ago. 18, 2006 8:29 pm

Entrada Autor: sirius7 »

Aviam era un dia de st. jordi, de fa 5 o 6 anys, jo en aquella epoca no llegia gents, i la meu mare sempre deia k avia d llegir + jo, ignoran d la vida li vai di k no, * sort l meu mare es tosuda i mel va comprar.

Akell mateix dia m va fe anar ala biblio a llegir, i em vaig enganxar des de lashore k no paro de llegir tota mena d llibres.

Per sert eu llegit algo de dan brown

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Severus Davnur ha escrit:Doncs jo hem vaig enganxar gràcies a la meva cunyadeta.................
Ah si? En sèrio? :P

A mi el 1r llibre me'l va cagar el tió quan tenia 10 anys, per reis em vaig fer amb el 2n, per setmana santa amb el 3r, a l'estiu em vaig llegir el 4t...
Em van enganxar molt tots, menys el 2n... 8O
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
james_sirius_four ever
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:39 pm
Ubicació: a la cadira k no s gens komoda
Contacta:

Entrada Autor: james_sirius_four ever »

jo crec ke tenia 8 anys kuan vai llegir am una revista algu de harry potter i li vai preguntar l meu pare ki era i ll m va dr k no n tenia ni idea. I jo vai pensar un llibre ke no sel deu llegir ningu. :lol:


Pr sant jordi m vai komprar l llibre l vai intentar llegir pero o vai trobar massa rebuscat .
Kuan s va strenar la 1a peli l vai nar a veure i m va molar molt, i m vai sperar a l 2a, pero kuan esperava pr l 3a s va estrenar l 5er llibre i jo kom k no podia sperar + vai komprarme l 3 llibre, i m vai llegir 1 i l 2 li vai demanar a 1a amiga i l 4art tambe li vai demanar, l 5er mel vai komprar jo despres de molt d'astalviar i l 2 i 4 tambe mel vai komptrar mentres esperava k sortis l 6 . kuan va sortir mel vai llegir en 3 dies i una nit.
m sobra l u l nik

anillag, salsi, maduixa les tres ferreres for ever


i ara si ke e escrit be lu de for ever no four ever

llastima ke tot s'acabes en un tagic accident i l nostre amor s perden n l'occident kk

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Doncs jo el vaig descobrir per casualitat. Resulta que una amiga de la meva germana tenia els quatre primers llibres i els hi va deixar. La meva germana es va llegir el primer i m'el va recomenar i jo, com bon devorador de llibres que sóc, m'el vaig llegir.
Realment em va encantar. Tota la màgia, el món de fantasia, la imaginació de la Rowling... No sé, tot era nou i m'obria un gran món. Com que tenia els tres llibres següents m'hi vaig llençar a sobre, per devorar-los.
Em sembla que m'els vaig acabar en qüestió de pocs mesos.
I aquí em trobo. A vegades, tornant a llegir els llibres i remirant les pelis, però sobretot, desitjant que vegi la llum el setè i l'últim llibre. El final...
Ai mare, quina pena!!!

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

A mi em van regalar el primer llibre unes semanes avans de que sortis la peli i com que tenia uns set anys vax llegir uns quants capitols i de seguida em vaig cansar i com que dies despres ja va sortir la peli em feia pal llegir un llibre que ja sabia com acabava pero com que les pelicules em van agradar molt,fa dos Nadals vax buidar la biblioteca i me´ls vaig llegir tots :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Doncs a mi m'el va comprar me mare quan encara ningu el coneixia,ni era famós, i la veritat vaig passar d'ell durant quasi un any xD després, una amiga em va dir que se l'havia llegit i que li havia encantat, i que m'el llegis jo també, així que em vaig llegir la pedra filosofal, amb lo qual me mare va deixar anar la tipica frase que tant odio: Ja t'ho deia jo!! ... :explosion:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

donç a mi em van comprar el llibre el primer sant jordi en que l'avien editat en catala, i al principi no em va agradar ges i el vai deixar correr, pero al cap d'un añ, el vai veure alla a l'estanteriai mira el vai agafar i mel vai lleguir, i em va agradar...

PD: enllunada16, la meva mare va dir casi el mateix..¬¬'
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Soc la germana de Iris_malfoy em dic miriam i sempre em fico en el seu compte per que mai tinc ganes de fer-me'n un jo.
Doncs la meva historia comença en 2006 [l’any passat xD] quant jo acabava de fer els 12 anys. A mi em va enganxar la meva germana gran, estàvem de vacances d’estiu a un apartament i ella s’havia en portat el cinqè llibre per llegir-lo per 15 vegada xD. Ella estava llegint a l' habitació de l'apartament , en el llit i jo em vaig tombar amb ella, i vaig dir: Una altra vegada llegint Harry Potter !!, aquest llibre tan gros… Ella va passar de mi i no em va fer ni una mica de cas, com sempre que n'esta llegint Harry Potter. A mi, aleshores no m’agradava gens llegir.
Els llibres que em manaven a l’escola me'ls llegia obligada, aquell dia com que m’avorria mirant la meva germana vaig começar a llegir la contraportada de Harry Potter i l’ordre del Fènix… Deia: Harry Potter fa màgia en circumstancies extremes i rep una carta de la conselleria d’arts màgics i que l’expulsaven., "més o menys". De cop li vaig preguntar a la meva germana que passava amb el Harry, si l’expulsaven, i em va dir: Com vols que el facin forma, no veus que l'historia s'acabaria llarvors, i jo li vaig tornar a preguntar ¿ si no l’expulsen que passa? I em va dir aAaHhh llegeix-lo , així portava 2 anys, que me'l llegís i jo mai volia. Quant faltaven 2 dies per tornar a casa mi va acabar enganxant i vaig començar a llegir HP [per el cinquè que era el que s’havia portat] una setmana desprès de haver arribat a casa meva vaig acabar de llegir-lo i li vaig demanar a la meva germana que em dones el 6è, desprès de haver llegit el 6è vaig llegir tots 6 seguits i quan els vaig acabar la meva germana tota contenta de que podria parlar amb mi de Harry Potter em va enganxar a aquesta web i als fan fictions de Harry Potter. Ara ja me llegit els sis llibres 8 vegades cadascun xD I mentre espero al 7 llibre ara intento enganxar a la meva mare xD
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

hermy_92
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: hermy_92 »

doncs la meva historia cmença fa molt de temps. Quan anva a tercer de primaria (a l'any 2000) jo ja estava cansada de llegir llibres de nens petits i li vaig demanar a la meva mare que me'n dones un que fos mes llarg (esq li encanta llegir) i em va donar el de Harry Potter i la pedra filosofal. Em va dir que ella se l'havia començat a llegir i no li va agradar i que l'havia deixat. Aleshores me'l vaig començar a llegir i em va encantar. Aleshores va sortir el 3er llibre i va ser un BUM. I ara encara continuo llegintlos i ja mels he llegit més de 5 cops cada un i m'encanten. :)

Avatar de l’usuari
ana
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 01, 2006 12:09 am

Entrada Autor: ana »

Es pot dir que jo vaig coneixer en Harry una mica tard. Debia tenir uns 11 o 12 anys quan la meva mare pel meu sant va regalar-me un llibre de Harry Potter, el 4t!!! :lol: No coneixia gaire de que anava només recordava haver vist als telediaris la gent fent unes cues increibles per ser els primers en comprar-lo. Doncs bé, vaig comencar ha llegir el primer capítol i no em va semlar res de l'altre món, avorrit fins i tot (penseu que no coneixia ni qui era Voldemort ni els Riddle ni ningú) però en arribar a les següents pàgines tot va canviar...vaig entendre la història i em va encantar (fins avui el caze de foc continúa sent el meu favorit :wink: ) quan me'l vaig acabar els meus avis em van comprar els tres que em faltaven (que dessitjava llegir)i vaig entendre molt més. I encara em va sobrar temps per esperar impacientment el cinqué que em vaig comprar el dia que va sortir a la venda. Va pasar el mateix amb el sisé entenent així a la gent que feia cua a les llibreries el dia de la sortida dels llibres, ja que jo m'havia transformat en una d'elles. :)

PD: Segons la meva mare va comprar el quart perquè era el més gruixut que havia a la llibreria recomenat per la meva edat :lol:

Avatar de l’usuari
Citing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. març 12, 2006 7:14 pm
Ubicació: Quan sapiga on soc serà un miracle

Entrada Autor: Citing »

Bé lo meu va ser cosa de la familia.

Una vegada tot s'ha de dir en el llibre de castellà i havia un fragment sobre harry potter i la meva amiga ens va llegir a classe la continuació però no vaig fer gens de cas.

Quan estava de vacances a Almeria a casa de les meves cosines vam dir de anar a llogar una peli i em van dir si havia vist harry potter i la pedra filosofal, jo vaig dir que no i la van agafar perque la veies. Quan la vaig mirar em vaig quedar molt sorpresa, la peli em va encantar!!! pero lo curios es que no vaig comprar cap llibre. Despres va venir la segona peli i vaig anar a veure-la al cine. Llavors va ser quan vaig decidir que volia llegir el llibre però no serà fins al cap de 2 o 3 anys que m'els compraria. jajajajaja em vaig resistir a fer-me fan...
Ara em vaig comprar els cinc primers llibres d'una sentada (en aquell moment el 5è era l'últim) jajajaja mare meva a casa meva no se'm veia el pél, estacva tot el dia a l'habitació llegint. I bueno així vaig coneixer Harry Potter i em vaig unir al fenòmen fan jajajaja.
Des de les cultures més primitives l'home sempre a volgut trobar respostes
By Flocel:
"L'espècie esta degenerant... que diria en Darwin!! En comptes d'aprobar hem suspeneu tots!!

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Hola!
Jo vaig conèixer el Harry per culpa de ma cosina. Des de petita que es va ocupar que l'unica afició que tingués fos llegir, sempre em regalava llibres o me'n postava de seus -s'acabava de treure la carrera de magisteri i volia fer experiments amb mi-.
Un dia, pel meu sant que és el 30 d'abril em va regalar diversos llibres -sant jordi més sant tot junt- i entre ells hi havien el segon i el quart llibre. Al principi s'ha de dir que els vaig ignorar però després de llegir els altres em van cridar l'atenció -ja havia sentit coses sobre el Harry- i llavors va ser quan el vaig llegir. Primer el quart, després el tercer que em va coprar ma mare, el segon i després el primer -apa! jo al contrari, com els crancs!- però no em va costar gaire entrar en matèria. Després d'allò vaig viure -és un dir- amb l'ai al cor fins que no va sortit el cinqué i recordo que em vaig passar el cap de setmana tancada a casa i el dilluns següent era l'unica que ja l'havia acabat :mrgreen: Unes ulleres que tenia de no dormir...
Després d'això vaig descobrir aquesta meravellosa web i vaig anar-me fent passar les ànsies de Harry Potter com vaig poder. Llegia altres coses però hi havia poca cosa que m'enganxés...
Ara però tinc un pànic mortal a que algú me'n xerri el final! Em penso que em moriria! I després tornaria a la vida per esquarterar qui m'ho hagués dit...
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

(((Bel·latrix)))
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 6:20 pm

Entrada Autor: (((Bel·latrix))) »

m... jo vaig coneixer harry potter per la primera pelicula. era molt petita (nose... 6 o 7 anys xD). no recordo quant em va agradar, pero el cas es que per Reis em van regalar el llibre. La vritat no tenia ganes de llegir-lo, i me'l llegia la meva mare. El pincipi de la historia m'aburria una mica (weno, els primer capitols) i no va ser fins a 5e que me'l vaig llegir. Desde aleshores que m'encanta i sempre que puc estic llegint o buscant coses sobre en harry potter.

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Sdaraniel »

Oh! Com vaig conèixer Harry Potter? Doncs ja no sé quans anys fa d'això però uns quants. La meva tieta em va regalar el primer en castellà, en aquell moment Harry Potter no tenia la fama que té ara, no sé ni si havia sortit el segon. A mi ja m'agradava llegir i me'l vaig llegir. El llibre em va encantar, el vaig deixar a l'estanteria. Vaig llegir altres llibres i un any després o així la meva mare em va regalar el segon, també en castellà, sabent que m'havia llegit el primer. Bé de fet vaig saber que era el segon quan vaig llegir la contraportada. Recordo que vaig exclamar "Mama, és la continuació del que tinc!" Me'l vaig llegir i em va agradar moltíssim. Un temps després vaig anar a casa la meva cosina i li vaig demanar que em deixés alguna per llegir i em va oferir el primer en català, li vaig dir que ja me l'havia llegit i em va oferir el segon i quan va veure que també me l'havia llegit em va oferir el tercer, aquest cop en català. Me'l vaig llegir encantada, jo no sabia que hi hagués una tercera part. Un parell d'anys després ja era bastant famós i ja esperava amb candeletes que sortís el 4t llibre. Quan va sortir el 4t jo feia quart o cinquè de primaria. Li vaig demanar a la meva mare que me'l comprés, també en castellà perquè els dos primers els tenia en castellà, i ella me'l va comprar. Me'l vaig llegir i au, a esperar que sortís el cinquè. Quan va sortir me'l vaig comprar i em vaig aillar del món exterior a Harry Potter durant poc menys d'una setmana, exactament el que vaig trigar en llegir-me'l. Amb el sisé va ser una mica diferent. Jo estava a Anglaterra quan va sortir en anglés i vaig estar a punt de comprar-me'l en anglés però al final vaig decidir esperar per dos motius:
No estava segura de ser capaç d'entendre'l i perquè tenia els altres en castellà. Ah, per cert, abans que sortís el cinquè em vaig comprar el tercer en castellà. Al final quan va sortir en castellà me'l vaig comprar, que per cert me'l van vendre abans d'hora! ventatges de ser de poble...
I aquest estiu ha estat el meu germà qui ha anat a Anglaterra, i com a record m'ha portat el seté en anglés. Me l'he llegit, no em va costar tan d'entendre com pensava... Quan sorti en castellà me'l compraré per tenir tota la colecció igual. Fins al sisé me'ls he llegit tots un munt de vegades. M'he proposat de llegir-me els set seguits quan surti l'últim en castellà, però depen de si tinc temps. Doncs aquesta és la meva història :)
Tela quna parrafada...
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Respon