Els vostres Impostorus i Patronus
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Elenagir
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 361
- Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
- Ubicació: Nòmada =P
Els vostres Impostorus i Patronus
En que es convertiria un impostrus,si el tinguesiu al davant?i el vostre patronus?:mrgreen:
Elenagir l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 28, 2006 8:07 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- catelena
- G.N.O.M
- Entrades: 191
- Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
- Ubicació: Les Borges Blanques
- Contacta:
El meu seria ........ ...... nu se .... suposo que el que me fa mes por son els " bichos ", aixi que suposo que seria algun insecte , com mosques , abelles, cucs , aranyes ( sobretot seria una aranya ( com el ron xD xD ) ) , O potser seria algun paio boig amb una pistola !! xD
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
Uhmm...Saps, akesta pregunta me l'he fet dede que vaig llegir en tercer llibre....
Doncs crec que no seria res material, que seria...Doncs crec que la soletat, quedar-me completament sola, em faria tornar boja...
Ahm! I si parlem de coses materials....Doncs sabeu el que més por m'ha fet a la vida¿? Heu vist el payasso de la peli "Hit" de l'Stephen King?? Doncs tinc un trauma amb akest desde petita...Un assessí de nens sanguinari...
Doncs crec que no seria res material, que seria...Doncs crec que la soletat, quedar-me completament sola, em faria tornar boja...
Ahm! I si parlem de coses materials....Doncs sabeu el que més por m'ha fet a la vida¿? Heu vist el payasso de la peli "Hit" de l'Stephen King?? Doncs tinc un trauma amb akest desde petita...Un assessí de nens sanguinari...
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
Em nostre finalpotter, no es convertiria en res!! Jejeje!
No, suposo que per fer-te por mab sentiments entraries com en un estat de somni-proyecció astral rara (amb l'excusa de que és un món màgic, es pot fer de tot, eh¿?^^ ) i faria com una il·lusió de que no hi ha ningú i et faria creure que fa molt de temps que ets així....Aixxx! No se...m'estic liant....Però més o meyns seria això, oi¿?
No, suposo que per fer-te por mab sentiments entraries com en un estat de somni-proyecció astral rara (amb l'excusa de que és un món màgic, es pot fer de tot, eh¿?^^ ) i faria com una il·lusió de que no hi ha ningú i et faria creure que fa molt de temps que ets així....Aixxx! No se...m'estic liant....Però més o meyns seria això, oi¿?
Ostres es una dificil pregunta, al igual que tu Lunablack jo amb la peli de It tmb vaig començar a tenir por als payasos, els veig tan tristos intentant semblar feliços, saps el que li surt a la Parvati a la peli quan fa ridiculus, doncs aixo. Tot i que les serps em fan respecte, el que em fa mes por és estar en un lloc on nose que passa, el ambient del circ per exemple, amb tot de gent rara, nose si em fa por, pero es massa estrany
Realment nose en que es convertiria el meu impostorus, jo tmb m'ho preguntava quan vaig llegir el tercer, com en que pensaria si un dementor se m'apropes? i el meu patronus que seria? Son coses que no sabrem!
Realment nose en que es convertiria el meu impostorus, jo tmb m'ho preguntava quan vaig llegir el tercer, com en que pensaria si un dementor se m'apropes? i el meu patronus que seria? Son coses que no sabrem!
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí