Sobre el tercer llibre

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Circe
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:17 pm
Ubicació: Buscant ubicació...

Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: Circe »

Hola a tots!

La meva pregunta fa referència a HP i el pres d'Azkaban, que m'he tornat a llegir fa poc. Doncs bé, a la sinopsis de darrere el llibre hi diu: "[...] Harry Potter no les té totes, ni tan sols se sent protegit entre els murs de l'escola de màgia on estudia, envoltat pels seus amics. Per si tot això fos poc, sembla que un d'ells està disposat a trair-lo..."
Sabeu a qui es refereix amb aquesta última afirmació? Hi he estat pensant i crec que com a molt es pot tractar de l'Hermione, que alguna vegada el delata a la professora McGonagall, però crec que això tampoc és una traició, no?
Bé, no en tinc ni idea, m'ho sabrieu respondre vosaltres?

Moltes gràcies***
Circe, la diosa que tiene voz humana pero se alimenta de terribles pensamientos, la diosa de los bellos rizos.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: Roger J. Potter »

potser es una tonteria pero jo sempre he pensat en l'Scabbers xD

Pero pensant seriosament es pot referir al professor Llopin, que es fan molt amics, pero al final sembla que es faci amic del Sirius que es suposadament el "dolent"

aqui la meva humil opinio xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: lord-granger »

jo la veritat es que sempre he pensat que es referia a la Hermione per lo que ja heu dit amb la mc gonagall amb la raig de foc i tot això

Visitant

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: Visitant »

Jo sempre he pensat que era l'Scabbers, encara que no sigui amic del Harry la rata la té en Ron que és amic seu, o sinó també podria ser en Llopin tot i que ja no recordu gaire bé el llibre çtambé podria ser l'Hermione però no recordu que li fa amb en Harry.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: charlotte evans »

Aquest tema ja es va debatre, aquí: "amic traidor", i també es deia que o l'Hermione, o l'Scabbers, o la McGonagall... però crec que no es va arribar massa a cap conclusió xD

Jo tornant-ho a pensar ara, crec que es deu referir a l'Scabbers, perquè tot i que no és pas amic del Harry, era amic del seu pare com a persona i amic/mascota del Ron com a rata, i que ho escriguin a la contraportada d'aquesta manera potser és una mica com a estratègia per comprar el llibre, deu tenir ganxo que un amic traeixi el Harry xD

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: george_(fred) »

Roger J. Potter ha escrit:potser es una tonteria pero jo sempre he pensat en l'Scabbers xD
Jo també ho havia pensat sempre, però la paraula no seria precisament amincs xD

Visitant

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: Visitant »

Ah, d'acord!

Veig que no soc la única que no ho veu clar, realment no hi he vist massa traicions en aquest llibre, però potser si que tan sols és un ganxo per al públic, o potser es tracta de l'Scabbers, tot i que no havia pensat en ell, perquè no es tracta d'un amic, i no "sembla disposat a trair-lo", simplement ho ha fet. No ho sé... és estrany...

Bé, moltes gràcies i perdoneu, ja que no havia vist que s'hagués tractat ja el tema.

Adéu!*

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo crec que no es refereix a l'Scabbers, ser amic d'una rata és bastant penós... però lo de l'Hermione tampoc és que sigui massa una traició, i el Llopin no el traeix, primer ho sembla però després es veu que no volia matar al Harry sinó al Ben Babbaw.

No sé a qui es deu referir
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Sobre el tercer llibre

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Marta Potter Weasley ha escrit:Jo crec que no es refereix a l'Scabbers, ser amic d'una rata és bastant penós... però lo de l'Hermione tampoc és que sigui massa una traició, i el Llopin no el traeix, primer ho sembla però després es veu que no volia matar al Harry sinó al Ben Babbaw.

No sé a qui es deu referir
No, ara que hi penso deu ser el Llopin perquè allà no posa que el traeixi sinó que sembla disposat a trair-lo.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Bloquejat